Mercedes me connect

damianw
Posty: 37
Rejestracja: 24 lis 2018, o 22:53

Re: Mercedes me connect

Post autor: damianw »

Hej.
A ja tylko zalogowałem się na stronie i dodałem VIN auta do swojego konta. Nie miałem informacji aby połączyć się z biurem obsługi. Później wykupiłem usługi jakie chciałem (generalnie wszystkie) i po chwili już wszystko było aktywowane.
Problem może pojawić się, jeśli wcześniej ktoś miał już przypisany ten samochód do swojego konta. Ale wtedy udajesz się do pierwszego lepszego serwisu i powinni Ci przepisać auto do Twojego konta.
Z tego co pamiętam to system powinien sprawdzić język, jaki masz ustawiony w systemie w aucie (zegary) i automatycznie przekierować na odpowiednią platformę. Tak jest w przypadku, kiedy system wykryje że auto brało udział w kolizji i istnieje ryzyko, że ktoś ucierpiał - sprawdzany jest wtedy język ustawiony w zegarach oraz ilość zapiętych pasów aby móc wysłać odpowiednią pomoc (przynajmniej tak mi to wytłumaczyli w serwisie).
Ale jeśli auto było kiedyś przypisane do innego konta i ustawiony był domyślny serwis to może właśnie z nim łączyć.
Skoro mieszkasz w Holandii to podjedź do lokalnego serwisu, powinni to zmienić bez problemu, po co aż do PL z tym jechać. Z resztą w Szczecinie (gdzie mam rodzinę) w autoryzowanym serwisie jak dopytywałem się o Mercedes Me to dostałem informację, że w PL jeszcze to kuleje i sami się dokształcają biorąc informację z zagranicznej centrali, bo nie wszystko jest jeszcze jasne.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości