Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Ale odważni doradcy. Ja bym się nie odważył nikomu doradzać kup to kup tamto (dotyczy to używanego jak i nowego). Ktoś kupi i będzie się psuć to powie "wy/ty" mi doradziłeś kupił bym to drugie i nie miał bym problemów. Wydaje mi się, że w takiej sytuacji najlepiej jak pytający sam podejmie decyzję.
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Po to jest forum, żeby podyskutować. Skłaniam się do c43.
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 00:15
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Hmm po to chyba temat założony żeby wymienić się opiniami. Ja miałem dokładnie taki sam dylemat tylko na niższej półce. Nowy c180 słabo wyposażony czy roczny c250 w bogatej wersji. Ja wybrałem używke, jeżdżę już ponad rok i jestem super zadowolony z decyzji
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Definitely C43
Prawdziwe AMG, dream car!
Każdej innej decyzji już zawsze będziesz żałował
Najszczerzej zazdroszczę
Prawdziwe AMG, dream car!
Każdej innej decyzji już zawsze będziesz żałował
Najszczerzej zazdroszczę
2014 W205 estate C180 exclusive
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Tą ja ostudzę trochę te zapędy . Pamiętaj że na kupnie auta się nie kończą koszty. Sprawdź ile będzie Cię kosztować jego utrzymanie. C43 na pewno spali więcej, koszty serwisu też będą wyższe (dopłata za to że teraz nie nazywa się C450 tylko C43 AMG) również ubezpieczenie będzie droższe (OC na pewno po silnik 3l zamiast 2l, a AC pewnie też bo moc wyższa i koszty napraw też). Warto to też rozważyć przed kupnem aby później koszty nie odebrały przyjemności jazdy.
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Teraz jeżdżę C63 W204. Problem to jednak za duże spalanie. I jednak problemy z trakcja. Cena serwisu ok.
Ubezpieczenie to kluczową jest wart pojazdu dla AC. Pojemność silnika dla OC przy max zniżkach jest mało istotną.
Ubezpieczenie to kluczową jest wart pojazdu dla AC. Pojemność silnika dla OC przy max zniżkach jest mało istotną.
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Chyba tak prosto z AC nie jest. Ja za motocykl który jest warty mniej niż auto płacę więcej. Tak samo porównując C250 do Peugeota 508 proporcjonalnie za Mercedesa składka jest niższa. Podobna sytuacja jest z Fordem Focusem a B klasą też za Mercedesa jest taniej. Nie wiem czy różnice procentowe w stawkach są między markami/modelami czy również między wersami silnikowym. W sumie to często widuję również rozdzielenie między marką Mercedes a AMG więc składki mogą się różnić.
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
W AC istotna jest zarówno marka jak i moc silnika.
C250 Estate
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Ja bym brał C43. Lekko nawet używany to 1/3 wartości w dół i to już przy odsprzedaży powoduje mniejszą stratę. Przy tej wartości auta to kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jak już gdzieś pisałem nie zakładam że samochód był pałowany non stop, są też normalni ludzie, kierowcy którzy nie dostają szajby na widok znaczka AMG. Ponadto zmieniam samochody częściej co 2 - 3 lata więc kupno nowego dla mnie jest stratą pieniędzy i prezentem dla tego kto go po mnie kupuje.
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Re: Nowy czy używany (demo) z mocniejszym slinikiem
Jeszcze pytanie jak zamierzasz sfinansować zakup: gotówka/kredyt/leasing? W przypadku kredytu ma to znaczenie bo oferta na nowy samochód jest dużo lepsza niż ba używany. Tak było w moim przypadku. Kredyt 50/50. Po zestawieniu wszystkich kosztów (w grę wchodziły podobne modele) cena nowego była tylko kilka tyś wyższa.
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości