A może NOX mówił prawdę ... za dużo tlenków azotu jest i problem leży gdzie indziej.
Obecne Chip tuning-owanie dużo może popsuć .. i to "renomowanych" firm .. a znaleźć to .. fiu fiu ...to dziesiątki godzin dla kogoś łebskiego. A jak to używka jak zweryfikować podmienione oprogramowanie silnika jak to nawet nie jest "podpisane nigdzie" i przestawia sie jako fabryczne.
Kolega we wrześniu ztuningował diesla ( V clasa ).... a w lutym pojawił sie check engine ... tylko na zimno i nie zawsze ... coś o nieznanym momencie obrotowym. Serwis stracił cały dzień i nic ... dopiero na trop podpowiedz o tuningowaniu go nakierowała ... sterownik .... ale oprogramowanie sterownika jest sygnowane że najnowsze i serwis MB nie ma sprzętu aby podłożyć to co jest -> trzeba cały sterownik kupić ..... jakiś elektronik kumaty wgrał oryginalne oprogramowanie "na żywca" .. i auto zostało naprawione .
Prawdopodobnie jakieś błędy były w tym co wgrali tuningowcy.