Start-Stop

Awatar użytkownika
Schnaider
Moderator
Posty: 618
Rejestracja: 27 sty 2019, o 22:03

Re: Start-Stop

Post autor: Schnaider »

zmichal pisze: 29 mar 2018, o 11:43 Tomaso, tylko, że domyślnie jest tryb Comfort i Indywidual będziesz musiał ręcznie przełączać po dłuższym unieruchomieniu auta (np. po nocy).
Ja już się nauczyłem, że jak uruchamiam auto to od razu wyłączam start-stop przyciskiem.
I tak pozostaje robić.
W ASO pytałem czy mogliby mi się podłączyć do komputera i zlikwidować to ustrojstwo (czyli Start-Stop) jako automatycznie załączające się przy odpaleniu, ale się tylko zaśmiali, że niestety nie mogą tego robić.
Powiedzieli jedynie, że można podzwonić "tu i tam" i są takie możliwości, ale oficjalnie nie można dezaktywować tego sytemu.
Obrazek
hord
Posty: 117
Rejestracja: 14 lis 2017, o 22:23

Re: Start-Stop

Post autor: hord »

ostatnio moj start stop nonstop na zolto [do tej pory kontrolka na zielono i system dzialal,czyli wylaczal auto] wiec to raczej akumulator,w zwiazku z tym mam pytanie czy pojawi sie jakis komunikat ,ze aku padnie
sylmicha

Re: Start-Stop

Post autor: sylmicha »

Pokaże się komunikat jak aku padnie, nie prościej podłączyć pod ładowarkę auto i doładować akumulator? Jeździcie zapewne na krótkich odcinkach i macie niedobór prądu w układzie akumulatora.
hord
Posty: 117
Rejestracja: 14 lis 2017, o 22:23

Re: Start-Stop

Post autor: hord »

;) ;) specjalnie kupilem CTEK-a i doladowalem,ale i tak na zółto start stop
najmniej mi na tym systemie zalezy,ale czas na zmiane baterii bliski
Post Scriptum :moze do grudnia dotrwam Sylwek
sylmicha

Re: Start-Stop

Post autor: sylmicha »

Jak obiecałem, w grudniu przywiozę. U mnie jak odpalę po nocy to też kontrolka świeci na pomarańczowo. A akumulatory mają 4 miesiące więc bez stresu Panowie. Zapewne po dłuższej trasie świeci Wam na zielono, zresztą jak już sami pisaliście najlepiej z automatu zaraz po uruchomieniu to wyłączać lub jeździć na indywidualu i mieć to wyłączone lub jechać do ASO czy do kogoś z Xentry i ustawić żeby było zapamiętane przy uruchomieniu ostatnie ustawienie,w którym będziecie mieli wyłączony S/S
BARTI
Posty: 2
Rejestracja: 5 mar 2019, o 16:15

Re: Start-Stop

Post autor: BARTI »

A gdzie dokładnie jest ten dodatkowy akumulator bo mi tez pojawia sie komunikat.?
sylmicha

Re: Start-Stop

Post autor: sylmicha »

Akumulator dodatkowy jest w kabinie po stronie pasażera pod schowkiem na wysokości głośnika niskotonowego. Na schemacie pozycja numer 10. Te widoczne na zdjęciu są z najnowszym numerem części.
Załączniki
20191209_223751_resize_75.jpg
20191209_223751_resize_75.jpg (52.59 KiB) Przejrzano 2670 razy
Screenshot_20191209-223649_Google.jpg
Screenshot_20191209-223649_Google.jpg (50.42 KiB) Przejrzano 2671 razy
kris
Posty: 2
Rejestracja: 17 gru 2019, o 12:08

Re: Start-Stop

Post autor: kris »

Witam wymieniłem kondensator pochodziło to trzy tygodnie oczywiscie zapłaciłem swoje i dalej mam komunikat usterka akumulatora dodatkowego
i nie działa system strat stop u mnie mechanicy nie ogarniaja mówia zebym poszukał żelowego akumulatora dodatkowego:) klient mądrzejszy od mechanika to dowidzenia:) jestem zainteresowany kupnem kondensatora jesli Pan posiada.moj nr kontaktowy 535 870 730 albo imail krzysztofmeski612@wp.pl Pozdrawiam
rreeddss
Posty: 14
Rejestracja: 22 gru 2019, o 11:48

Re: Start-Stop

Post autor: rreeddss »

sylmicha pisze: 10 paź 2019, o 18:22 To co nazywacie dodatkowym akumulatorem jest tak naprawdę czymś w rodzaju kondensatora. Kto potrzebuje zapraszam z numerem swojej części do mnie.
W jaki sposób mam Ci podać numer części akumulatora dodatkowego? Czy jesteś w stanie odczytać to z numeru VIN?
Michał

MB C250 W205
sylmicha

Re: Start-Stop

Post autor: sylmicha »

Nie potrzebuje numeru części i VIN. Akumulatory są zamienne i pasują do każdego modelu. Inny numer części wynika z kolejnych zmian wprowadzanych do nowszych modeli. Te, które są w zakładce "giełda" napewno pasują do każdego modelu 2014-2019. Przed wymianą zalecam sprawdzenie sprawności swojego akumulatora głównego. Przy słabym akumulatorze głównym ten pomocniczy szybko się ponownie zepsuje. Wczoraj spotkałem się z kolegą kris z forum,jak już pisał kilka tygodni wcześniej kupił u kogoś ten przetwornik napięcia i mu wysiadł po 3 tygodniach. Sprawdziłem wczoraj jego główny akumulator i okazało się, że zamiast 760Ah ma 475 Ah i to prawdopodobnie była przyczyna szybkiego uszkodzenia akumulatora pomocniczego.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości