Z tego co się orientowałem, to udaje się finalnie obniżyć poziom hałasu przy 100km/h o 2-3 dB, a więc odczuwalnie o około połowę!
To oferta jednej z polecanych firm:
ZAKRES PRAC: w tym standardzie demontujemy całe wnętrze auta, ale BEZ demontażu deski rozdzielczej (z deski demontujemy tylko łatwo usuwalne elementy), w tym wariancie stosujemy minimum 2, a najczęściej 3 warstwy TOPOWYCH materiałów tłumiących w każdym miejscu;
WYCISZENIE BAZOWE OBEJMUJE: wyciszenie nadkoli przód od strony koła, wyciszenie nadkoli przód od strony wnętrza, kompletne wyciszenie podłogi przód oraz tył w tym pod fotelami, wyciszenie tunelu środkowego, wyciszenie podłogi pod kanapą tylną, wyciszenie bagażnika kompletne: błotniki, nadkola od strony błotników, nadkola od strony wnętrza, cała podłoga łącznie z muldą koła zapasowego PLUS 4 NASZE ROZWIĄZANIA SPECJALNE !
DODATKOWE OPCJE DO PAKIETU BAZOWEGO:
wyciszenie drzwi przód, tył oraz tylnej klapy (3 warstwy mat. tłumiacych) + 1800 zł
wyciszenie silnika (wyciszenie maski, przegrody, eliminacja zdudnień, inne działania) + 1100 zł
wyciszenie dachu (dach 2 warstwy mat. tłumiących) wraz ze słupkami + 1800zł
operacja uelastycznienia uszczelek kpl. o wartości 600zł za + 1zł PROMOCJA
WYCISZENIE KOMPLEKSOWE W PAKIECIE ULTIMATE:
PAKIET BAZOWY + DRZWI + SILNIK = 8.400 zł -5% RABATU = 7.980zł