Agility select twarde zawieszenie
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 maja 2018, o 00:01
Agility select twarde zawieszenie
Witam,
Posiadam Mercedesa od około 3 miesięcy. Zawieszenie jakie w nim mam to full pneumatyczne (agility select).
Mój problem jest taki, że jeżdżę samochodem jak taczkami. Twardy jest jakbym miał w miejsce amortyzatorów wstawione drewniace klocki. Posiadam kilka trybów jazdy eco, comfort, sport, sport. Gdy samochód jezdzi na komforcie czy sporcie nie zmienia wgl. Swojej twardości (zmiana ukladu kierowniczego, pracy silnika). Macie jakieś propozycje ewentualnie firmy, które mi przeprogramują to zawieszenie. Dodam, że jeśli chodzi o przyczepność to jest bajka. Jak po sznurku, ale ja nie jestem osobą, która każdy zakręt pokonuje z jak największą prędkością.
Dzięki z góry za pomoc...
Posiadam Mercedesa od około 3 miesięcy. Zawieszenie jakie w nim mam to full pneumatyczne (agility select).
Mój problem jest taki, że jeżdżę samochodem jak taczkami. Twardy jest jakbym miał w miejsce amortyzatorów wstawione drewniace klocki. Posiadam kilka trybów jazdy eco, comfort, sport, sport. Gdy samochód jezdzi na komforcie czy sporcie nie zmienia wgl. Swojej twardości (zmiana ukladu kierowniczego, pracy silnika). Macie jakieś propozycje ewentualnie firmy, które mi przeprogramują to zawieszenie. Dodam, że jeśli chodzi o przyczepność to jest bajka. Jak po sznurku, ale ja nie jestem osobą, która każdy zakręt pokonuje z jak największą prędkością.
Dzięki z góry za pomoc...
Re: Agility select twarde zawieszenie
Na pewno masz zawieszenie pneumatyczne? Zawieszenie pneumatyczne nazywa się airmatic (lub po faceliftingu Air body control). Natomiast zawieszenie agility control jest zwykłym zawieszeniem z selektywnym systemem amortyzacji dodatkowo może być w wersji obniżonej. Zawieszenie takie nie będzie zmieniać charakterystyki przy zmianie trybu jazdy. Jeżeli masz zawieszenie pneumatyczne powinieneś mieć koło sterownika systemu multimedialnego dwa przełączniki jeden do zmiany trybów jazdy i drugi do zmiany wysokości zawieszenia.
Re: Agility select twarde zawieszenie
Jaka wersja silnikowa?
Może masz zawieszenie sportowe?
Może masz zawieszenie sportowe?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 maja 2018, o 00:01
Re: Agility select twarde zawieszenie
Wojtek pisze:Na pewno masz zawieszenie pneumatyczne? Zawieszenie pneumatyczne nazywa się airmatic (lub po faceliftingu Air body control). Natomiast zawieszenie agility control jest zwykłym zawieszeniem z selektywnym systemem amortyzacji dodatkowo może być w wersji obniżonej. Zawieszenie takie nie będzie zmieniać charakterystyki przy zmianie trybu jazdy. Jeżeli masz zawieszenie pneumatyczne powinieneś mieć koło sterownika systemu multimedialnego dwa przełączniki jeden do zmiany trybów jazdy i drugi do zmiany wysokości zawieszenia.
Dokładnie takie przełączniki mam. Mogę go podnosić i zmieniać tryby jazdy
Co do silnika to diesel 2.2 170 koni.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 maja 2018, o 00:01
Re: Agility select twarde zawieszenie
Witam ponownie !
Dzisiaj zapalił mi się komunikat "STOP nadwozie jest zbyt nisko" wcześniej pojawiał się komunikat "Usterka" z samochodem w tle. Lawetą zawieziony do serwisu. Po kilku godzinach problem został zweryfikowany. Okazało się, że poduszka zawieszenia prawa była uszkodzona co spowodowało wysyłanie informacji do systemu i nadmierne pompowanie, które spowodowało spalenie bezpiecznika kompresora. CENA ZA NAPRAWĘ W ASO 5200 ZŁ. Ogólnie odradzam to zawieszenie !
Pozdrawiam
Dzisiaj zapalił mi się komunikat "STOP nadwozie jest zbyt nisko" wcześniej pojawiał się komunikat "Usterka" z samochodem w tle. Lawetą zawieziony do serwisu. Po kilku godzinach problem został zweryfikowany. Okazało się, że poduszka zawieszenia prawa była uszkodzona co spowodowało wysyłanie informacji do systemu i nadmierne pompowanie, które spowodowało spalenie bezpiecznika kompresora. CENA ZA NAPRAWĘ W ASO 5200 ZŁ. Ogólnie odradzam to zawieszenie !
Pozdrawiam
Re: Agility select twarde zawieszenie
Zawieszenie to ma mnóstwo zalet i świadomie za nie dopłaciłem, natomiast to, że jego naprawy pogwarancyjne sporo kosztują nigdy nie było tajemnicą. Dziś jest już sporo warsztatów poza ASO specjalizujących się w naprawach układów Airmatic.
C250 Estate
Re: Agility select twarde zawieszenie
Cześć ! Czy ktoś obniżał zawieszenie agility control za pomocą sprężyn obniżających? Czy wpływa to jakoś na pracę tego zawieszenia?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości