Blad.. na czerwono

Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Blad.. na czerwono

Post autor: Jara »

Schnaider pisze: 21 sty 2021, o 17:05 Zgadza się. Tutaj masz temat poukładany na kolejne 5 lat, a w przyszłym roku wyświetli Ci się komunikat "usterka akumulatora dodatkowego" i do wymiany kondensator pod schowkiem pasażera, bo na niego też przychodzi czas po 5/6 latach ;)
Albo wymienisz w nim tylko te dwa kondensatory ... za 5 PLN sztuka no 10 . Dlatego MB ma to tez jako regenerowanie :) ... bo z wymienionymi kondensatorami. łatwo się tą obudowę otwiera ... wlutowanie nowych to żadna filozofia dla amatora.
Kupisz leprze kondensatory to może nawet żyć do końca żywota auta to będzie.
A akumulator ... kupuje sie ten najcięższy ... ja kiedyś kupowałem nasz Polski AutoPart ... bo był najcięższy i jakoś żył jak te renomowane "japońce" .. "niemcy" ... za 50% ich ceny
Awatar użytkownika
dasonen
Moderator
Posty: 650
Rejestracja: 9 paź 2019, o 15:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: Blad.. na czerwono

Post autor: dasonen »

Jara pisze: 18 lut 2021, o 11:58 Albo wymienisz w nim tylko te dwa kondensatory ... za 5 PLN sztuka no 10 . Dlatego MB ma to tez jako regenerowanie :) ... bo z wymienionymi kondensatorami. łatwo się tą obudowę otwiera ... wlutowanie nowych to żadna filozofia dla amatora.
No... amator ma tam pole do popisu:
1 - kupi superkondensatory na zbyt niskie napięcie (i mu padnie lub eksploduje)
2 - oderwie ścieżki podczas wylutowania
3 - przegrzeje ścieżki i same się odkleją
4 - wlutuje kondensator odwrotnie (zła polaryzacja - i mu padnie lub eksploduje)
5 - przegrzeje luty i zaczną mu pękać po pewnym czasie - i straci kontakt
6 - zrobi "zimne luty" i po pewnym czasie accu straci kontakt
7 - zostawi zwarcie kawałkiem cyny i z dymem poleci cały układ
8 - weźmie sprzęt do rynien lub rur i pojedzie "twardym lutowaniem" (z kwasem?) i szlag trafi wszystko :)

Nie takie rzeczy widziałem.
Ale jak ktoś chce - to z chęcią mu kondensatory wymienię za free i zobaczymy, co z tego wyjdzie.
C43 AMG
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Blad.. na czerwono

Post autor: Jara »

Ja kupiłem nowe nie regenerowane ... po 2 lat działa .. aczkolwiek numer części inny jest co oznacza że MB coś tam zmodyfikowało jednak .. co w świecie Automotive oznacza tylko jedno -> jest nowa cześć z poprawionymi błędami !
Może o lipne kondensatory chodziło .. bo to one tu były problemem - u mnie widoczne jeden z nich tylko "wylał" .. może jakiś układ zabezpieczający. Faktem jest producent coś przekonstruował .. bo nie bez powodu sie nr. części zmienia.
BBbiker
Posty: 650
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Re: Blad.. na czerwono

Post autor: BBbiker »

misza pisze: 2 sty 2021, o 22:15
Przed podpięciem ładowania zmierzyłem miernikiem pokazało 11.6 v . Troche za nisko...
Mocno za nisko - u mnie kiedy jest równe 12V Mercedes maila przysyła z ostrzeżeniem że stan krytyczny i żeby ładować.
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Blad.. na czerwono

Post autor: Jara »

BBbiker pisze: 8 kwie 2021, o 09:26
misza pisze: 2 sty 2021, o 22:15
Przed podpięciem ładowania zmierzyłem miernikiem pokazało 11.6 v . Troche za nisko...
Mocno za nisko - u mnie kiedy jest równe 12V Mercedes maila przysyła z ostrzeżeniem że stan krytyczny i żeby ładować.
11,5 dla AGM akumulatora ... raczej szukałbym nowego. Ale uwaga mierz jak elektronika się uspokoi .... otwórz maskę i wróć za 5-20 minut.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości