zmichal pisze: ↑29 mar 2018, o 11:43Tomaso, tylko, że domyślnie jest tryb Comfort i Indywidual będziesz musiał ręcznie przełączać po dłuższym unieruchomieniu auta (np. po nocy).
Ja już się nauczyłem, że jak uruchamiam auto to od razu wyłączam start-stop przyciskiem.
I tak pozostaje robić.
W ASO pytałem czy mogliby mi się podłączyć do komputera i zlikwidować to ustrojstwo (czyli Start-Stop) jako automatycznie załączające się przy odpaleniu, ale się tylko zaśmiali, że niestety nie mogą tego robić.
Powiedzieli jedynie, że można podzwonić "tu i tam" i są takie możliwości, ale oficjalnie nie można dezaktywować tego sytemu.
ostatnio moj start stop nonstop na zolto [do tej pory kontrolka na zielono i system dzialal,czyli wylaczal auto] wiec to raczej akumulator,w zwiazku z tym mam pytanie czy pojawi sie jakis komunikat ,ze aku padnie
Pokaże się komunikat jak aku padnie, nie prościej podłączyć pod ładowarkę auto i doładować akumulator? Jeździcie zapewne na krótkich odcinkach i macie niedobór prądu w układzie akumulatora.
specjalnie kupilem CTEK-a i doladowalem,ale i tak na zółto start stop
najmniej mi na tym systemie zalezy,ale czas na zmiane baterii bliski
Post Scriptum :moze do grudnia dotrwam Sylwek
Jak obiecałem, w grudniu przywiozę. U mnie jak odpalę po nocy to też kontrolka świeci na pomarańczowo. A akumulatory mają 4 miesiące więc bez stresu Panowie. Zapewne po dłuższej trasie świeci Wam na zielono, zresztą jak już sami pisaliście najlepiej z automatu zaraz po uruchomieniu to wyłączać lub jeździć na indywidualu i mieć to wyłączone lub jechać do ASO czy do kogoś z Xentry i ustawić żeby było zapamiętane przy uruchomieniu ostatnie ustawienie,w którym będziecie mieli wyłączony S/S
Akumulator dodatkowy jest w kabinie po stronie pasażera pod schowkiem na wysokości głośnika niskotonowego. Na schemacie pozycja numer 10. Te widoczne na zdjęciu są z najnowszym numerem części.
Załączniki
20191209_223751_resize_75.jpg (52.59 KiB) Przejrzano 2683 razy
Screenshot_20191209-223649_Google.jpg (50.42 KiB) Przejrzano 2684 razy
Witam wymieniłem kondensator pochodziło to trzy tygodnie oczywiscie zapłaciłem swoje i dalej mam komunikat usterka akumulatora dodatkowego
i nie działa system strat stop u mnie mechanicy nie ogarniaja mówia zebym poszukał żelowego akumulatora dodatkowego:) klient mądrzejszy od mechanika to dowidzenia:) jestem zainteresowany kupnem kondensatora jesli Pan posiada.moj nr kontaktowy 535 870 730 albo imail krzysztofmeski612@wp.pl Pozdrawiam
sylmicha pisze: ↑10 paź 2019, o 18:22
To co nazywacie dodatkowym akumulatorem jest tak naprawdę czymś w rodzaju kondensatora. Kto potrzebuje zapraszam z numerem swojej części do mnie.
W jaki sposób mam Ci podać numer części akumulatora dodatkowego? Czy jesteś w stanie odczytać to z numeru VIN?
Nie potrzebuje numeru części i VIN. Akumulatory są zamienne i pasują do każdego modelu. Inny numer części wynika z kolejnych zmian wprowadzanych do nowszych modeli. Te, które są w zakładce "giełda" napewno pasują do każdego modelu 2014-2019. Przed wymianą zalecam sprawdzenie sprawności swojego akumulatora głównego. Przy słabym akumulatorze głównym ten pomocniczy szybko się ponownie zepsuje. Wczoraj spotkałem się z kolegą kris z forum,jak już pisał kilka tygodni wcześniej kupił u kogoś ten przetwornik napięcia i mu wysiadł po 3 tygodniach. Sprawdziłem wczoraj jego główny akumulator i okazało się, że zamiast 760Ah ma 475 Ah i to prawdopodobnie była przyczyna szybkiego uszkodzenia akumulatora pomocniczego.