Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Awatar użytkownika
Tomaso
Posty: 73
Rejestracja: 2 lip 2017, o 10:26

Re: Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Post autor: Tomaso »

To można nowelę napisać,dużo osób mialo wejdź sobie na klub audi A5,jakie problemy przechodzili z mechatroniką :D przebiegi od 600km najmniejszy :) mnie zaczeło koło 100k oczywiście po gwarancji :D
Jax
Posty: 3
Rejestracja: 17 kwie 2019, o 13:19

Re: Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Post autor: Jax »

Mam to samo borykam się z tym od zakupu samochodu (c 200 coupe) w połowie 2017 skrzynia 7g tronic. Juz 2 razy wgrywali nowy soft i nic to nie daje czasami jest lepiej czasami gorzej. Wrażenie właśnie jest takie, że przy zmianie z 1 na 2 na sport+ i z 2-3 ale już mniejszym stopniu (pewnie wynika to z mniejszego przełożeni kolejnych biegów),samochód przestaje przyspieszać-obroty stają nie wiem na ok 0,5 sek wydaje się, że trwa to wieczność, gaz cały czas w podłodze i po chwili dopiero znowu pełna moc silnika i przyspieszenie... Strasznie mnie to irytuje ktoś wie o co chodzi? Dzieje się tak zwłaszcza jak gdzieś tylnia oś straci przyczepność przy starcie i zaingeruje esp. Dzisiaj jest sucho, a rano się spieszyłem but z świateł i po prostu kangur jakich mało, później wykonałem parę kolejnych prób i cały czas to samo raz bardziej raz mocniej ale generalnie jest moment, że auto nie przyspiesza po zmienie biegu i stąd szarpanie. Tydzień temu odebrałem samochód z ASO wymiana opon+oprogramowanie skrzyni... Dodam, że na comforcie biegi zawsze zmienia płynnie nawet przy odcince...
jary
Posty: 146
Rejestracja: 20 maja 2018, o 15:45

Re: Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Post autor: jary »

mi nowego softa nie wgrali bo mowili ze jest wgrany najnowszy, jedynie dolali(jak mowili, z tym nii wiadomoo) pare setek oleju i zrobili programowanie skrzyni wiec pewnie adaptacje, jest moze ciut lepiej, ale nadal nie jest tak jak powinno. U mnie jest takie uczucie ze przy kick down na eco, przy zmianie 1-2, jakby ktos nagle nacicnal na hamulec i puscil, jest taka cofka.
jedz i niech ci sprawdza ilosc oleju w skrzyni
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Post autor: Jara »

Jax pisze: 17 kwie 2019, o 13:46 Mam to samo borykam się z tym od zakupu samochodu (c 200 coupe) w połowie 2017 skrzynia 7g tronic. Juz 2 razy wgrywali nowy soft i nic to nie daje czasami jest lepiej czasami gorzej. Wrażenie właśnie jest takie, że przy zmianie z 1 na 2 na sport+ i z 2-3 ale już mniejszym stopniu (pewnie wynika to z mniejszego przełożeni kolejnych biegów),samochód przestaje przyspieszać-obroty stają nie wiem na ok 0,5 sek wydaje się, że trwa to wieczność, gaz cały czas w podłodze i po chwili dopiero znowu pełna moc silnika i przyspieszenie... Strasznie mnie to irytuje ktoś wie o co chodzi? Dzieje się tak zwłaszcza jak gdzieś tylnia oś straci przyczepność przy starcie i zaingeruje esp. Dzisiaj jest sucho, a rano się spieszyłem but z świateł i po prostu kangur jakich mało, później wykonałem parę kolejnych prób i cały czas to samo raz bardziej raz mocniej ale generalnie jest moment, że auto nie przyspiesza po zmienie biegu i stąd szarpanie. Tydzień temu odebrałem samochód z ASO wymiana opon+oprogramowanie skrzyni... Dodam, że na comforcie biegi zawsze zmienia płynnie nawet przy odcince...
Bo brak AMG ;).
Pedał w podłodze ... kontrola trakcji zadziałała ... ona własnie przyhamowuje i odcina paliwo .... normalka w tanich MB .... to ESP tak w MB dla ludu działa ... pewnie konwecjonalny automat tak też coś dokłada ... "chroni" się bo za dużo Nm dostał :) .. te automaty cywilne można się zdziwić ale dolatują szybko do granic przenoszenia Nm.
freel4ncer
Posty: 296
Rejestracja: 11 lip 2017, o 11:54

Re: Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Post autor: freel4ncer »

Tez mi sie wydaje ze to ESP .
U mnie w 4matic nic takiego sie nie dzieje c200 jest za slabe by zerwac trakcje w napedzie na obie osie.
Mozna sprobowac wrzucic tryb rolek gdzie wszelkie wspomagacze sie deaktywuja i przetestowac
s205
Jax
Posty: 3
Rejestracja: 17 kwie 2019, o 13:19

Re: Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Post autor: Jax »

Jara pisze: 23 kwie 2019, o 15:17
Bo brak AMG ;).
Pedał w podłodze ... kontrola trakcji zadziałała ... ona własnie przyhamowuje i odcina paliwo .... normalka w tanich MB .... to ESP tak w MB dla ludu działa ... pewnie konwecjonalny automat tak też coś dokłada ... "chroni" się bo za dużo Nm dostał :) .. te automaty cywilne można się zdziwić ale dolatują szybko do granic przenoszenia Nm.
Wiesz, też o tym myślałem, że to kwestia esp- wskazywał by na to fakt, że jak mówię- objawy się nasilają zwłaszcza jak gdzieś troszkę przy starcie traci przyczepność lub jest "mokro", ok raz przy zmianie z 1-2 rozumiem prawie 200km i ponad 300 nm (auto hamowane) może tył gdzieś minimalnie zamielić i komp. asekuracyjnie wyczuwając poślizg przy starcie zdusił moc silnika po zmianie biegu no ale przy zmianie z 2-3, że też sie tak dzieje...-wtf. No i co najciekawsze nigdy podobna sytuacja nie miała miejsca jak startowalem gdzieś agresywniej na comforcie.
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szarpniecie przy ruszaniu i z 2-3 kickdown

Post autor: Jara »

Jax pisze: 24 kwie 2019, o 09:22
Jara pisze: 23 kwie 2019, o 15:17
Bo brak AMG ;).
Pedał w podłodze ... kontrola trakcji zadziałała ... ona własnie przyhamowuje i odcina paliwo .... normalka w tanich MB .... to ESP tak w MB dla ludu działa ... pewnie konwecjonalny automat tak też coś dokłada ... "chroni" się bo za dużo Nm dostał :) .. te automaty cywilne można się zdziwić ale dolatują szybko do granic przenoszenia Nm.
Wiesz, też o tym myślałem, że to kwestia esp- wskazywał by na to fakt, że jak mówię- objawy się nasilają zwłaszcza jak gdzieś troszkę przy starcie traci przyczepność lub jest "mokro", ok raz przy zmianie z 1-2 rozumiem prawie 200km i ponad 300 nm (auto hamowane) może tył gdzieś minimalnie zamielić i komp. asekuracyjnie wyczuwając poślizg przy starcie zdusił moc silnika po zmianie biegu no ale przy zmianie z 2-3, że też sie tak dzieje...-wtf. No i co najciekawsze nigdy podobna sytuacja nie miała miejsca jak startowalem gdzieś agresywniej na comforcie.
dzial

Taki program skrzyni … Sport .. to szybkość … bez komfortu przełączenia. Na niskich biegach w czasie startu czuć ze zmienił biegi. Parę głupawek to oprogramowanie skrzyni ma … w starych 5 biegówkach tez niektóre rzeczy mnie irytowały .. a tu to jest już OK.

Nie miałem watów do automatów jak … V8 napędzało go.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 10 gości