Dokładnie o takim właśnie kierunku myślałem. Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Poczekam jeszcze na odpowiedzi reszty forumowiczów i zacznę poszukiwania.
Dokładnie o takim właśnie kierunku myślałem. Dziękuję bardzo za odpowiedź.
No tak, ale u Niemca liczy się data pierwszej rejestracji...i uwierz mi jak auto jest dobrze wyposażone to nie jest skory do zejścia z ceny. Nawet przebieg nie będzie tu argumentem. Zwłaszcza, że na ogół takie auta to z salonuhubertuss pisze: ↑24 lis 2020, o 10:24 Kierunek jak najbardziej dobry. Na mobile nawet z tą mocą jest duży wybór. Nic mądrzejszego nie da się tu wymyślić. A swoją drogą popatrzcie jaki jest duży spadek wartości już po roku. W sumie można jeszcze ten miesiąc z haczykiem poczekać. Auto z 2020 będzie już roczne.
Dla jednego będzie argumentem dla innego nie. Każdy sprzedawca kombinuje po swojemu. A te auta nie są rozchwytywane jak bułeczki tylko raczej tam sobie trochę stoją. Oczywiście auto w dobrym wyposażeniu z niewielkim przebiegiem będzie trudno negocjować. I należy liczyć na nie wielki upust lub jakiś bonus w postaci opon. Ale widać też np na mobile, że sporo aut jest już w ogłoszeniu przecenionych.mienczyslaw2 pisze: ↑24 lis 2020, o 11:13No tak, ale u Niemca liczy się data pierwszej rejestracji...i uwierz mi jak auto jest dobrze wyposażone to nie jest skory do zejścia z ceny. Nawet przebieg nie będzie tu argumentem. Zwłaszcza, że na ogół takie auta to z salonuhubertuss pisze: ↑24 lis 2020, o 10:24 Kierunek jak najbardziej dobry. Na mobile nawet z tą mocą jest duży wybór. Nic mądrzejszego nie da się tu wymyślić. A swoją drogą popatrzcie jaki jest duży spadek wartości już po roku. W sumie można jeszcze ten miesiąc z haczykiem poczekać. Auto z 2020 będzie już roczne.
Ja nie czepiam sią awaryjności zresztą w moim przypadku chyba za wcześnie bo jeszcze 30 tys. km nie mam przejechane tylko tandetności.weco pisze: ↑23 lis 2020, o 20:12A ja akurat się nie zgodzę z tezą tandetnego wykonania.Śledzę na bieżąco to forum i muszę powiedzieć,że to co opisujecie,te wszystkie usterki,rozdarte tapicerki,parujące reflektory itd. to zastanawiam się czy mój egzemplarz jest jakiś wyjątkowy czy też wcale nie szanujecie swoich aut,bo u mnie nie ma takich problemów.Mam auto z 2016 roku,użytkuję os 2017,przejechałem 90.000 km,na liczniku prawie 120.000 km i jedyna usterka to przekładnia kierownicza,która stukała i została wymieniona na gwarancji,choć ponoć wcale nie musiało tak być,tylko coś tam trzeba dokręcić. Nie jest to mój pierwszy ani drugi Mercedes i fakt, to już nie to samo co kiedyś,ale głównie chodzi mi o różne rozwiązania konstrukcyjne. Natomiast co do wykonania i niezawodności to nie mogę się czepiać. Może wynika to z faktu, że auto jest z niemieckiego rynku? Wiadomo przecież, że tam wszystko lepszeBBbiker pisze: ↑23 lis 2020, o 15:11 Jak mała utrata wartości to kup klasyka.
Biorąc pod uwagę strasznie tandentne wykonanie W205 żałuję ze nie kupiłem jakiegoś 10-15 letniego CLS 55 albo pięknego CL C216.
przynajmniej lakier by od wiatru się nie rysował a jakość wnętrza to PRZEPAŚĆ.
Na pewno doradzam zakup czegokolwiek z ekologią DPF i te sprawy. Zostawmy te buble ekologom.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości