Ceny serwisu w ASO
Re: Ceny serwisu w ASO
Litr oleju z beczki 82,40.?..to sporo za dużo delikatnie mówiąc....
Re: Ceny serwisu w ASO
Za dużo dla kogo? Dla MB?
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
- C200 4Matic AirMatic
- Posty: 82
- Rejestracja: 14 mar 2020, o 17:35
- Lokalizacja: Zakopane
Re: Ceny serwisu w ASO
Przegląd po 16 tys. w C200 4Matic AirMaticC200 4Matic AirMatic pisze: ↑18 mar 2020, o 15:16 Cena przeglądu A z pakietem Plus + mycie samochodu . Przegląd wykonany w Krakowie na Zawiłej 3
ASO C200.jpg
Re: Ceny serwisu w ASO
Dla mnie:)
Tej klasy olej z beczki nie jest wart więcej niż 30 PLN/litr.
Takie ASO kupuje go pewnie sporo taniej - marża w okolicach 300% to po prostu zdzierstwo.
OK wyleczyliście mnie nie jadę na żaden przegląd wartości dodanej brak a koszty mocno przesadzone.
Re: Ceny serwisu w ASO
Myślę że te twoje 30PLN to i tak mocno zawyżona cena. W beczcie to pewnie w zakupie po kilka złotych za litr mają. No ale trzeba utrzymać armię pracowników, lokal, spłacać kredyty na budowę salonu, no i jeszcze na tym zarobić odrobinę, więc to zawsze będzie koszt wyższy niż mechanik Pan Waldek z Koziej Wólki, co ma dwóch chłopaków na czarno lub na śmieciówce. Takie realia.
Plusem na pewno przeglądu w ASO jest mozliwość aktualizacji oprogramowania sterowników, no i wątpliwe ale jednak potwierdzenie historii przebiegu przy ewentualnej późniejszej odsprzedaży auta.
Oczywiście są fajne warsztaty gdzie chłopaki mają trochę wiedzy i jeszcze więcej zapału, tam dobrze i taniej można przegląd ogarnąć i zrezygnować z w/w korzyści które dostajemy w ASO.
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Re: Ceny serwisu w ASO
Pan Waldek z Koziej Wólki bywa że wie 100x więcej niż ta armia uczniów w ASO.miluch pisze: ↑26 mar 2020, o 11:21Myślę że te twoje 30PLN to i tak mocno zawyżona cena. W beczcie to pewnie w zakupie po kilka złotych za litr mają. No ale trzeba utrzymać armię pracowników, lokal, spłacać kredyty na budowę salonu, no i jeszcze na tym zarobić odrobinę, więc to zawsze będzie koszt wyższy niż mechanik Pan Waldek z Koziej Wólki, co ma dwóch chłopaków na czarno lub na śmieciówce. Takie realia.
Co do zatrudniania na czarno to różnie to bywa - mój mechanik nie stosuje takich praktyk- zatrudnia syna i dba o swoje dobre imię...
Tak samo musi utrzymać budynki i ponosić koszty - jedynie nie potrzebuje salonu sprzedaży ale czy oni sami na siebie nie zarabiają?
Z tymi sterownikami różnie bywa - coś normalnie działa a po aktualizacji potrafi przestać. Jestem zdania, że jak wszystko działa jak należy to się w tym nie grzebie (programowo)
Ale owszem są plusy - np śliczna pani w recepcji i dobra kawka:)
Niestety koszty nie są rozsądne.
Najważniejsze żeby nikt niczego nie popsuł a tutaj doświadczenia z ASO własne i innych....no niestety.
Na szczęście mam trzech zaufanych mechaników a jakbym się uparł to i sam mogę wymienić olej i filtry żadna sztuka.
Kwestia potwierdzania przebiegu dla sprzedaży no jest to jakiś argument ale ja nie zamierzam szybko sprzedawać auta nie wiem czy kiedykolwiek sprzedam bo nowsze obligatoryjnie mają gpfy czego nie akceptuję (dlatego też nie kupiłem młodego diesla choć preferuję te silniki) a potem będą już tylko elektryczne lub inne eco i spalinówek nikt nie kupi.
Mam też drugie auto więc przebiegi roczne nie będą duże - w tej sytuacji po 10 latach auto będzie wciąż bardzo mało wyeksploatowane a tym samym nieopłacalne do sprzedaży. Tak właśnie jest z moim SUVem ma 11 lat a stopień zużycia dwulatka i co miałbym go sprzedać w cenie roweru bo rocznik? Dziękuję wolę używać i nie mordować delikatnej c klasy po miejskich progach i dziurach.
A no i nigdy z tym SUVem a ASO nie byłem choć gdy go kupiłem jeszcze był na gwarancji no i dzięki temu oszczędziłem sporo kasy.
Re: Ceny serwisu w ASO
Wymieniałeś coś do tego czasu? Pytam bo mam taki sam i 22 tys przebiegu no i gwarancja za chwile ucieknie.
Re: Ceny serwisu w ASO
Twój opis jest skrajnie subiektywny, w ten sposób można teoretyzować o wszystkim. Idąc Twoim tokiem myślenia Pan Waldek z Koziej Wólki także może zatrudnić aktualną miss i kupić super wypasiony ekspress do kawy. Choć w zdecydowanej większości "Panów Kaziów" takich dobrodziejstw u nich nie znajdziemy.BBbiker pisze: ↑6 kwie 2020, o 13:39Pan Waldek z Koziej Wólki bywa że wie 100x więcej niż ta armia uczniów w ASO.miluch pisze: ↑26 mar 2020, o 11:21Myślę że te twoje 30PLN to i tak mocno zawyżona cena. W beczcie to pewnie w zakupie po kilka złotych za litr mają. No ale trzeba utrzymać armię pracowników, lokal, spłacać kredyty na budowę salonu, no i jeszcze na tym zarobić odrobinę, więc to zawsze będzie koszt wyższy niż mechanik Pan Waldek z Koziej Wólki, co ma dwóch chłopaków na czarno lub na śmieciówce. Takie realia.
Co do zatrudniania na czarno to różnie to bywa - mój mechanik nie stosuje takich praktyk- zatrudnia syna i dba o swoje dobre imię...
Tak samo musi utrzymać budynki i ponosić koszty - jedynie nie potrzebuje salonu sprzedaży ale czy oni sami na siebie nie zarabiają?
Z tymi sterownikami różnie bywa - coś normalnie działa a po aktualizacji potrafi przestać. Jestem zdania, że jak wszystko działa jak należy to się w tym nie grzebie (programowo)
Ale owszem są plusy - np śliczna pani w recepcji i dobra kawka:)
Niestety koszty nie są rozsądne.
Najważniejsze żeby nikt niczego nie popsuł a tutaj doświadczenia z ASO własne i innych....no niestety.
Na szczęście mam trzech zaufanych mechaników a jakbym się uparł to i sam mogę wymienić olej i filtry żadna sztuka.
Kwestia potwierdzania przebiegu dla sprzedaży no jest to jakiś argument ale ja nie zamierzam szybko sprzedawać auta nie wiem czy kiedykolwiek sprzedam bo nowsze obligatoryjnie mają gpfy czego nie akceptuję (dlatego też nie kupiłem młodego diesla choć preferuję te silniki) a potem będą już tylko elektryczne lub inne eco i spalinówek nikt nie kupi.
Mam też drugie auto więc przebiegi roczne nie będą duże - w tej sytuacji po 10 latach auto będzie wciąż bardzo mało wyeksploatowane a tym samym nieopłacalne do sprzedaży. Tak właśnie jest z moim SUVem ma 11 lat a stopień zużycia dwulatka i co miałbym go sprzedać w cenie roweru bo rocznik? Dziękuję wolę używać i nie mordować delikatnej c klasy po miejskich progach i dziurach.
A no i nigdy z tym SUVem a ASO nie byłem choć gdy go kupiłem jeszcze był na gwarancji no i dzięki temu oszczędziłem sporo kasy.
Co do aktualizacji sterowników to tak jak z szczepionkami, milionom pomogło, jednemu zaszkodziło, i dla Ciebie ten właśnie jeden przypadek jest wyznacznikiem jakości wszsystkich szczepionek, czy aktualizacji sterowników, przekładając to na nasz motoryzacyjny język.
Co do zarabiania mniej z pobudek "dobrego serca" to już mnie wyleczyło kilkanaście lat temu. No ale każdy wierzy w co tam chce. W końcu ludzie Rydzykowi też wpłacają więc chyba nie warto szukać w tym logiki.
Reasumując: są warsztaty złe i ASO dobre i na odwrót. Świat nie jest czarno-biały i o tym chyba lepiej pamietać przy wyborze takich czy innych usług.
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Re: Ceny serwisu w ASO
Może zbyt zawile ale w skrócie to właśnie chciałem powiedzieć.
Niestety ale większość stacji ASO na swoje opinie takie nie inne pracowały latami...
Re: Ceny serwisu w ASO
Dziś robiłem serwis B przy 33000, miałem swój olej mercedes, filtr oleju knecht oraz przeciwpyłkowy hagenst. Zapłaciłem trochę ponad 570 zł. Auto umyte. Uwinęli się w ok. 2 godz. ASO MB Witman Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości