kolejny post nie na temat, czytaj ze zrozumieniemBBbiker pisze: ↑18 mar 2021, o 11:37 Kolega, przedstawiciel handlowy nalatał Laguną 3 - 2,0 dCi około 300 000 km w 2 lata i trochę bez jakichkolwiek problemów więc to są dobre silniki.
Miałem 2 renówki a córka ma już trzecią i nigdy z silnikami nie mieliśmy problemów. jedyne awaryjne przypadki jakie znam od znajomych to diesle przede wszystkim 1,5 dCi starszej generacji - w nich za mało wydajna pompa oleju była przyczyną przedwczesnego zatarcia panewek o ile ktoś jeździł na szóstce i na niskich obrotach a jeszcze na domiar złego zmieniał olej co 30 tys. km..
Auta 5 biegowe (np Volvo 1,9 dCi) tego typu problemy miały znacznie rzadziej.
Tak czy inaczej obecne silniki są poprawione i nie powinny sprawiać problemów.
180d a 200d - różnica
Re: 180d a 200d - różnica
W205 C200 184PS +....
W222 S500...
W222 S500...
Re: 180d a 200d - różnica
Co jest nie na temat kolego? Chyba dyskutowane tu są silniki Renault (i nie wiedzieć czemu PSA) w Mercedesach?
Wyraziłem opinię, że obecne silniki Renault w Mercedesie IMO powinny być dobrej jakości pomimo problemów jakie miewały w przeszłości - czegoś nie zrozumiałeś?
Wyraziłem opinię, że obecne silniki Renault w Mercedesie IMO powinny być dobrej jakości pomimo problemów jakie miewały w przeszłości - czegoś nie zrozumiałeś?
Re: 180d a 200d - różnica
No za tępy ... sławne silniki 5 cylindr. TDI w Audi/VW to zasługa nie Niemców a Włochów.BBbiker pisze: ↑22 mar 2021, o 09:38 Co jest nie na temat kolego? Chyba dyskutowane tu są silniki Renault (i nie wiedzieć czemu PSA) w Mercedesach?
Wyraziłem opinię, że obecne silniki Renault w Mercedesie IMO powinny być dobrej jakości pomimo problemów jakie miewały w przeszłości - czegoś nie zrozumiałeś?
Ach nie ma jak ta germanizacja ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Mikun i 10 gości