Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 31 gru 2017, o 14:38
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
To dlaczego gdy jade na comfort ( na nie najlepszej nawierzchni buja mi autem) , i wtedy po przelaczeniu na sport jest bardziej sztywne ? czy to jest tylko w mojej glowie, ale sam to zuwazylem
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
Jak pykasz przełacznikiem comfort, sport itd. to na ekranie pokazuje się co ulega modyfikacji - u mnie 4 rzeczy: układ kierowniczy, silnik, klima , start-stop.
Jeśli masz tam ikonę zawieszenia to ok, jeśli nie to raczej w głowie...
Jeśli masz tam ikonę zawieszenia to ok, jeśli nie to raczej w głowie...
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 31 gru 2017, o 14:38
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
Gufi no to mnie załatwiłeś , teraz całe życie bede jezdził na COMFORCIE wszystko możliwe, tylko nie wiem dlaczego zmienia sie charakterystyka pracy wydechu i silnika ( tzn zmiany biegow)
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
U mnie też zmienia się dźwięk, inaczej pracuje skrzynia, inna jest reakcja na gaz i to wszystko można "podciągnąć" pod ikonę silnika czyli układ napędowy. Wrzucanie tu zawieszenia to już troszkę za dużo. W autach w których jest modyfikowane zawieszenie jest stosowna ikona - amortyzator. Zakładam więc że jeśli jej nie ma to zawieszenie nie ulega zmianom. Ale zastrzegam że to moja własna teoria.
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
Żeby był efekt w zawieszeniu musi być ikona amortyzatora.
Mam teraz zastępcza b klasę i w trybie sport jest korekta silnika i układu kierowniczego. Nie ma możliwości regulacji zawieszenia.
Mam teraz zastępcza b klasę i w trybie sport jest korekta silnika i układu kierowniczego. Nie ma możliwości regulacji zawieszenia.
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 31 gru 2017, o 14:38
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
To super sobie wkrecilem twardosc zawieszenia takze wiec sprzedaje auto i przesiadam sie do innego tak bym moze jeszcze nim pojezdzil. zainteresowanych prosze o kontakt
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
Dokładnie tak - przy zmianie przełącznikiem Agility Select symbol amortyzatorów będzie pokazywał różne stopnie twardości zawieszenia, ale tylko przy zawieszeniu Airmatic.
C250 Estate
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
W moim C200 4Matic zawieszenie sportowe pakietu AMG o symbolu 486 jest całkiem twarde, na większych nierównościach wręcz nieprzyjemne. Nie ma możliwości regulacji siły tłumienia z poziomu Agility Select. Ostatnio miałem okazję przejechać się takim samym ale z bazowym zawieszeniem 485 i w moim odczuciu rożnica jest ogromna na korzyść zwykłego zawieszenia. Zdecydowanie nie przekazuje każdej nierówności drogi na kręgosłup, jeżdzi się całkiem komfortowo.
Od technicznej strony róźnica jest w twardszych amortyzatorach, sprężynach -15mm i stabilizatorach. Przy czym koszt jednego przedniego amorka w ASO to ok.1500. Z tego co się orientowałem to nie ma jeszcze dostępnych tych części poza ASO. Pozostaje rynek wtórny jednak na dzień dzisiejszy akurat do 4Matic są nimal nieosiągalne.
Od technicznej strony róźnica jest w twardszych amortyzatorach, sprężynach -15mm i stabilizatorach. Przy czym koszt jednego przedniego amorka w ASO to ok.1500. Z tego co się orientowałem to nie ma jeszcze dostępnych tych części poza ASO. Pozostaje rynek wtórny jednak na dzień dzisiejszy akurat do 4Matic są nimal nieosiągalne.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 sie 2018, o 08:44
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
Ja zamówiłem avantgarde c200d fl na zwykłym standardowym zawieszeniu i dzisiaj cieszę się z tego bo i tak jest cholernie twardo ;D ciekawe ile amorek do zwykłego zawieszenie bez 4M kosztuje ;//legre pisze: ↑30 sie 2018, o 15:03 W moim C200 4Matic zawieszenie sportowe pakietu AMG o symbolu 486 jest całkiem twarde, na większych nierównościach wręcz nieprzyjemne. Nie ma możliwości regulacji siły tłumienia z poziomu Agility Select. Ostatnio miałem okazję przejechać się takim samym ale z bazowym zawieszeniem 485 i w moim odczuciu rożnica jest ogromna na korzyść zwykłego zawieszenia. Zdecydowanie nie przekazuje każdej nierówności drogi na kręgosłup, jeżdzi się całkiem komfortowo.
Od technicznej strony róźnica jest w twardszych amortyzatorach, sprężynach -15mm i stabilizatorach. Przy czym koszt jednego przedniego amorka w ASO to ok.1500. Z tego co się orientowałem to nie ma jeszcze dostępnych tych części poza ASO. Pozostaje rynek wtórny jednak na dzień dzisiejszy akurat do 4Matic są nimal nieosiągalne.
Re: Pakiet AMG - wyposażenie zewnętrzne a zawieszenie
Masz takie odczucie bo przekładnia kierownicza sie usztywnia i w kierownicy czujesz jakby auto zrobilo sie twardsze.RyszardOni pisze: ↑23 sie 2018, o 16:34 To dlaczego gdy jade na comfort ( na nie najlepszej nawierzchni buja mi autem) , i wtedy po przelaczeniu na sport jest bardziej sztywne ? czy to jest tylko w mojej glowie, ale sam to zuwazylem
C 43 AMG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości