Raczej to zapach ... że stojąc na światłach .. myślałem że jakiego benzynowego kopciucha mam przed sobą .... a to te cudowne auto.Andrzej pisze: ↑10 maja 2021, o 17:54Ja kiedyś miałem tak że na przedniej szybie mgła się robiła u dołu i słodki zapach , kolega mechanik znalazł wyciek boryga kapało na coś rozgrzanego i wyparowywał . Na ziemi śladu nie było.Jara pisze: ↑10 maja 2021, o 11:52 Tak był to przewód giętki ( C180 kombi)... ten łączący chyba z karoserią. Coś co pod osłonami jest.
Części mam takie:
A0069971890 MO, OPASKA METALOWA - 6 PLN brutto
A2740703500 ELASTYCZY PRZEWÓD PALI - 71 PLN brutto
Z czynności mam oprócz oczywiście wymiany przewodu:
WY./ZAM. WYKŁADZINY KOMORY SILNIKA KOMPLETNIE,
WY./ZAM. POJ. Z DOLNĄ OSŁAONĄ
Podobno tam więcej zabawy z tymi osłonami niż sama wymiana przewodu.
Ale po roku zapach wrócił - no teraz inny w kabinie śmierdzi .... teraz jest to w korku jak silnik pracuje ... nie zawsze jest, pojawia sie na chwilę ..... tak aby było ciekawe.
Na zewnątrz auta, pod maską nie czuję go .... jedynie na na podszybiu od strony kierowcy jest "inny zapach" jakiegoś oleju przekładniowego .... a tak jest tylko zbiorniczek hamulcowy i krócieć do Klimy.
Silnik nie ma żadnych zacieków oleju / nieszczelności.
Coraz "fajniejszy" ten szwabski produkt
Ruszę i nie ma go.
Ale otworzyłem podczas jazdy szyby przednie .... i czułem to od czasu do czasu.
Tak to moja kierowcy strona zlatuje.
Ba byłem na serwisie i koleś mówił że wyczół coś .... napisał notatkę ... jak odbierałem auto pytałem i mówił że nic nie znaleźli ... widocznie wydawało mu się. A jednak ... chyba nie.
Pogrzebałem po forach angielskojęzycznych i problem doskonale opisują, wskazują tylko na niskocisnieniówkę:
1. Miejsce to ten gumowy przewód co mi wymienili ( 14 funtów przewodzik)
2. To przewód już przy pompie, ma taką plastikową szybkozłącze i to ona traci szczelność ( ten przewód to już podobno 340 funtów koszt )
Obie przypadłości określają jako wady fabryczne, silniki tej rodziny w W205.
Tak wiec są dwie przypadłości:
Naprawa 1. Śmierdzi benzyną na zewnątrz, jak auto zaparkowane i nie pracuje silnik .. pojazd ostygł i wtedy popuszcza pod siebie
Naprawa 2. Śmierdzi jak włączony jest silnik i nabierze temp, jak pojazd stoi ... śmierdzi wtedy z nawiewów bo leje paliwo na silnik. Tu już zapach zmieszany z brudem i pogrzaniem paliwa .. wiec śmierdzi inaczej.
Oba przypadki doskonale zna producent.