Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
W wersji c43 amg z przodu sa zaciski 4 tloczkowe, naprawdę skuteczne po wielu hamowaniach.
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Ewentualnie hamulce pakietowe - tam 2 tloczki na przodzie.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Witam. Czy polecacie jakieś specjalne pasty konserwujące prowadnice klocków, aby zapobiec blokowaniu (i piszczeniu) . I jeszcze jedno pytanie - czy jeśli pojawi się komunikat o konieczności wymiany klocków, to sama wymiana klocków z czujnikiem spowoduje zniknięcie komunikatu, czy trzeba go jakoś skasować?
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Wg WIS nie zalecają stosować żadnych past do prowadnic - do modelu W204/W215 - do W2-5 nie patrzyłem ale myśle, że jest tak samo. Nigdy nie miałem problemu, dobrze wyczyścić i będzie ok.GLC X253 pisze: ↑6 maja 2019, o 22:58 Witam. Czy polecacie jakieś specjalne pasty konserwujące prowadnice klocków, aby zapobiec blokowaniu (i piszczeniu) . I jeszcze jedno pytanie - czy jeśli pojawi się komunikat o konieczności wymiany klocków, to sama wymiana klocków z czujnikiem spowoduje zniknięcie komunikatu, czy trzeba go jakoś skasować?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
No właśnie problem w tym że trzeba czyścić dość często.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Co masz na myśli?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Zgłosiłem problem podczas przeglądu. Oczyszczono klocki, ale po kilku tysiącach km problem wrócił. Problem jest awizowany także na zagranicznych forach dotyczących GLC. Wg mnie ta wada ma tez wpływ na szybsze zużywanie klocków. Bo skoro piszczenie występuje także podczas jazdy jest skutkiem ocierania klocków o tarcze, a zatem ich zażywanie. Być może to niewłaściwe działanie hamulca postojowego.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
A tarcza jest gładka? Nie ma na niej jakiś rys? Jeśli jest na gwarancji domagałbym się wymiany tarcz i klocków, chyba zmichal miał podobny problem i zrobili mu to na gwarancji bez żadnego problemu.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Tarcze mają normalne zużycie eksploatacyjne (35 tys. km.), a klocki tylne są do wymiany z kilka tys. km. Reklamacja w tym stanie byłaby trudna do przeprowadzenia. Klocki (oryginalne z sygnaturą MB i ATE) już kupione, a wymianę zamierzam zrobić sam, stąd moje pytanie o pastę wygłuszającą. Przy okazji moje doświadczenie - warto podczas mycia samochodu na myjni samoobsługowej przemyć dokładnie zaciski. U mnie na jakiś czas pomaga.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: Szybkie zużywanie klocków hamulcowych - tył
Masz tarcze perforowane?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości