9G-TRONIC
9G-TRONIC
Nareszcie Mercedes wycofał skrzynie 7-G i nowe W205 mają już tylko 9-GTRONIC
Ciekawe jak to zestopniowane? W E-klasie 9 bieg załącza się powyżej 110km/h
Ciekawe jak to zestopniowane? W E-klasie 9 bieg załącza się powyżej 110km/h
C250 Estate
Re: 9G-TRONIC
Widzę że jednak nie do końca
C63 i C63s nadal mają 7G Tronic...
Szczerze to średnio sobie mogę wyobrazić zmianę biegów manualnie - łopatkami...9 biegów!
Nie miałem okazji jeździć, ale gdzieś widziałem że 9G pozwoli zaoszczędzić kolejnych kilka kropli cennego PB czy ON. Więc może to i "dobra zmiana"
C63 i C63s nadal mają 7G Tronic...
Szczerze to średnio sobie mogę wyobrazić zmianę biegów manualnie - łopatkami...9 biegów!
Nie miałem okazji jeździć, ale gdzieś widziałem że 9G pozwoli zaoszczędzić kolejnych kilka kropli cennego PB czy ON. Więc może to i "dobra zmiana"
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Re: 9G-TRONIC
Fakt, najmocniejsze wersje mają wciąż 7G.
Zużycie paliwa zwłaszcza na trasie powinno być niższe, a mnie cieszy jeszcze jedna rzecz - hałas powinien też być niższy
Zużycie paliwa zwłaszcza na trasie powinno być niższe, a mnie cieszy jeszcze jedna rzecz - hałas powinien też być niższy
C250 Estate
Re: 9G-TRONIC
Z Twoim zamiłowaniem do ciszy to tylko czekaj na erę 100% elektrycznych Mercówzmichal pisze:Fakt, najmocniejsze wersje mają wciąż 7G.
Zużycie paliwa zwłaszcza na trasie powinno być niższe, a mnie cieszy jeszcze jedna rzecz - hałas powinien też być niższy
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Re: 9G-TRONIC
Jeździłem W222 S500 Cabrio z 9G-Tronic i muszę przyznać, że skrzynia pracuję nieziemsko, zresztą co tu porównywać jak na co dzień poruszam się klasycznym 5G. Co do wyżej wspomnianej zmiany biegów łopatkami to faktycznie można sobie powajchować. Ja chcąc się tym pobawić żeby dynamicznie przyspieszyć zbijałem przy 60kmh z 6 biegu na 2 bieg cały czas obserwując obrotomierz a przy zbijaniu obroty prawie się nie zmieniały, także jak ktoś jeszcze nie ma wyczucia trzeba się wspomagać wyświetlaczami żeby to szybko i dynamicznie ogarnąć, bo na początku myślałem, że źle wciskam a to się okazało, że zbija ale jak ma tyle biegów to różnica w obrotach jest skromna przy takiej prędkości.
Re: 9G-TRONIC
Próbuje znaleźć dane odnośnie przełożeń w skrzyni 9G, czy ktoś mógłby podlinkować?
C300
Re: 9G-TRONIC
Przełożenia 9-G tronic
5,35 / 3,24 / 2,25 / 1,64 / 1,21 / 1,00 / 0,86 / 0,72 / 0,60 / R 4,80
7-G tronic był lepszy bo miał dwa biegi wsteczne
przełożenia 7-G tronic
4.38 / 2.86 / 1.92 / 1.37 / 1.00 / 0.82 / 0.73 / R1 3.42 / R2 2.23
5,35 / 3,24 / 2,25 / 1,64 / 1,21 / 1,00 / 0,86 / 0,72 / 0,60 / R 4,80
7-G tronic był lepszy bo miał dwa biegi wsteczne
przełożenia 7-G tronic
4.38 / 2.86 / 1.92 / 1.37 / 1.00 / 0.82 / 0.73 / R1 3.42 / R2 2.23
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 sty 2017, o 12:21
Re: 9G-TRONIC
No ciekawe jak to chodzi.
Jak zacząłem się interesować w205 to wprowadzili 9G, jak chciałem zamawiać to już były tylko 7g(9g przy słabych benzynach).
Dowiedziałem się, że wycofali je bo były wadliwe (w212 miały), a teraz znów powrót 9g
Jak zacząłem się interesować w205 to wprowadzili 9G, jak chciałem zamawiać to już były tylko 7g(9g przy słabych benzynach).
Dowiedziałem się, że wycofali je bo były wadliwe (w212 miały), a teraz znów powrót 9g
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości