davidsondv pisze: ↑14 lut 2022, o 12:32
Od zakupu zrobiłem już prawie 1000km tym autem i póki co wszystko wydaje się ok Jestem bardzo mile zaskoczony zawieszeniem i prowadzeniem W205, dużo osób straszyło mnie, że po przesiadce z F10 będę odczuwał dyskomfort jednak zawieszenie bardzo dobrze tłumi i wybiera, może to za sprawą airmatic? Auto dosłownie płynie po drodze.
Tak, to jest zdecydowanie magia Airmatica i tzw. efekt płynięcia po drodze.
Piękny system jeśli się nie psuje
Zwykłe zawieszenie w W205 jest twarde.
Schnaider pisze: ↑14 lut 2022, o 13:21
Tak, to jest zdecydowanie magia Airmatica i tzw. efekt płynięcia po drodze.
Piękny system jeśli się nie psuje
Zwykłe zawieszenie w W205 jest twarde.
Ja mam w205 na zwykłym zawieszeniu i do najtwardszych to ono nie należy, w BMW f30 jest o wiele twardsze( takie przynajmniej mam odczucie). Co prawda nie jechałem jeszcze żadnym airmatic, no ale jednak.
Co do zawieszenia air matic w c klasie to powiem tak
Przydatne napewno
Prowadzenie na komforcie przy pokonywaniu leżących gliniarzy itp trochę za miękkie
Kwestią twardości nie będę się rozpisywał napewno na sporcie prowadzi się lepiej przy większych prędkościach
Twardo nawet na sporcie to tak nie jest jeżeli nie jedzie się z rozmiarem felg extremalnie .
Fajne jest to że można samemu dostroić sobie twardość zawieszenia ale to taki Bayer.
Plusem jest to że auto stoi prosto nawet jak bagaż załadujesz ba ful
Komfort lepszy oczywiście niż zwykle zawieszenie nie ma co porównywać całkowicie inna bajka ale....
Względem zawieszenia pneumatycznego a8 to jak zetorem bym latał oczywiście względem porównania tych dwóch zawieszen tylko.
Airmatic to coś pomiędzy zwykłym zawieszeniem a pneumatycznym .
Jeżeli miałbym jednak wybierać warto dopłacić i mieć i sportowe I zwykle i komfortowe oraz nawet pseudo terenowe zawieszenie w jednym .
Więc czy warto? Oczywiście że tak .