Nagar na zaworach ssących M274
Re: Nagar na zaworach ssących M274
Stosowanie tego preparatu nie ma związku z wymianą oleju
Re: Nagar na zaworach ssących M274
Edit. Chciałem dzisiaj zastosować ten preparat liqui, ale niestety trzeba by rozpiąć intercooler i odpuściłem temat. Być może latem faktycznie zdemontuje cały kolektor.
Posiada ktoś jakąś instrukcję demontażu kolektora w M274??
Pozdrawiam.
Posiada ktoś jakąś instrukcję demontażu kolektora w M274??
Pozdrawiam.
Re: Nagar na zaworach ssących M274
Na YT znajdziesz filmiki dotyczące wymiany termostatu w M274. To dokładnie ten sam manual tyle, że kończysz jeden etap wcześniej Nie wygląda to skomplikowanie, ale trzeba sposcic płyn chłodzący i najlepiej zaopatrzyć się w nowe uszczelki kolektora.
https://youtu.be/Il4h_Ac--jU
https://youtu.be/Il4h_Ac--jU
Re: Nagar na zaworach ssących M274
Nagary to słyszałem w Oplowskich silnikach z bezpośrednim wtryskiem ( wolnossące) - oj to lata pierwszych takich siników z ERG były. Odkładały się w głowicy.
A grzebanie w silniku Opla zmuszała praca silnika na biegu jałowym - świece nie pomagały i nic z tych rzeczy -> to nagar. I niestety wyczyszczenie po 100 tys. km nie pomagało na długo ... ot na 12 tys. km.
A diesle ... w W210 270 CDI przy 300 tys. km tragedii nie było, sucha warstewka może max. 2 mm . Olej w dolocie bardziej przeszkadza ... co nie jest winą turbiny a przedmuchów silnika. To auto mojego kolegi mechanika było ( wiedział co kupuje) ... u mnie z przebiegiem mniejszym tak różowo nie było. Czyli nasz wniosek -> kręcony.
Ot masz ropniaka https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-wa ... 7#slajd-14
Zdjęcie nr. 14 w 2 lata zrobił 100 tys. km. Pewnie to w korkach nie stało ... więc to stan najlepszy z możliwych
Gdzieś jeszcze A klasa była benzynowa ale to M270 chyba ten to zrobił 250 tys. km i go rozebrali. Tam ten słabszy 1.6 był ale to ta sama rodzina silników. 2.0 ma większy skok tłoka.
A grzebanie w silniku Opla zmuszała praca silnika na biegu jałowym - świece nie pomagały i nic z tych rzeczy -> to nagar. I niestety wyczyszczenie po 100 tys. km nie pomagało na długo ... ot na 12 tys. km.
A diesle ... w W210 270 CDI przy 300 tys. km tragedii nie było, sucha warstewka może max. 2 mm . Olej w dolocie bardziej przeszkadza ... co nie jest winą turbiny a przedmuchów silnika. To auto mojego kolegi mechanika było ( wiedział co kupuje) ... u mnie z przebiegiem mniejszym tak różowo nie było. Czyli nasz wniosek -> kręcony.
Ot masz ropniaka https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-wa ... 7#slajd-14
Zdjęcie nr. 14 w 2 lata zrobił 100 tys. km. Pewnie to w korkach nie stało ... więc to stan najlepszy z możliwych
Gdzieś jeszcze A klasa była benzynowa ale to M270 chyba ten to zrobił 250 tys. km i go rozebrali. Tam ten słabszy 1.6 był ale to ta sama rodzina silników. 2.0 ma większy skok tłoka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości