zmichal pisze: ↑26 lut 2020, o 11:28
Z tymi manometrami też różne są historie. Ja spraktykowałem, że najlepiej skalibrowane są na stacjach Orlenu. U znajomego wulkanizatora, który ma jakiś super manometr Michelin z homologacją jak mi nabije 2,0 bar to w praktyce mam 2,8 bar nabite.
No to tu już jest róznica kolosalna.
Na shellu osostanio dopompowałem 2,3 to komp pokazuje 2,25 bar. Po trasie nawet 2,4 - 2,5 bar.
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Mam problem,byłem ostatnio u wulkanizatora i przełożył mi całe koła na letnie bo miałem jeszcze zimowe,przod 2,5 bara i tył 2,6 i też założył mi nowe odważniki i teraz na wyswietlaczu wyskakuje mi błąd (popraw cisnienie w oponach),co robić?
Matynpl pisze: ↑15 cze 2020, o 20:46
Mam problem,byłem ostatnio u wulkanizatora i przełożył mi całe koła na letnie bo miałem jeszcze zimowe,przod 2,5 bara i tył 2,6 i też założył mi nowe odważniki i teraz na wyswietlaczu wyskakuje mi błąd (popraw cisnienie w oponach),co robić?
Ustawić nowe ciśnienie w kołach jako cisnienie odniesienia? Tzn zresetować ciśnienie w opcji na wyświetlaczu między zegarami w aucie?
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Dokładnie. Zawsze po wizycie u wulkanizatora i zmianie opon należy zapamiętać bieżące ustawienia.
Robimy to na ekranie między zegarami posługując się przyciskami na kierownicy. https://www.youtube.com/watch?v=ceKGRk7ixR8
Matynpl pisze: ↑15 cze 2020, o 20:46
Mam problem,byłem ostatnio u wulkanizatora i przełożył mi całe koła na letnie bo miałem jeszcze zimowe,przod 2,5 bara i tył 2,6 i też założył mi nowe odważniki i teraz na wyswietlaczu wyskakuje mi błąd (popraw cisnienie w oponach),co robić?
Ustawić nowe ciśnienie w kołach jako cisnienie odniesienia? Tzn zresetować ciśnienie w opcji na wyświetlaczu między zegarami w aucie?
a co z kontrolką cisnienia opon która sie zaswieciła,czy zgasnie po zresetowaniu?
Matynpl pisze: ↑15 cze 2020, o 20:46
Mam problem,byłem ostatnio u wulkanizatora i przełożył mi całe koła na letnie bo miałem jeszcze zimowe,przod 2,5 bara i tył 2,6 i też założył mi nowe odważniki i teraz na wyswietlaczu wyskakuje mi błąd (popraw cisnienie w oponach),co robić?
Ustawić nowe ciśnienie w kołach jako cisnienie odniesienia? Tzn zresetować ciśnienie w opcji na wyświetlaczu między zegarami w aucie?
a co z kontrolką cisnienia opon która sie zaswieciła,czy zgasnie po zresetowaniu?
tak
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
zmichal pisze: ↑26 lut 2020, o 11:28
Z tymi manometrami też różne są historie. Ja spraktykowałem, że najlepiej skalibrowane są na stacjach Orlenu. U znajomego wulkanizatora, który ma jakiś super manometr Michelin z homologacją jak mi nabije 2,0 bar to w praktyce mam 2,8 bar nabite.
No to tu już jest róznica kolosalna.
Na shellu osostanio dopompowałem 2,3 to komp pokazuje 2,25 bar. Po trasie nawet 2,4 - 2,5 bar.
Ja mam jakiś z allego ... różnica miedzy nim a zegarami na zimnym ... to 0,03 - 0,05
Tak mnie kiedyś w rowerowym kusiło kupić "lepszy" ( droższy 2 krotnie) .. ale nie doczekałem się na dostawę.