Oprogramowanie sterownika silnika M274
Oprogramowanie sterownika silnika M274
Czy ktoś może wie, ma możliwość sprawdzić, jaki nr ma najnowsze oprogramowanie sterownika silnika w tym modelu? Dzięki za wszelkie info.
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Jest kilka wersji tego silnika (różne moce) zatem pewnie i kilka wersji oprogramowania.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Zaktualizowane przy okazji wymiany zaworu odmy, nowy soft silnika pochodzi z czerwca 2023. Mam wrażenie, że na Comforcie silnik jest jakby żwawszy. Pojeździmy dłużej zobaczymy. Przeoczyłem, że po aktualizacji softu wrócił standardowy start/stop, który miałem domyślnie wyłączony. Teraz muszę dezaktywować go ręcznie po każdym odpaleniu lub zmianie trybu jazdy (chyba że S+). Znowu robota.
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Gdzie robiłeś aktualizację sterownika?lajsta pisze: ↑22 lis 2023, o 20:57 Zaktualizowane przy okazji wymiany zaworu odmy, nowy soft silnika pochodzi z czerwca 2023. Mam wrażenie, że na Comforcie silnik jest jakby żwawszy. Pojeździmy dłużej zobaczymy. Przeoczyłem, że po aktualizacji softu wrócił standardowy start/stop, który miałem domyślnie wyłączony. Teraz muszę dezaktywować go ręcznie po każdym odpaleniu lub zmianie trybu jazdy (chyba że S+). Znowu robota.
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Całą robotę zrobił Pardi w Krakowie. Gość ma oficjalne Xentry od MB
więc aktualizacja zrobiona on-line.
więc aktualizacja zrobiona on-line.
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Zapisz sobie off w trybie indywidual.lajsta pisze: ↑22 lis 2023, o 20:57 Zaktualizowane przy okazji wymiany zaworu odmy, nowy soft silnika pochodzi z czerwca 2023. Mam wrażenie, że na Comforcie silnik jest jakby żwawszy. Pojeździmy dłużej zobaczymy. Przeoczyłem, że po aktualizacji softu wrócił standardowy start/stop, który miałem domyślnie wyłączony. Teraz muszę dezaktywować go ręcznie po każdym odpaleniu lub zmianie trybu jazdy (chyba że S+). Znowu robota.
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Tak, to też jest "jakieś" rozwiązanie, ale po każdym wyłączeniu silnika tryb pracy włącza się na domyślny, czyli "C" , a to znowu wymaga przełączania w tryb "I", więc łatwiej byłoby wcisnąć przycisk start/stop. Zresztą nieważne - temat ogarnięty wg procedury opisanej w innym poście.
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Tak faktycznie jest ale tryb "I" trzyma przez kilka godzin po wyłączeniu silnika więc tylko po długim postoju trzeba go włączać.
I tak to robię bo zazwyczaj zaraz po odpaleniu wybieram tryb I wiec dla mnie nie ma problemu.
Czasami włączam Start stop np. przy dłuższym postoju przed szlabanem itp. bo to wygodniejsze niż stacyjka.
I tak to robię bo zazwyczaj zaraz po odpaleniu wybieram tryb I wiec dla mnie nie ma problemu.
Czasami włączam Start stop np. przy dłuższym postoju przed szlabanem itp. bo to wygodniejsze niż stacyjka.
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
BBbiker pisze: Czasami włączam Start stop np. przy dłuższym postoju przed szlabanem itp. bo to wygodniejsze niż stacyjka.
Rozumiem, że nie masz Keyless-Go, bo inaczej to bez różnicy co naciskasz - czy rozrusznik czy przycisk systemu Start-Stop
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Re: Oprogramowanie sterownika silnika M274
Nie mam i nie chciałbym mieć z uwagi na ułatwione możliwości kradzieży.
To jest dobre ale w Renault córki:) Ja natomiast lubię wkładać i przekręcać kluczyk.
Cóż jestem już starszej daty.
To jest dobre ale w Renault córki:) Ja natomiast lubię wkładać i przekręcać kluczyk.
Cóż jestem już starszej daty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości