Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
: 25 sty 2019, o 21:33
Witam wszystkich czytających.
W listopadzie 2018 skończyła mi się przedłużona gwarancja na mojego merca,
Moja jednostka :
2,0 CGI M274 Manual.
VIN : WDD2052421F132063
Aktualny przebieg : 56600
Na początku stycznia pojawił się check engin.
Podjechałem odczytać błędy okazało się że padł czujnik NOx, Ok czytałem wcześniej że te czujniki padają jak muchy.
Diagnosta stwierdził że na razie nie dzieje się nic złego i mogę dalej jeździć tylko mam pamiętać o jego jak najszybszej wymianie.
2 dni później w trakcie jazdy samochód przeszedł w tryb awaryjny i nie potrafiłem osiągnąć 3 tys obrotów, mulił nie chciał jechać, po wyłączeniu i włączeniu silnika problem minął.
Podjechałem sprawdzić co jest grane i okazało się że mam 6 błędów, oto one :
P2787 - temperatura sprzęgła za wysoka
P052E71 - Zakłócenia funkcji zaworu odpowietrznika skrzyni korbowej. Nastawnik jest zablokowany
i następnie błędy związane z czujnikiem NOx:
P2250
P2201
P2204
P2200
Po zajrzeniu tu i ówdzie okazało się że cały dół silnika jest z oleju, wywaliło któreś uszczelnienie możliwe że na skrzyni korbowej.
Masakra
Czy jest ktoś na forum kto może mi wyjaśnić te błędy i nakierować na odpowiednią diagnozę.
Jestem zaskoczony że 4 letni mercedes za grubo ponad 100 tys zł zaraz po gwarancji zaczyna się sypać i to z przebiegiem 56 tys.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam Dawid
W listopadzie 2018 skończyła mi się przedłużona gwarancja na mojego merca,
Moja jednostka :
2,0 CGI M274 Manual.
VIN : WDD2052421F132063
Aktualny przebieg : 56600
Na początku stycznia pojawił się check engin.
Podjechałem odczytać błędy okazało się że padł czujnik NOx, Ok czytałem wcześniej że te czujniki padają jak muchy.
Diagnosta stwierdził że na razie nie dzieje się nic złego i mogę dalej jeździć tylko mam pamiętać o jego jak najszybszej wymianie.
2 dni później w trakcie jazdy samochód przeszedł w tryb awaryjny i nie potrafiłem osiągnąć 3 tys obrotów, mulił nie chciał jechać, po wyłączeniu i włączeniu silnika problem minął.
Podjechałem sprawdzić co jest grane i okazało się że mam 6 błędów, oto one :
P2787 - temperatura sprzęgła za wysoka
P052E71 - Zakłócenia funkcji zaworu odpowietrznika skrzyni korbowej. Nastawnik jest zablokowany
i następnie błędy związane z czujnikiem NOx:
P2250
P2201
P2204
P2200
Po zajrzeniu tu i ówdzie okazało się że cały dół silnika jest z oleju, wywaliło któreś uszczelnienie możliwe że na skrzyni korbowej.
Masakra
Czy jest ktoś na forum kto może mi wyjaśnić te błędy i nakierować na odpowiednią diagnozę.
Jestem zaskoczony że 4 letni mercedes za grubo ponad 100 tys zł zaraz po gwarancji zaczyna się sypać i to z przebiegiem 56 tys.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam Dawid