Problem z trzeszczeniem wnętrza
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Akurat odnosiłem się co do samochodu Zenmara c63,nie jest to chyba tani samochód jak na auto tej klasy,to po pierwsze,a po drugie każdy swoją miarką mierzy.
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
W c63 największy koszt to silnik reszta na podobnym poziomie do przeciętnej c klasy . Chociaż zapewne cenę tworzy gigantyczny narzut za AMG!
W205 C200 184PS +....
W222 S500...
W222 S500...
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Nie masz racji Jarek... ale to akurat na inny watek.
A co do trzeszczenia... tak irytuje dosc mocno. Inna sprawa, ze trzeszczy tylko na dziurach
Na pocieszenie powiem, ze wszytkie auta tego typu ktorymi jezdzilem trzeszcza. W C63 jest calkiem cicho porownujac z konkurencja. Jedyny wyjatek to Lexus. RC-F po 40tys nic nie trzeszczy. Jest tak samo cicho jak w dniu wyjazdu z salonu. Ale i zawieszenie nie jest az tak twarde jak w C63. IMO trzeba z tym zyc. Zreszta po przelaczeniu w sport+ i tak nie slychac trzasków
A co do trzeszczenia... tak irytuje dosc mocno. Inna sprawa, ze trzeszczy tylko na dziurach
Na pocieszenie powiem, ze wszytkie auta tego typu ktorymi jezdzilem trzeszcza. W C63 jest calkiem cicho porownujac z konkurencja. Jedyny wyjatek to Lexus. RC-F po 40tys nic nie trzeszczy. Jest tak samo cicho jak w dniu wyjazdu z salonu. Ale i zawieszenie nie jest az tak twarde jak w C63. IMO trzeba z tym zyc. Zreszta po przelaczeniu w sport+ i tak nie slychac trzasków
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Dlatego do AMG wystarcza kola18".
Mam przejechane 60 tys kmi nic nie trzeszczy.
W w204 c63, mialem przejechane 80 tys i tez bylo cicho.
Mam sposób na trzeszczenie. Otworz klapy wydechu, to nie uslyszysz trzeszczenia.
Mam przejechane 60 tys kmi nic nie trzeszczy.
W w204 c63, mialem przejechane 80 tys i tez bylo cicho.
Mam sposób na trzeszczenie. Otworz klapy wydechu, to nie uslyszysz trzeszczenia.
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Prawda i prawda. Osobiscie zaluje,ze kupilem 19
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Poniżej film z trzeszczeniem deski rozdzielczej. Film jest słabej jakości ale grzechotkę wyraźnie słychać. Żeby było wesoło to dźwięk nie występuje zawsze. Pojawia się po dłuższej jeździe, bez znaczenia na to jaka jest pogoda - temperatura. Próbowałem przyklejać już różne uszczelki w przeróżnych miejscach ale zero efektu.
https://www.youtube.com/watch?v=X5NNtA7 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=X5NNtA7 ... e=youtu.be
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
To raczej co luźnego.
Wyjmij wszystko ze schowków, w tym okulary kolo lusterka.
Wez pasazera dociskaj deskę, drzwi w czasie jazdy.
Wyjmij wszystko ze schowków, w tym okulary kolo lusterka.
Wez pasazera dociskaj deskę, drzwi w czasie jazdy.
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Czy mógłbyś rozwinąć ten temat ? Mój fotel zaczął trzeszczeć przy ok chyba 30 tys km. wyeliminowali to przy poprzednim serwisie (rzekomo coś się poluzowało), teraz mam prawie 49 tys. i temat znowu się pojawił. Akurat za ok 4 tys km mam serwis to mógłbym ew. zwrócić im uwagę co mają zrobić.
Co do dyskusji o jakości: zajmuję się przetwórstwem tworzyw sztucznych i miałem kiedyś styczność z branżą automotive. W skrócie: wymagania jakościowe jak przy budowie samolotów, wynagrodzenie jak za hulajnogę + coroczne oczekiwanie upustów i rabatów. Więc żeby wyjść na swoje poddostawcy kręcą gdzie się da, odchudzają każdy element, tańsze tworzywo, stosowanie przemiału, krótszy czas wtrysku.
"Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia"
S 205 C200 4Matic AMG
S 205 C200 4Matic AMG
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Jutro,jak nie zapomnę postaram się dowiedzieć dokładnie o co chodziło,musze zadzwonic do ASO Greków udają,mają to w wykazach o najczęściej spotykanych usterkach,spróbuję Wam pomóc,a niech chcę strzelać.Pozdrawiam
Re: Problem z trzeszczeniem wnętrza
Cześć, u mnie pacjent C300 sedan, również miałem problem z trzeszczeniem plastików, w okolicy fotela kierowcy, w desce rozdzielczej, i gdzieś z tyłu. Podrzucam kilka rozwiązań, które u mnie przyniosły super skutki. W zasadzie u mnie zaczęło się wszystko po myjni w mniej zaufanym miejscu. Wszystko w środku zaczęło trzeszczeć. Solution:
1. Nasmaruj wszystkie uszczelki drzwi i przede wszystkim szyb środkiem do gum z silikonem, są w sprayu (koszt ok. 10zł), otwórz wszystkie okna i drzwi, uważaj żeby nie ubrudziło tapicerki.
2. Kup środek do pielęgnacji skór. Wypastuj wszystkie fotele, boczki itd z naciskiem na łączenia np. foteli z boczkami, nie żałuj i po nałożeniu odczekaj z 30-40min zanim wsiądziesz.
3. U mnie coś jest pogruchotane w prawym zagłówku, jak go wyjąłem i potrząsnąłem, to ewidentnie w środku coś lata. Niestety nie jest rozbieralny. Trochę nim potrząsnąłem, założyłem i na razie jest spokój, ale na dużej dziurze czasami usłyszę że coś tam lata. (wcześniej myślałem, że to coś w drzwiach się wykruszyło)
4. Przy fotelu kierowcy miałem jakieś dziwne skrzypienie - piszczenie, z lewej strony. Odkryłem że to jakiś element napinacza pasów, który zaczął skrzypieć. Jak zajrzysz w miejsce gdzie chowa się pas na dole fotela to pod plastikiem zobaczysz miejsce w którym kończy się pas. Nasmarowałem to zwykłym olejem technicznym - pomogło.
5. Skrzypienie w desce, otóż spróbuj wyłączyć auto w klimatyzacji i ustawić nawiew np. na szybę. U mnie co chwilę zmienia ustawienia rozdziału nawiewu, a w momencie jak to robi, to w środku są sznurki za które pociąga i to co chwile daje wrażenie trzeszczenia. Teoretycznie powinno się to ustawić przez pierwsze 3 minuty od startu silnika (tak gdzieś wyczytałem), ale u mnie to się dzieje wiele razy podczas jazdy.
5.A Obejrzałem filmik, też tak mam, jak odpuszczam gaz to przestaje, jechałem inną C i też tak ma. Chyba to jest taka przypadłość, lub jakieś zło konieczne.
6. Podczas czyszczenia skór przed nałożeniem środka, o którym wspominałem, poruszałem wszystkimi plastikami, uchwytami itd, w sensie podociskałem je, poruszałem, powgniatałem, tak że jeśli pomiędzy jakimiś elementami były napięcia ze względu na zmianę temperatury czy coś, to styk się rozluźnił lub lepiej ułożył (głupio to wygląda, ale siedzisz w aucie i szarpiesz za uchwyty, dociskasz drewnopodobne lub srebrne listwy itd) - na prawdę to też pomogło. Spróbuj również podociskać deskę rozdzielczą i okolice zegarów.
Spróbuję zrobić zdjęcie tego napinacza oraz tego co używałem do skóry i uszczelek i załączę wieczorem.
W tej chwili podczas jazdy mam absolutną ciszę.
1. Nasmaruj wszystkie uszczelki drzwi i przede wszystkim szyb środkiem do gum z silikonem, są w sprayu (koszt ok. 10zł), otwórz wszystkie okna i drzwi, uważaj żeby nie ubrudziło tapicerki.
2. Kup środek do pielęgnacji skór. Wypastuj wszystkie fotele, boczki itd z naciskiem na łączenia np. foteli z boczkami, nie żałuj i po nałożeniu odczekaj z 30-40min zanim wsiądziesz.
3. U mnie coś jest pogruchotane w prawym zagłówku, jak go wyjąłem i potrząsnąłem, to ewidentnie w środku coś lata. Niestety nie jest rozbieralny. Trochę nim potrząsnąłem, założyłem i na razie jest spokój, ale na dużej dziurze czasami usłyszę że coś tam lata. (wcześniej myślałem, że to coś w drzwiach się wykruszyło)
4. Przy fotelu kierowcy miałem jakieś dziwne skrzypienie - piszczenie, z lewej strony. Odkryłem że to jakiś element napinacza pasów, który zaczął skrzypieć. Jak zajrzysz w miejsce gdzie chowa się pas na dole fotela to pod plastikiem zobaczysz miejsce w którym kończy się pas. Nasmarowałem to zwykłym olejem technicznym - pomogło.
5. Skrzypienie w desce, otóż spróbuj wyłączyć auto w klimatyzacji i ustawić nawiew np. na szybę. U mnie co chwilę zmienia ustawienia rozdziału nawiewu, a w momencie jak to robi, to w środku są sznurki za które pociąga i to co chwile daje wrażenie trzeszczenia. Teoretycznie powinno się to ustawić przez pierwsze 3 minuty od startu silnika (tak gdzieś wyczytałem), ale u mnie to się dzieje wiele razy podczas jazdy.
5.A Obejrzałem filmik, też tak mam, jak odpuszczam gaz to przestaje, jechałem inną C i też tak ma. Chyba to jest taka przypadłość, lub jakieś zło konieczne.
6. Podczas czyszczenia skór przed nałożeniem środka, o którym wspominałem, poruszałem wszystkimi plastikami, uchwytami itd, w sensie podociskałem je, poruszałem, powgniatałem, tak że jeśli pomiędzy jakimiś elementami były napięcia ze względu na zmianę temperatury czy coś, to styk się rozluźnił lub lepiej ułożył (głupio to wygląda, ale siedzisz w aucie i szarpiesz za uchwyty, dociskasz drewnopodobne lub srebrne listwy itd) - na prawdę to też pomogło. Spróbuj również podociskać deskę rozdzielczą i okolice zegarów.
Spróbuję zrobić zdjęcie tego napinacza oraz tego co używałem do skóry i uszczelek i załączę wieczorem.
W tej chwili podczas jazdy mam absolutną ciszę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości