dasonen pisze: ↑30 sie 2022, o 19:24
Można pomyśleć o czymś z mniejszym przebiegiem, np: https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... EQ4aU.html (NIE ZNAM CZLOWIEKA! Zrobiłem filtr na bezwypadkowe 4x4 i sam "wyszedł" )
wyposażenie odrobinę lepsze, mniejszy przebieg...
A 5 tys. PLN przy zakupie to jest NIC. Jeśli kupisz zużyte auto odrobinę taniej - to i tak w 3 lata dołożysz z 20 tys. PLN.
Właśnie przyjrzałem się temu autu i ma dwie szkody w historii ale to tylko delikatne kolizje w tył (zderzak raz i drugi raz zderzak lub delikatnie klapa).
Sprawdzałem go po VIN i ma akustyczne szyby więc taki plus.
A to pneumatyczne zawiszenie to bardzo duża różnica w komforcie jazdy między zwykłym?
Czy to auto ma zmianę trybu jazdy wraz z zawieszeniem ? Chyba mi chodzi o ten agility?
marek28 pisze: ↑12 wrz 2022, o 12:46
A to pneumatyczne zawiszenie to bardzo duża różnica w komforcie jazdy między zwykłym?
Czy to auto ma zmianę trybu jazdy wraz z zawieszeniem ? Chyba mi chodzi o ten agility?
To auto nie ma zawieszenia Airmatic. Pokrętło Agility (ma je każde W205) w takim wypadku będzie zmieniało tylko parametry:
- pracy silnika
- pracy układu kierownicy
Aby można było regulować twardość zawieszenia musi być Airmatic.
zmichal pisze: ↑12 wrz 2022, o 14:14
To auto nie ma zawieszenia Airmatic. Pokrętło Agility (ma je każde W205) w takim wypadku będzie zmieniało tylko parametry:
- pracy silnika
- pracy układu kierownicy
Aby można było regulować twardość zawieszenia musi być Airmatic.
Rozumiem, pytam bo w jednym z aut przy tym pokrętle pisało "Dynamic" a w innym "Agility" i obydwa nie mają airmatica, więc myślałem że tutaj jest jeszcze jakaś różnica.
gdzie jest airmatic i pneumatyczne zawieszenie tak twierdzi przynajmniej właściel
Czytałem o problemach z czujnikiem NOX w Diesel, ale jak widzę to on występuje też w benzynach? Bo włąściciel tego auta go wymieniał za 3k. Myślałem że to czujnik tylko w Dieslach i specjalnie omijałem diesle i nastawiam się na benzynę. Teraz już sam nie wiem, czy warto rozglądać się też za diesel w205 ?
zmichal pisze: ↑13 wrz 2022, o 10:57
Bo w C43 masz aktywne amortyzatory, natomiast w wersjach cywilnych nie spotkałem się z nimi.
W dzisiejszych czasach pisanie, że nie mam "cywilnej wersji" brzmi niepokojąco
Sugerujesz, ze aktywne amortyzatory występowały tylko w AMG a w "normalnych" C-klasach musiałeś brać airmatic? W miejskim autku żona ma również aktywne amortyzatory, a to ma ledwie 180KM.
dasonen pisze: ↑13 wrz 2022, o 12:02
Sugerujesz, ze aktywne amortyzatory występowały tylko w AMG a w "normalnych" C-klasach musiałeś brać airmatic?
Tak sugeruję, bo w wersjach przedliftowych nie widziałem nigdzie opcji regulowania twardości zawieszenia poza Airmatic, a zanim zamówiłem swoje auto temat dość dogłębnie przestudiowałem.
zmichal pisze: ↑12 wrz 2022, o 14:14
To auto nie ma zawieszenia Airmatic. Pokrętło Agility (ma je każde W205) w takim wypadku będzie zmieniało tylko parametry:
- pracy silnika
- pracy układu kierownicy
Aby można było regulować twardość zawieszenia musi być Airmatic.