I tak i nie. Wymiana powinna nastąpić po sprawdzeniu temperatury wrzenia płynu hamulcowego. Nie tylko auta sportowe powinny być zdolne do gwałtownego zahamowania z dużej prędkości. W zaciskach płyn potrafi się mocno zagrzać i jeśli dojdzie do wrzenia płynu - to utworzą się bąble gazu, który zacznie się sprężać po wciśnięciu pedału hamulca - ciśnienie wtedy nie będzie dopychać klocka do tarczy tylko zmniejszać objętość bąbelków gazu. Efekt będzie taki, że mimo iż pedał wciskamy bardziej - siła hamowania nie wzrasta i ogólnie - jest mała. Dlatego w przewodach siłowych mamy nieściśliwy płyn a nie gaz.
Ceny serwisu w ASO
Re: Ceny serwisu w ASO
C43 AMG
Re: Ceny serwisu w ASO
https://allegro.pl/oferta/tester-miern ... 6vD_BwEdasonen pisze: ↑12 lip 2020, o 02:36I tak i nie. Wymiana powinna nastąpić po sprawdzeniu temperatury wrzenia płynu hamulcowego. Nie tylko auta sportowe powinny być zdolne do gwałtownego zahamowania z dużej prędkości. W zaciskach płyn potrafi się mocno zagrzać i jeśli dojdzie do wrzenia płynu - to utworzą się bąble gazu, który zacznie się sprężać po wciśnięciu pedału hamulca - ciśnienie wtedy nie będzie dopychać klocka do tarczy tylko zmniejszać objętość bąbelków gazu. Efekt będzie taki, że mimo iż pedał wciskamy bardziej - siła hamowania nie wzrasta i ogólnie - jest mała. Dlatego w przewodach siłowych mamy nieściśliwy płyn a nie gaz.
Sprawdza się takim urządzeniem i będzie git. Znam ludzi którzy urzytkujac auto nie zmieniali płynu przez 5-10 lat a auto normalnie hamuje. Oczywiście nie usprawiedliwiam tego i uważam że to głupota. Ale na pewno cykl co 2 lata można wydłużyć.
Pozdrawiam
W205 C400
Re: Ceny serwisu w ASO
Przegląd B z pakietem plus (przy przebiegu 80000km) - 1873,36PLN ASO Mirosław Wróbiel Oddział w Zielonej Górze
Re: Ceny serwisu w ASO
Zrobiłem sporo więcej (Mam je na moimi drugim samochodzie - SUVie) i nic im nie ma. Dwie opony są już zużyte do granicy nic nie hałasują a w porównaniu do "mercedosowskich" Conti to są bezgłośne.. Wyważane były raz jak były nowe i drugi raz po naprawie po przebiciu. No ale ja mam GY a nie Michelin.Jara pisze: ↑10 lip 2020, o 11:46Poczekaj .. poczekaj ... jak zrobisz jakieś 10 tys. 15 tys. na tych całorocznych ... mi własnie jedna Michelina całoroczna po 14tys, km ma bicie i nawet doważenie 100 gramów nie niweluje tego w 100% ... i po paru tysiącach problem powraca.
Acha .... po takim przebiegu też już się zrobiły głośne
Re: Ceny serwisu w ASO
Czy ktoś serwisował w Austrii lub Słowacji?
Re: Ceny serwisu w ASO
Jeśli to był 3 przegląd to słusznie wyświetlało A1. Hamulcowy Ci słusznie wymienili po dwóch latach, auto 2018->2020. I teraz prawidłowo wyświetla B. Następna wymiana płynu w 2022. Widocznie robisz większe przebiegi niż zakładane roczne.
Re: Ceny serwisu w ASO
Ja w każdym aucie wymieniam płyny regularnie. Hamulcowy co 2 lata chłodniczy i inne co 3.
Kto smaruje ten jedzie.
Kto smaruje ten jedzie.
Re: Ceny serwisu w ASO
A GY .. jest nadzieja bo ... w USA to te moje Micheliny kiepską mają opinie. A USA to kraj wielosezonówek.BBbiker pisze: ↑3 sie 2020, o 15:53Zrobiłem sporo więcej (Mam je na moimi drugim samochodzie - SUVie) i nic im nie ma. Dwie opony są już zużyte do granicy nic nie hałasują a w porównaniu do "mercedosowskich" Conti to są bezgłośne.. Wyważane były raz jak były nowe i drugi raz po naprawie po przebiciu. No ale ja mam GY a nie Michelin.Jara pisze: ↑10 lip 2020, o 11:46Poczekaj .. poczekaj ... jak zrobisz jakieś 10 tys. 15 tys. na tych całorocznych ... mi własnie jedna Michelina całoroczna po 14tys, km ma bicie i nawet doważenie 100 gramów nie niweluje tego w 100% ... i po paru tysiącach problem powraca.
Acha .... po takim przebiegu też już się zrobiły głośne
Re: Ceny serwisu w ASO
Ja tak miałem ... i może to było powodem że coś się z lewym przednim zaciskiem stało ... nie odbił kiedyś ... przegrzał mi nową tarczę ... może to że płynu nie wymieniałem .. choćby co 4 lata . Po 10 latach jak wymieniłem ... to czy poczułem lepsze hamowanie .. w tej materii wątpię.Keil pisze: ↑16 lip 2020, o 12:49https://allegro.pl/oferta/tester-miern ... 6vD_BwEdasonen pisze: ↑12 lip 2020, o 02:36I tak i nie. Wymiana powinna nastąpić po sprawdzeniu temperatury wrzenia płynu hamulcowego. Nie tylko auta sportowe powinny być zdolne do gwałtownego zahamowania z dużej prędkości. W zaciskach płyn potrafi się mocno zagrzać i jeśli dojdzie do wrzenia płynu - to utworzą się bąble gazu, który zacznie się sprężać po wciśnięciu pedału hamulca - ciśnienie wtedy nie będzie dopychać klocka do tarczy tylko zmniejszać objętość bąbelków gazu. Efekt będzie taki, że mimo iż pedał wciskamy bardziej - siła hamowania nie wzrasta i ogólnie - jest mała. Dlatego w przewodach siłowych mamy nieściśliwy płyn a nie gaz.
Sprawdza się takim urządzeniem i będzie git. Znam ludzi którzy urzytkujac auto nie zmieniali płynu przez 5-10 lat a auto normalnie hamuje. Oczywiście nie usprawiedliwiam tego i uważam że to głupota. Ale na pewno cykl co 2 lata można wydłużyć.
Pozdrawiam
Aczkolwiek kiedyś ( 1998-99 lata) 7 letni płyn .. czułem jak się coś "gotuje" w Audi 80.
Re: Ceny serwisu w ASO
Poczujesz wtedy, kiedy będziesz regularnie gotować płyn. A do tego trzeba ostrzejszej jazdy i mocnych hamowań
C43 AMG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości