1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Dział dla zamierzających nabyć Mercedesa W205.
Awatar użytkownika
gim-kg
Posty: 588
Rejestracja: 26 paź 2016, o 22:34
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: gim-kg »

Jeżeli ktoś prywatnie profesjonalnie podchodzi do sprzedaży, taką historię serwisową wcześniej wydrukuje sobie z ASO, poza tym zawsze można sprawdzić to na portalu MercedesMe.
Co do wyposażenia to pamiętaj że pierwszy właściciel za każdy punkt wyposażenia zapłacił grube pieniądze wiec znaleźć coś w pełni wyposażone za niskie pieniądze w doskonałym stanie graniczy z cudem. Widzę że celujesz w pakiet AMG. Pamiętaj że pakiet wewnętrzny i zewnętrzny występował osobno. Z ofert które przedstawiłeś tylko dwie mają pakiet wewnętrzny. Składane oparcie tylnej kanapy też występowało jako opcja. 4-matic, światła LED, czujniki cofania to podstawa. Wg mnie jeszcze aktywny tempomat, idealnie sprawuje się na polskich drogach, ale to akurat igła w stogu siana. Head-up display, asystent pasa czy martwego pola to bajery. Bez kamer też można żyć, choć są przydatne.
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
marioc300
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 2019, o 13:10

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: marioc300 »

Niestety nie jestem jeszcze gotowy, aby czekać i szukać czegoś zza granicą.
Stwierdziłem, że jeszcze skorzystam z polskiego rynku, a na przyszłość będę myślał z wyprzedzeniem i bez pośpiechu.

Odnośnie wyposażenia, fajnie, że zwróciliście mi uwagę na lampy. ILS ważna sprawa, aby mieć komfort jazdy po nocach.
Kamera cofania również może się przydać, a kamera 360 - bez tego potrafię jeździć. Parkuje zazwyczaj prostopadle. a jak już muszę równolegle do chodnika to ustawiam lusterko, aby patrzyło mi bardziej na koło.
Command - cieżko znaleźć, więc odpuszczam.
Tempomat zwykły wystarczy.
Nie wiedziałem, że składane tylne oparcie kanapy te\z jako opcja - dzięki za informacje :)

Dobra uwaga z wyposażeniem, pakiet amg faktycznie można kupić i dorzucić :)
sylmicha

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: sylmicha »

Tempomat aktywny szczególnie w Polsce to jakaś pomyłka. Gdzie go włączysz? A nawet jak już włączysz to w przerwę jaką ustawisz za poprzedzającym autem zaraz Ci wjedzie dwóch idiotów i auto hamuje. Efekt jest taki, że klocki przednie lecą dwa razy szybciej niż z tradycyjnym tempomatem. Jeśli dużo jeździsz po nieznanych miejscowościach to wtedy mając Head Up zobaczysz jak bardzo jest to przydatne wyposażenie przy nawigowaniu po mieście. A jeśli chodzi o kamerę 360 to jak pojadę do Polski często się spotykam z krawężnikami o wysokości Hobbita. Więc wtedy parkując przodem do chodnika i mając ładny spoiler AMG można docenić to urządzenie.
Awatar użytkownika
zmichal
Administrator
Posty: 1148
Rejestracja: 17 mar 2016, o 14:26

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: zmichal »

A ja mocno polecam Distronic +, bo jeździ się z nim doskonale i na autostradzie i w korkach. No i tzw. "pakiet bezpieczeństwa" często z nim zespolony to dla mnie podstawa (rozpoznawanie ruchu na skrzyżowaniu, wykrywanie pieszych, rowerzystów , autonomiczne hamowanie itp).
C250 Estate
Awatar użytkownika
GLC X253
Posty: 894
Rejestracja: 24 kwie 2018, o 19:54

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: GLC X253 »

Jak kolega Zmichal polecam aktywny tempomat (a najlepiej cały pakiet bezpieczeństwa), przydatny szczególnie podczas jazdy w korkach, gdzie bardo łatwo się zagapić i wylądować na cudzym tylnym zderzaku. Dodatkowo warto pamiętać o akustycznych szybach. Commanda bym odpuścił, bo cena koszmarna. Lepiej dołożyć Burmestera i CarPlay. W używanym z polskiego salonu takie opcje to raczej rodzynki, zatem lepiej szukać w DE.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Awatar użytkownika
zmichal
Administrator
Posty: 1148
Rejestracja: 17 mar 2016, o 14:26

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: zmichal »

Tzw. "pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy" to dla mnie opcja obowiązkowa!!!. W konfiguratorze jest on słabo opisany, a w rzeczywistości zawiera całą masę dodatków i systemów znacząco zwiększających bezpieczeństwo czynne. Pakiet zespolony jest z Distrnonikiem, ma nawet funkcję ostrzegania migaczami zbyt szybko zbliżającego się do nas auta poprzedzającego.
Mnie elementy tego pakietu już kilka razy uratowały skórę automatycznym hamowaniem.
C250 Estate
Awatar użytkownika
GLC X253
Posty: 894
Rejestracja: 24 kwie 2018, o 19:54

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: GLC X253 »

zmichal pisze: 5 lip 2019, o 17:16 Tzw. "pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy" to dla mnie opcja obowiązkowa!!!. W konfiguratorze jest on słabo opisany, a w rzeczywistości zawiera całą masę dodatków i systemów znacząco zwiększających bezpieczeństwo czynne. Pakiet zespolony jest z Distrnonikiem, ma nawet funkcję ostrzegania migaczami zbyt szybko zbliżającego się do nas auta poprzedzającego.
Mnie elementy tego pakietu już kilka razy uratowały skórę automatycznym hamowaniem.
Zgadzam sie w 100%. Czasem dziwię się że ktoś wybiera bardzo drogie bajery zewnętrzne, które nawiasem mówiąc maja wzbudzić podziw innych bo właściciel siedząc w środku ich nie widzi, a zupełnie nie interesują go dodatki które poprawiają komfort jazdy, a co najważniejsze bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich. A zupełnym szokiem jest pytanie o felgi 20' i więcej cali przy których można sobie odgryźć język pokonując drogi osiedlowe ze spowalniaczami.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Awatar użytkownika
zmichal
Administrator
Posty: 1148
Rejestracja: 17 mar 2016, o 14:26

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: zmichal »

GLC X253, to chyba taka nasza cecha narodowa, ja tego totalnie nie ogarniam, ale może moja 40-ka na karku robi swoje :lol:
To samo jest z przepięknym pakietem Exclusive (duży grill i gwiazda na masce), którego po liftingu nie ma już chyba w konfiguratorze, bo 90% klientów zamawiało pakiet Avantgarde lub AMG. Mnie po prostu mdli od tego pseudo sportu - przecież drogi publiczne to nie tory wyścigowe i nie potrzebujemy ospojlerowanych bolidów z super niskim prześwitem i mega twardym zawieszeniem do podróżowania :roll: , ba - często takim ekstremalnym komfortem później katujemy naszych współpasażerów, roztłukując nasze auta i kręgosłupy w przyspieszonym tempie, a jeszcze ile za to trzeba zapłacić, bo "to nie są proszę pana tanie rzeczy" ;) Do tego moim zdaniem te usportowione auta są w pewnym stopniu zachętą do brawurowej, szybkiej jazdy, a tego już nie pochwalam!
Och, poniosło mnie trochę, no ale ja to tak widzę ;)
C250 Estate
Rufio
Posty: 470
Rejestracja: 4 lis 2017, o 09:28

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: Rufio »

Pakiet AMG do slabych wersji bez sensu.
Zamiast mieć większy silnik, wiekszosc wybrala inne zderzaki i felgi i już jest prawie AMG.
Na rynku wtórnym auta z pakietem AMG maja wyższe ceny i sa bardziej pożądane.
Obrazek
C43 AMG kombi
sylmicha

Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?

Post autor: sylmicha »

Nie każdy chce tankować samochód co tydzień lub częściej do pełna i nie każdy potrzebuje przyśpieszenia w okolicach 5 sek. Natomiast wielu ludzi lubi agresywniejszą sylwetkę, a takie coś daje pakiet AMG. Dlatego takie kupują. Wszystko zależy od potrzeb, prywatnie dużo jeżdżę i dlatego mam diesla. Ale w zamian za 90 euro przejadę 1200 kilometrów. Natomiast często jeżdżę służbowymi GTS i nie uważam wtedy, że ci co mają np w Fiacie Punto 1,2 spoiler to jest bez sensu. To ich sprawa. Co do wyposażenia to też zależy co komu i czy jest potrzebne.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości