Wersje silnikowe
Wersje silnikowe
Na chwilę obecną C klasa W205 oferowana jest z następującymi silnikami:
Benzynowe:
C180 - 1595 cm3, 156 KM, 250 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 8,2 s, śr. zużycie paliwa: 5,0 l/100 km
C200 - 1991 cm3, 184 KM, 300 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 7,5 s, śr. zużycie paliwa: 5,3 l/100 km
C200 4MATIC - 1991 cm3, 184 KM, 300 Nm, śr. zużycie paliwa: 6,4 l/100 km
C250 - 1991 cm3, 211 KM, 350 Nm, śr. zużycie paliwa: 5,6 l/100 km
C300 - 1991 cm3, 238 KM, 370 Nm, śr. zużycie paliwa: 6,3 l/100 km
C400 4MATIC - 3.0, 333 KM, 480 Nm, śr. zużycia paliwa: 7,8 l/100 km
Wysokoprężne:
C180 BlueTec - 1.6 l, 116 KM, 250 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,8 l/100 km
C200 BlueTec - 1.6 l, 136 KM, 300 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,8 l/100 km
C220 BlueTec - 2143 cm3, 170 KM, 400 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 8,1 s, śr. zużycie paliwa: 4,0 l/100 km
C220 BlueTec 4MATIC - 2143 cm3, 170 KM, 400 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 8,1 s, śr. zużycie paliwa: 4,9 l/100 km
C250 BlueTec - 2.2 l, 204 KM, 500 Nm, śr. zużycie paliwa: 4,4 l/100 km
C250 BlueTec 4MATIC - 2.2 l, 204 KM, 500 Nm, śr. zużycie paliwa: 4,9 l/100 km
Hybrydowe:
C300 BlueTec Hybrid - silnik Diesla o pojemności 1991 cm3, 204 KM oraz silnik elektryczny o mocy 27 KM i 500 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,9 l/100 km
C350 HYBRID - silnik Benzynowy o pojemności 1991 cm3, 211 KM oraz silnik elektryczny o mocy 50 kW i 350 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,0 l/100 km
Benzynowe:
C180 - 1595 cm3, 156 KM, 250 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 8,2 s, śr. zużycie paliwa: 5,0 l/100 km
C200 - 1991 cm3, 184 KM, 300 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 7,5 s, śr. zużycie paliwa: 5,3 l/100 km
C200 4MATIC - 1991 cm3, 184 KM, 300 Nm, śr. zużycie paliwa: 6,4 l/100 km
C250 - 1991 cm3, 211 KM, 350 Nm, śr. zużycie paliwa: 5,6 l/100 km
C300 - 1991 cm3, 238 KM, 370 Nm, śr. zużycie paliwa: 6,3 l/100 km
C400 4MATIC - 3.0, 333 KM, 480 Nm, śr. zużycia paliwa: 7,8 l/100 km
Wysokoprężne:
C180 BlueTec - 1.6 l, 116 KM, 250 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,8 l/100 km
C200 BlueTec - 1.6 l, 136 KM, 300 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,8 l/100 km
C220 BlueTec - 2143 cm3, 170 KM, 400 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 8,1 s, śr. zużycie paliwa: 4,0 l/100 km
C220 BlueTec 4MATIC - 2143 cm3, 170 KM, 400 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 8,1 s, śr. zużycie paliwa: 4,9 l/100 km
C250 BlueTec - 2.2 l, 204 KM, 500 Nm, śr. zużycie paliwa: 4,4 l/100 km
C250 BlueTec 4MATIC - 2.2 l, 204 KM, 500 Nm, śr. zużycie paliwa: 4,9 l/100 km
Hybrydowe:
C300 BlueTec Hybrid - silnik Diesla o pojemności 1991 cm3, 204 KM oraz silnik elektryczny o mocy 27 KM i 500 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,9 l/100 km
C350 HYBRID - silnik Benzynowy o pojemności 1991 cm3, 211 KM oraz silnik elektryczny o mocy 50 kW i 350 Nm, śr. zużycie paliwa: 3,0 l/100 km
C250 Estate
Re: Wersje silnikowe
Jeszcze są:
Benzynowe:
C160 - 1595 cm3, 127 KM, 210 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 9,6 s, śr. zużycie paliwa: 5,2 l/100 km
C450 4MATIC (aktualnie AMG C43 4MATIC) - 2,996 cm3 (V6), 366 KM, 520 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 4,7 s, śr. zużycie paliwa: 7,8 l/100 km
AMG C63 - 3,982 cm3 (V8), 470 KM, 650 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 4,1 s, śr. zużycie paliwa: 8,2 l/100 km
AMG C63s - 3,982 cm3 (V8), 510 KM, 700 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 4,0 s, śr. zużycie paliwa: 8,2 l/100 km
Benzynowe:
C160 - 1595 cm3, 127 KM, 210 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 9,6 s, śr. zużycie paliwa: 5,2 l/100 km
C450 4MATIC (aktualnie AMG C43 4MATIC) - 2,996 cm3 (V6), 366 KM, 520 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 4,7 s, śr. zużycie paliwa: 7,8 l/100 km
AMG C63 - 3,982 cm3 (V8), 470 KM, 650 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 4,1 s, śr. zużycie paliwa: 8,2 l/100 km
AMG C63s - 3,982 cm3 (V8), 510 KM, 700 Nm, przyśpieszenie od 0-100 km/h: 4,0 s, śr. zużycie paliwa: 8,2 l/100 km
Re: Wersje silnikowe
Ciekawe że nie ma w W205 opcji silnika diesla o 6 cylindrach
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Re: Wersje silnikowe
Myślę że raczej pojawi się diesel z nowej klasy E. 2 litrowy 195KM
Re: Wersje silnikowe
Ten diesel łapie się w "niską" akcyzę bo ma niecałe 2 litry pojemności więc pewnie nowych E klas i jeśli trafi do C klasy pojawi się na ulicach więcej.
"Niska" akcyza to powód dla którego tak wiele BMW 520d i 525d się sprzedało. Bazowa wersja poniżej 200 tys wychodziła. Sensowne pieniądze za tej klasy auto!
"Niska" akcyza to powód dla którego tak wiele BMW 520d i 525d się sprzedało. Bazowa wersja poniżej 200 tys wychodziła. Sensowne pieniądze za tej klasy auto!
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Re: Wersje silnikowe
Nowa akcyza już uchwalona, ciekawe czy w cenniku na 2017 coś się zmieni?
Czy dla silników benzynowych specyfikacja oleju silnikowego to 229.5?
Czy dla silników benzynowych specyfikacja oleju silnikowego to 229.5?
C300
Re: Wersje silnikowe
Tak dla benzynowych 229.5 i wchodzi go 7l (przynajmniej w C200, C250 i C300)
Re: Wersje silnikowe
No to ta lista może się przydać
http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_en.html
Jest nawet nasz Lotos. Najchętniej używałbym Motula 300V ale to pewnie się tyczy z utratą gwarancji tylko nie wiem na jakie podzespoły. Mi w Subaru wyłączyli katalizatory, auto ma 150000 i żadnych problemów z kat. Widziałem cały rozebrany swój silnik, zerowe zużycie ślizgaczy łańcucha (plastik) nagar nie wielki, po niżej normy.
http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_en.html
Jest nawet nasz Lotos. Najchętniej używałbym Motula 300V ale to pewnie się tyczy z utratą gwarancji tylko nie wiem na jakie podzespoły. Mi w Subaru wyłączyli katalizatory, auto ma 150000 i żadnych problemów z kat. Widziałem cały rozebrany swój silnik, zerowe zużycie ślizgaczy łańcucha (plastik) nagar nie wielki, po niżej normy.
C300
Re: Wersje silnikowe
Dzisiaj dorwałem newsa, że w wesji lift W205 ma otrzymać nowy silnik diesla 4-cylindrowy OM654 oraz nowe jednostki: benzyna rzędowa 6-cylindrowa o oznaczeniu M256 i pojemności 3.0 o mocy chyba 408HP i 500NM oraz nowego rzędowego 6-cylindrowego diesla OM656 który ma mieć 313HP oraz 650NM. Co ciekawe M256 ma mieć dodatkowy system 48V do zasilania elektrycznego kompressora doładowania + Starter/Alternator ISG który ma odpowiadać za odzyskiwanie elektrycznej energii itp. Zobaczymy, patrząc na nowego diesla OM654 pod względem serwisu z czasem może sprawić problemów, zobaczcie gdzie jest umiejscowiony system czyszczenia spalin :-O zaraz koło bloku silnika
Opis Silnika M256
Opis Silnika OM656
Opis Silnika OM654
Opis Silnika M256
Opis Silnika OM656
Opis Silnika OM654
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
Re: Wersje silnikowe
Kiedy wreszcie odejdziemy od tych nieszczęsnych diesli?! Ile jeszcze lat będziemy komplikować coraz to bardziej konstrukcję, tylko po to, aby na papierze auto spaliło 0,3 l/100km mniej i wyemitowało 3% mniej spalin...
C250 Estate
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości