Dodam swoje trzy grosze jako użytkownik c200 4matica coupe (kupiony nowy w salonie, dwa lata użytkowania), zwykły, przeciętny kierowca, zero umiejętności i zapędów wyścigowych typu Robert Kubica
.
Zarówno w lecie jak i w trudniejszych warunkach z tym napędem czuję się bardzo pewnie ( parę autek z "jedną ośką" przednio-napędową czy tylną przerobiłem - trochę stary jestem
). Jeżeli tylko kasa pozwoli nie zrezygnuję z napędu na 4 jak i automatu ( łopatkami trochę się czyli raz czy dwa pobawiłem i nie używam - to taka dygresja). Przy starcie napęd na cztery wygrywa, jechałem też max prędkością 250 km/h i mi odciął gaz -więc można trochę popędzić. Palenie paliwa średnia na dwa lata 10,7 ,ale w trasach niestety łamię dozwoloną prędkość notorycznie
.
No i łatwiej podobno sprzedać -4 matic to dodatkowy ekstras.
O awariach nic nie powiem, bo nie miałem - nie jestem przedstawicielem handlowym i nie dymam 50-60'000 km rocznie, więc poza przeglądem po roku nie odwiedzałem serwisu.
Jedna uwaga - mam "prawie" to samo, co się teraz w salonie MB oferuje czyli tę samą cenę, oznaczenie c200 4matic i moc 184 koni, tylko jednak z pojemności 2 litry a nie 1,5 l te moje koniki są trochę mocniejsze- a to robi różnicę - mam przyspieszenie do setki -7,5 s (MB tak podaje) i 250 km/h, a ta aktualna wersja 8,4 s i prędkość max 234 km/h.