Używam manualnych - czasem trzeba.
Myślę ze to nie skrzynia tylko poduszki - bo odgłosy raz są raz nie ma zależy jak samochód stoi a w trakcie jazdy nie ma żadnych zakłóceń.
Mocy jest akurat i tak jeżdżę na eco
Używam manualnych - czasem trzeba.
Robiłeś coś w temacie tego terkotu? U mnie jest identyczna sytuacja jak u Ciebie. Raz na czas terkocze przy całkowitym zatrzymaniu. Po wrzuceniu na luz hałas ustaje.BBbiker pisze: ↑7 wrz 2022, o 12:47 Moja normalnie nie szarpie ale zdarza się że rano przy wrzuceniu R "kopnie".
W jeździe wszystko OK z tym, że kiedy stoję na biegu D1-M1/D2-M2 lub R to słyszę jakiś dziwny dźwięk jakby terkotanie co ciekawe najczęściej kiedy kończę jazdę.
Nie wiem czy to skrzynia czy silnik czy coś innego - na pewno ma to związek ze skrzynią bo po przełączeniu na N terkotanie ustaje no i problem taki, że raz to słychać a innym razem nie. Ciekawe czy ktoś ma takie same spostrzeżenia?
Minęło trochę czasu i wygląda na to, że problem rozwiązałem.Bercik pisze: ↑15 lis 2022, o 16:52Robiłeś coś w temacie tego terkotu? U mnie jest identyczna sytuacja jak u Ciebie. Raz na czas terkocze przy całkowitym zatrzymaniu. Po wrzuceniu na luz hałas ustaje.BBbiker pisze: ↑7 wrz 2022, o 12:47 Moja normalnie nie szarpie ale zdarza się że rano przy wrzuceniu R "kopnie".
W jeździe wszystko OK z tym, że kiedy stoję na biegu D1-M1/D2-M2 lub R to słyszę jakiś dziwny dźwięk jakby terkotanie co ciekawe najczęściej kiedy kończę jazdę.
Nie wiem czy to skrzynia czy silnik czy coś innego - na pewno ma to związek ze skrzynią bo po przełączeniu na N terkotanie ustaje no i problem taki, że raz to słychać a innym razem nie. Ciekawe czy ktoś ma takie same spostrzeżenia?
To od podciśnienia przelotka ... 3 lata temu wymieniłem ją, gorsze w ASO kosztuje. Guma jakieś niskiej jakości i wykruszyła się.BBbiker pisze: ↑13 mar 2023, o 12:15Minęło trochę czasu i wygląda na to, że problem rozwiązałem.Bercik pisze: ↑15 lis 2022, o 16:52Robiłeś coś w temacie tego terkotu? U mnie jest identyczna sytuacja jak u Ciebie. Raz na czas terkocze przy całkowitym zatrzymaniu. Po wrzuceniu na luz hałas ustaje.BBbiker pisze: ↑7 wrz 2022, o 12:47 Moja normalnie nie szarpie ale zdarza się że rano przy wrzuceniu R "kopnie".
W jeździe wszystko OK z tym, że kiedy stoję na biegu D1-M1/D2-M2 lub R to słyszę jakiś dziwny dźwięk jakby terkotanie co ciekawe najczęściej kiedy kończę jazdę.
Nie wiem czy to skrzynia czy silnik czy coś innego - na pewno ma to związek ze skrzynią bo po przełączeniu na N terkotanie ustaje no i problem taki, że raz to słychać a innym razem nie. Ciekawe czy ktoś ma takie same spostrzeżenia?
W komorze silnika znajduje się kilka luźno mocowanych rurek z tworzywa i te rurki kiedy drgają to uderzają o ścianki grodziowe no i tak to brzmi.
A drgania wywołuje właśnie wrzucenie biegu. Pospinałem tzw. trytytkami w styczniu i od ego czasu cisza.
Czarna luda w RPA montowała i nie zrobiła tego dobrze.Rurka przechodzi przez otwór w grodzi i powinna być osadzona w gumowym pieścieniu ale ten nie ma ochoty w tym otworze się trzymać. Nawet wyciszenie kabiny do ścianki grodziowej jest nieprzypięte zatrzaskami.
Kiedy się ociepli zajmę sie poprawą niedoróbek po fabryce premium. Kurczę w Renanult córki jakość wykonania jest lepsza - być może dlatego że auto z niemieckiego rynku a jak ktoś wysyła towar do Polski to ma w d..e jakość -ba nawet podróbę wyśle jak np. proszki do prania i żywność..
jesteśmy nacją trzeciej kategorii nawet dla murzynów.
Mógłbyś mi przyspieszyć poszukiwanie tego i podesłać zdjęcie gdzie to się znajduje?BBbiker pisze: ↑13 mar 2023, o 12:15Minęło trochę czasu i wygląda na to, że problem rozwiązałem.Bercik pisze: ↑15 lis 2022, o 16:52Robiłeś coś w temacie tego terkotu? U mnie jest identyczna sytuacja jak u Ciebie. Raz na czas terkocze przy całkowitym zatrzymaniu. Po wrzuceniu na luz hałas ustaje.BBbiker pisze: ↑7 wrz 2022, o 12:47 Moja normalnie nie szarpie ale zdarza się że rano przy wrzuceniu R "kopnie".
W jeździe wszystko OK z tym, że kiedy stoję na biegu D1-M1/D2-M2 lub R to słyszę jakiś dziwny dźwięk jakby terkotanie co ciekawe najczęściej kiedy kończę jazdę.
Nie wiem czy to skrzynia czy silnik czy coś innego - na pewno ma to związek ze skrzynią bo po przełączeniu na N terkotanie ustaje no i problem taki, że raz to słychać a innym razem nie. Ciekawe czy ktoś ma takie same spostrzeżenia?
W komorze silnika znajduje się kilka luźno mocowanych rurek z tworzywa i te rurki kiedy drgają to uderzają o ścianki grodziowe no i tak to brzmi.
A drgania wywołuje właśnie wrzucenie biegu. Pospinałem tzw. trytytkami w styczniu i od ego czasu cisza.
Czarna luda w RPA montowała i nie zrobiła tego dobrze.Rurka przechodzi przez otwór w grodzi i powinna być osadzona w gumowym pieścieniu ale ten nie ma ochoty w tym otworze się trzymać. Nawet wyciszenie kabiny do ścianki grodziowej jest nieprzypięte zatrzaskami.
Kiedy się ociepli zajmę sie poprawą niedoróbek po fabryce premium. Kurczę w Renanult córki jakość wykonania jest lepsza - być może dlatego że auto z niemieckiego rynku a jak ktoś wysyła towar do Polski to ma w d..e jakość -ba nawet podróbę wyśle jak np. proszki do prania i żywność..
jesteśmy nacją trzeciej kategorii nawet dla murzynów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości