Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
Witam wszystkich czytających.
W listopadzie 2018 skończyła mi się przedłużona gwarancja na mojego merca,
Moja jednostka :
2,0 CGI M274 Manual.
VIN : WDD2052421F132063
Aktualny przebieg : 56600
Na początku stycznia pojawił się check engin.
Podjechałem odczytać błędy okazało się że padł czujnik NOx, Ok czytałem wcześniej że te czujniki padają jak muchy.
Diagnosta stwierdził że na razie nie dzieje się nic złego i mogę dalej jeździć tylko mam pamiętać o jego jak najszybszej wymianie.
2 dni później w trakcie jazdy samochód przeszedł w tryb awaryjny i nie potrafiłem osiągnąć 3 tys obrotów, mulił nie chciał jechać, po wyłączeniu i włączeniu silnika problem minął.
Podjechałem sprawdzić co jest grane i okazało się że mam 6 błędów, oto one :
P2787 - temperatura sprzęgła za wysoka
P052E71 - Zakłócenia funkcji zaworu odpowietrznika skrzyni korbowej. Nastawnik jest zablokowany
i następnie błędy związane z czujnikiem NOx:
P2250
P2201
P2204
P2200
Po zajrzeniu tu i ówdzie okazało się że cały dół silnika jest z oleju, wywaliło któreś uszczelnienie możliwe że na skrzyni korbowej.
Masakra
Czy jest ktoś na forum kto może mi wyjaśnić te błędy i nakierować na odpowiednią diagnozę.
Jestem zaskoczony że 4 letni mercedes za grubo ponad 100 tys zł zaraz po gwarancji zaczyna się sypać i to z przebiegiem 56 tys.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam Dawid
W listopadzie 2018 skończyła mi się przedłużona gwarancja na mojego merca,
Moja jednostka :
2,0 CGI M274 Manual.
VIN : WDD2052421F132063
Aktualny przebieg : 56600
Na początku stycznia pojawił się check engin.
Podjechałem odczytać błędy okazało się że padł czujnik NOx, Ok czytałem wcześniej że te czujniki padają jak muchy.
Diagnosta stwierdził że na razie nie dzieje się nic złego i mogę dalej jeździć tylko mam pamiętać o jego jak najszybszej wymianie.
2 dni później w trakcie jazdy samochód przeszedł w tryb awaryjny i nie potrafiłem osiągnąć 3 tys obrotów, mulił nie chciał jechać, po wyłączeniu i włączeniu silnika problem minął.
Podjechałem sprawdzić co jest grane i okazało się że mam 6 błędów, oto one :
P2787 - temperatura sprzęgła za wysoka
P052E71 - Zakłócenia funkcji zaworu odpowietrznika skrzyni korbowej. Nastawnik jest zablokowany
i następnie błędy związane z czujnikiem NOx:
P2250
P2201
P2204
P2200
Po zajrzeniu tu i ówdzie okazało się że cały dół silnika jest z oleju, wywaliło któreś uszczelnienie możliwe że na skrzyni korbowej.
Masakra
Czy jest ktoś na forum kto może mi wyjaśnić te błędy i nakierować na odpowiednią diagnozę.
Jestem zaskoczony że 4 letni mercedes za grubo ponad 100 tys zł zaraz po gwarancji zaczyna się sypać i to z przebiegiem 56 tys.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam Dawid
Re: Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
Witaj.Miałem taki wyciek,o którym napisałeś.Na 100% wymianie podlega uszczelniacz olejowy wału korbowego.U mnie akurat był do wymiany od strony pasażera.Naprawiałem w ASO w Gdańsku.Koszt uszczelniacza 330pln brutto,do tego kompletne wymontowanie,mycie,zamontowanie wykładziny komory silnika 182pln brutto.Tak przedstawia się sytuacja.Dramatu nie ma.Ale mój przebieg w trakcie usterki 154000km.
Re: Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
Witam który serwis w Oliwie czy Miałki Szlakadam pisze: ↑26 sty 2019, o 00:11 Witaj.Miałem taki wyciek,o którym napisałeś.Na 100% wymianie podlega uszczelniacz olejowy wału korbowego.U mnie akurat był do wymiany od strony pasażera.Naprawiałem w ASO w Gdańsku.Koszt uszczelniacza 330pln brutto,do tego kompletne wymontowanie,mycie,zamontowanie wykładziny komory silnika 182pln brutto.Tak przedstawia się sytuacja.Dramatu nie ma.Ale mój przebieg w trakcie usterki 154000km.
C 200 Estate 184 hp
Re: Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
ASO Mercedes Witman.
Re: Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
C 200 Estate 184 hp
Re: Awarie przy 50 tys. km Sic, Pomocy
Siema
Z czujnikiem nox uderzaj do aso.Kiedy siadł u mnie pojechałem prosto do aso i powiedzieli,że to częsty problem i jezeli samochod ma max 80tys km lub max 5 lat to wymieniaja w ramach pogwaracji.
Z czujnikiem nox uderzaj do aso.Kiedy siadł u mnie pojechałem prosto do aso i powiedzieli,że to częsty problem i jezeli samochod ma max 80tys km lub max 5 lat to wymieniaja w ramach pogwaracji.
W205 --> W213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 48 gości