1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Jeżeli ktoś prywatnie profesjonalnie podchodzi do sprzedaży, taką historię serwisową wcześniej wydrukuje sobie z ASO, poza tym zawsze można sprawdzić to na portalu MercedesMe.
Co do wyposażenia to pamiętaj że pierwszy właściciel za każdy punkt wyposażenia zapłacił grube pieniądze wiec znaleźć coś w pełni wyposażone za niskie pieniądze w doskonałym stanie graniczy z cudem. Widzę że celujesz w pakiet AMG. Pamiętaj że pakiet wewnętrzny i zewnętrzny występował osobno. Z ofert które przedstawiłeś tylko dwie mają pakiet wewnętrzny. Składane oparcie tylnej kanapy też występowało jako opcja. 4-matic, światła LED, czujniki cofania to podstawa. Wg mnie jeszcze aktywny tempomat, idealnie sprawuje się na polskich drogach, ale to akurat igła w stogu siana. Head-up display, asystent pasa czy martwego pola to bajery. Bez kamer też można żyć, choć są przydatne.
Co do wyposażenia to pamiętaj że pierwszy właściciel za każdy punkt wyposażenia zapłacił grube pieniądze wiec znaleźć coś w pełni wyposażone za niskie pieniądze w doskonałym stanie graniczy z cudem. Widzę że celujesz w pakiet AMG. Pamiętaj że pakiet wewnętrzny i zewnętrzny występował osobno. Z ofert które przedstawiłeś tylko dwie mają pakiet wewnętrzny. Składane oparcie tylnej kanapy też występowało jako opcja. 4-matic, światła LED, czujniki cofania to podstawa. Wg mnie jeszcze aktywny tempomat, idealnie sprawuje się na polskich drogach, ale to akurat igła w stogu siana. Head-up display, asystent pasa czy martwego pola to bajery. Bez kamer też można żyć, choć są przydatne.
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Niestety nie jestem jeszcze gotowy, aby czekać i szukać czegoś zza granicą.
Stwierdziłem, że jeszcze skorzystam z polskiego rynku, a na przyszłość będę myślał z wyprzedzeniem i bez pośpiechu.
Odnośnie wyposażenia, fajnie, że zwróciliście mi uwagę na lampy. ILS ważna sprawa, aby mieć komfort jazdy po nocach.
Kamera cofania również może się przydać, a kamera 360 - bez tego potrafię jeździć. Parkuje zazwyczaj prostopadle. a jak już muszę równolegle do chodnika to ustawiam lusterko, aby patrzyło mi bardziej na koło.
Command - cieżko znaleźć, więc odpuszczam.
Tempomat zwykły wystarczy.
Nie wiedziałem, że składane tylne oparcie kanapy te\z jako opcja - dzięki za informacje
Dobra uwaga z wyposażeniem, pakiet amg faktycznie można kupić i dorzucić
Stwierdziłem, że jeszcze skorzystam z polskiego rynku, a na przyszłość będę myślał z wyprzedzeniem i bez pośpiechu.
Odnośnie wyposażenia, fajnie, że zwróciliście mi uwagę na lampy. ILS ważna sprawa, aby mieć komfort jazdy po nocach.
Kamera cofania również może się przydać, a kamera 360 - bez tego potrafię jeździć. Parkuje zazwyczaj prostopadle. a jak już muszę równolegle do chodnika to ustawiam lusterko, aby patrzyło mi bardziej na koło.
Command - cieżko znaleźć, więc odpuszczam.
Tempomat zwykły wystarczy.
Nie wiedziałem, że składane tylne oparcie kanapy te\z jako opcja - dzięki za informacje
Dobra uwaga z wyposażeniem, pakiet amg faktycznie można kupić i dorzucić
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Tempomat aktywny szczególnie w Polsce to jakaś pomyłka. Gdzie go włączysz? A nawet jak już włączysz to w przerwę jaką ustawisz za poprzedzającym autem zaraz Ci wjedzie dwóch idiotów i auto hamuje. Efekt jest taki, że klocki przednie lecą dwa razy szybciej niż z tradycyjnym tempomatem. Jeśli dużo jeździsz po nieznanych miejscowościach to wtedy mając Head Up zobaczysz jak bardzo jest to przydatne wyposażenie przy nawigowaniu po mieście. A jeśli chodzi o kamerę 360 to jak pojadę do Polski często się spotykam z krawężnikami o wysokości Hobbita. Więc wtedy parkując przodem do chodnika i mając ładny spoiler AMG można docenić to urządzenie.
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
A ja mocno polecam Distronic +, bo jeździ się z nim doskonale i na autostradzie i w korkach. No i tzw. "pakiet bezpieczeństwa" często z nim zespolony to dla mnie podstawa (rozpoznawanie ruchu na skrzyżowaniu, wykrywanie pieszych, rowerzystów , autonomiczne hamowanie itp).
C250 Estate
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Jak kolega Zmichal polecam aktywny tempomat (a najlepiej cały pakiet bezpieczeństwa), przydatny szczególnie podczas jazdy w korkach, gdzie bardo łatwo się zagapić i wylądować na cudzym tylnym zderzaku. Dodatkowo warto pamiętać o akustycznych szybach. Commanda bym odpuścił, bo cena koszmarna. Lepiej dołożyć Burmestera i CarPlay. W używanym z polskiego salonu takie opcje to raczej rodzynki, zatem lepiej szukać w DE.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Tzw. "pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy" to dla mnie opcja obowiązkowa!!!. W konfiguratorze jest on słabo opisany, a w rzeczywistości zawiera całą masę dodatków i systemów znacząco zwiększających bezpieczeństwo czynne. Pakiet zespolony jest z Distrnonikiem, ma nawet funkcję ostrzegania migaczami zbyt szybko zbliżającego się do nas auta poprzedzającego.
Mnie elementy tego pakietu już kilka razy uratowały skórę automatycznym hamowaniem.
Mnie elementy tego pakietu już kilka razy uratowały skórę automatycznym hamowaniem.
C250 Estate
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Zgadzam sie w 100%. Czasem dziwię się że ktoś wybiera bardzo drogie bajery zewnętrzne, które nawiasem mówiąc maja wzbudzić podziw innych bo właściciel siedząc w środku ich nie widzi, a zupełnie nie interesują go dodatki które poprawiają komfort jazdy, a co najważniejsze bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich. A zupełnym szokiem jest pytanie o felgi 20' i więcej cali przy których można sobie odgryźć język pokonując drogi osiedlowe ze spowalniaczami.zmichal pisze: ↑5 lip 2019, o 17:16 Tzw. "pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy" to dla mnie opcja obowiązkowa!!!. W konfiguratorze jest on słabo opisany, a w rzeczywistości zawiera całą masę dodatków i systemów znacząco zwiększających bezpieczeństwo czynne. Pakiet zespolony jest z Distrnonikiem, ma nawet funkcję ostrzegania migaczami zbyt szybko zbliżającego się do nas auta poprzedzającego.
Mnie elementy tego pakietu już kilka razy uratowały skórę automatycznym hamowaniem.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
GLC X253, to chyba taka nasza cecha narodowa, ja tego totalnie nie ogarniam, ale może moja 40-ka na karku robi swoje
To samo jest z przepięknym pakietem Exclusive (duży grill i gwiazda na masce), którego po liftingu nie ma już chyba w konfiguratorze, bo 90% klientów zamawiało pakiet Avantgarde lub AMG. Mnie po prostu mdli od tego pseudo sportu - przecież drogi publiczne to nie tory wyścigowe i nie potrzebujemy ospojlerowanych bolidów z super niskim prześwitem i mega twardym zawieszeniem do podróżowania , ba - często takim ekstremalnym komfortem później katujemy naszych współpasażerów, roztłukując nasze auta i kręgosłupy w przyspieszonym tempie, a jeszcze ile za to trzeba zapłacić, bo "to nie są proszę pana tanie rzeczy" Do tego moim zdaniem te usportowione auta są w pewnym stopniu zachętą do brawurowej, szybkiej jazdy, a tego już nie pochwalam!
Och, poniosło mnie trochę, no ale ja to tak widzę
To samo jest z przepięknym pakietem Exclusive (duży grill i gwiazda na masce), którego po liftingu nie ma już chyba w konfiguratorze, bo 90% klientów zamawiało pakiet Avantgarde lub AMG. Mnie po prostu mdli od tego pseudo sportu - przecież drogi publiczne to nie tory wyścigowe i nie potrzebujemy ospojlerowanych bolidów z super niskim prześwitem i mega twardym zawieszeniem do podróżowania , ba - często takim ekstremalnym komfortem później katujemy naszych współpasażerów, roztłukując nasze auta i kręgosłupy w przyspieszonym tempie, a jeszcze ile za to trzeba zapłacić, bo "to nie są proszę pana tanie rzeczy" Do tego moim zdaniem te usportowione auta są w pewnym stopniu zachętą do brawurowej, szybkiej jazdy, a tego już nie pochwalam!
Och, poniosło mnie trochę, no ale ja to tak widzę
C250 Estate
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Pakiet AMG do slabych wersji bez sensu.
Zamiast mieć większy silnik, wiekszosc wybrala inne zderzaki i felgi i już jest prawie AMG.
Na rynku wtórnym auta z pakietem AMG maja wyższe ceny i sa bardziej pożądane.
Zamiast mieć większy silnik, wiekszosc wybrala inne zderzaki i felgi i już jest prawie AMG.
Na rynku wtórnym auta z pakietem AMG maja wyższe ceny i sa bardziej pożądane.
Re: 1wł, polski salon, aso - co wybrać, jakie porady?
Nie każdy chce tankować samochód co tydzień lub częściej do pełna i nie każdy potrzebuje przyśpieszenia w okolicach 5 sek. Natomiast wielu ludzi lubi agresywniejszą sylwetkę, a takie coś daje pakiet AMG. Dlatego takie kupują. Wszystko zależy od potrzeb, prywatnie dużo jeżdżę i dlatego mam diesla. Ale w zamian za 90 euro przejadę 1200 kilometrów. Natomiast często jeżdżę służbowymi GTS i nie uważam wtedy, że ci co mają np w Fiacie Punto 1,2 spoiler to jest bez sensu. To ich sprawa. Co do wyposażenia to też zależy co komu i czy jest potrzebne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości