Ile miejsca w srodku

Awatar użytkownika
zmichal
Administrator
Posty: 896
Rejestracja: 17 mar 2016, o 14:26

Re: Ile miejsca w srodku

Post autor: zmichal »

Michal pisze: 18 lut 2021, o 15:36
zmichal pisze: 18 lut 2021, o 11:05nie wspominając już o nieprzydatnych wieszakach na siatki w bagażniku
Fakt - te haczyki to jakaś pomyłka. W Audi miałem w sedanie "kotwiczki" w bagażniku - to był genialny wynalazek! Jest dostępny w całej grupie VAG i na aledrogo. Ale to raczej do sedana:
http://www.auto-truck3.pl/product.php?id_product=9744

Miałem takie fabryczne w sedanie W211 - rewelacja.
C250 Estate
BBbiker
Posty: 369
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Re: Ile miejsca w srodku

Post autor: BBbiker »

pepe008 pisze: 17 lut 2021, o 15:42 BBbiker dlaczego porownujesz C klase do Sportage ? Sportage mozna porownac do GLB lub GLC. To sa rozne klasy samochodow.
No właśnie różne klasy i tu auto krótsze o 35 cm oferuje sporo więcej przestrzeni. Zauważyłeś ile procent długości C klasy to komora silnika?
Jak z tego typu konstrukcją miało by to być przestronne auto?
pepe008 pisze: 17 lut 2021, o 15:42 CLA lub A klasa to juz klasa Golfa wiec jeszcze mniejsze.......
C klasa to mozna porownac z Audi A4 czy BMW 3 - gdzie rowniez nie ma zbyt wiele wiecej miejsca..
Co do srodkowego tunelu to sie zgodze z zoba, ale nie jest to jakies ekstremalny dyskomfort (wzrost 176cm).
Dokładnie tak to nie są auta dla ludzi szukających przestrzeni. Są ciasne i tyle nie zaklinajmy faktów.
Dlatego odradzam to auto każdemu kto szuka auta przestronnego. na przykład Mondeo, Superb, Passat czy Talisman oferują o wiele więcej przestrzeni za mniejsze pieniądze.
E klasa też ale trzeba dopłacić.

Tunel i dyskomfort to kwestia długości trasy i odcinak jazdy na tempomacie. Dopóki operowałem pedałem gazu nie było problemu natomiast przy jeździe na tempomacie trzeba stopę gdzieś przestawić i dać nodze odpocząć- nie ma gdzie tej nogi wygodnie ułożyć -TAK ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ że inne auta tej i nawet wyższej klasy też tak mają- to uwaga ogólna dla dobra motoryzacji może zamiast coraz większych tabletów ktoś by pomyślał o czymś tak przyziemnym jak przestrzeń na prawa nogę?
BBbiker
Posty: 369
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Re: Ile miejsca w srodku

Post autor: BBbiker »

dasonen pisze: 17 lut 2021, o 19:31
BBbiker pisze: 17 lut 2021, o 14:37Kompletnie nie rozumiem osób kupujących jeszcze ciaśniejsze CLA...
Mam ponad 180cm wzrostu i w CLA45 mieściłem się bez problemu :)
Zmieścić się a mieć dużo przestrzeni po zajęciu miejsca to jest spora różnica - a tu pytanie było o przestzreń dla rodziny.
Ja też się zmieściłem i co z tego jak czułem się jakbym siedział w tej puszce za karę? Mam równe 180 cm wzrostu.
BBbiker pisze: 17 lut 2021, o 14:37W porównaniu do krótszej o 55 cm Sportage to w c klasie jest 2x ciaśniej.
Gdyby to był wiersz - to można by uznać powyższą wypowiedź za "licencja poetica", ale skoro to nie jest wiersz to... wypada powiedzieć delikatnie: bajki opowiadasz :)[/quote]
Wszystko można oprzeć o liczby niemniej pomyliłem róznice długości - jest 35 cm róznicy 5kę wpisałem omyłkowo i biję się...

BBbiker pisze: 17 lut 2021, o 14:37Na fotelu kierowcy najgorszy jest ten środkowy tunel
To dużo wyjaśnia! U mnie tunel środkowy jest pomiędzy fotelami a nie "na fotelu kierowcy"! Gdybym miał tunel na fotelu kierowcy - też bym się nie mieścił![/quote]

Tunel pomiędzy fotelami jest też z tyłu który akurat mi nie przeszkdza bo jeżdze w 2 osoby więc to był taki skrót myślowy chodziło mi o przedni tunel ograniczający swobodę no ale jak się musisz czepiać to OK masz rację.
dasonen pisze: 17 lut 2021, o 19:31
BBbiker pisze: 17 lut 2021, o 14:37- kiedy włączę tempomat nie wiem jak ułożyć noge - ten tunel gniecie goleń - dlaczego ni ema podnóżka dla prawej nogi?
Ja tam z prawa stopą nie mam problemów. A podnóżka pod prawa stopa nie przypominam sobie w żadnym aucie, którym jeździłem: kilak BMW, kilka Audi, kilka VW, Seaty, Lexusy, Toyoty, Renault, różne Fordy, Subaru Impreza, Hundaie, Kie, Mercedesy...
Podnóżek pod prawą stopę miałem w wozie konnym - ale to chyba inna kategoria.
Ty możesz nie mieć a ja miałem w długiej trasie kiedy chciałem się odprężyć i włączyłem tempomat. Po jakimś czasie miałem dość i musiałem dalej operwać gazem.
Dlaczego inna kategoria? Co z tego że nie ma w innych autach? Kto ma to wprowadzić jak nie czołowa marka aut luksusowych? Dacia?
W dobie tempomatów aktywnych pojazdy mają podnóżki pod lewą nogę a prawa to co ma się zajechać?
No tak lepiej dać ekranik 32".
dasonen pisze: 17 lut 2021, o 19:31 C- klasa z pewnością nie jest dużym autem.
No to widzę, ze jednak się zgadzamy.
dasonen pisze: 17 lut 2021, o 19:31 Mnie przeszkadzał dach zbyt szybko opadający w sedanie - ale i tak nie planowałem sedana. Doskwierało mi słabe wyciszenie oraz dźwigienki wycieraczek przeniesione na lewo :) Jednak rekompensata w postaci dobrego prowadzenia przykrywa te wady.
Mi z kolei dach nie przeszkadza a prowadzenie też mi się podoba - znów się zgadzamy.
dasonen pisze: 17 lut 2021, o 19:31 Dla porównania: w nowym Hyundaiu I30 (sedan) plecy zaczęły mnie boleć już po przejechaniu 3km, rozdzielacz siły hamowania stawiał auto bokiem na prostej, suchej autostradzie (auto z przebiegiem poniżej 800 km) a automatyczna skrzynia biegów działała tak, jakby zaprojektował ją pijany nastolatek. Przyciski na kierownicy skrajnie nieergonomiczne a system infotainment z koniecznością pochylania się do przodu i kręcenia pokrętłami obok wyświetlacza budził odrazę :) Fotele nie miały trzymania bocznego za grosz.
W porównaniu do tego C-klasa to pojazd o 3 klasy lepszy :)
Do i30 bym nie wsiadł już na wygląd więc porównywał nie będę. Porównań do Sportage pod pewnymi względami nie uniknę bo jeżdżę tymi autami na przemian więc sorry..
Tylko chciałem zwrócić uwagę na ten właśnie fakt, ze to nie jest wystarczająco duży samochód dla rodziny i bagaży choć owszem da się - kiedyś przecież maluchami jeździliśmy na wczasy z torbami na dachu i też było -no ale czy o to chodzi?
BBbiker
Posty: 369
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Re: Ile miejsca w srodku

Post autor: BBbiker »

C200 4Matic AirMatic pisze: 17 lut 2021, o 21:38 Każdy kupuje auto jakie mu pasuje. Jeden jeździ Dacią ponieważ tania, drugi jeździ Outlanderem ponieważ chcę mieć dużo miejsca inny kupuje coupe, bo lubi sportowe itd. Jest tylko jeden gościu co kupuje auto, które mu się nie podoba i się biczuje.🤣
Nie biczuję tylko stwierdzam obiektywne fakty. Nie ma rzeczy idealnych zawsze trzeba wybierać kompromis świadomie.
Jestem świadomy zad i waletów tego auta wiem co może a czego nie, dlatego mam dwa samochody do różnych celów.
Tylko PRowiec będzie wciskał, że auto się naciągnie nawet jak do tyłu wsiądzie tłusta teściowa 130 kg i tłusty teść 150 kg.

A biczują to auto owszem różni ludzie i co innego oczywiste cechy jak omawiane tu gabaryty a co innego jakość wykonania -np. na takim fejsbruku C klasa jest już pośmiewiskiem krąży film jak gość wewnątrz porusza elementami kokpitu i drzwi za co się nie złapie to trzeszczy aż boli (nie mam Fb to linka nie podam kolega mi na smartfonie pokazywał) i kto temu jest winien?
Znajomi się mnie pytają czy w moim też tak naprawdę trzeszczy?
Przy takiej polityce jakościowej MB strzela sobie w stopę bo taka "reklama" niesie się po świecie szybko w dzisiejszych czasach.
Jara
Posty: 369
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ile miejsca w srodku

Post autor: Jara »

BBbiker pisze: 22 lut 2021, o 13:17
C200 4Matic AirMatic pisze: 17 lut 2021, o 21:38 Każdy kupuje auto jakie mu pasuje. Jeden jeździ Dacią ponieważ tania, drugi jeździ Outlanderem ponieważ chcę mieć dużo miejsca inny kupuje coupe, bo lubi sportowe itd. Jest tylko jeden gościu co kupuje auto, które mu się nie podoba i się biczuje.🤣
Nie biczuję tylko stwierdzam obiektywne fakty. Nie ma rzeczy idealnych zawsze trzeba wybierać kompromis świadomie.
Jestem świadomy zad i waletów tego auta wiem co może a czego nie, dlatego mam dwa samochody do różnych celów.
Tylko PRowiec będzie wciskał, że auto się naciągnie nawet jak do tyłu wsiądzie tłusta teściowa 130 kg i tłusty teść 150 kg.

A biczują to auto owszem różni ludzie i co innego oczywiste cechy jak omawiane tu gabaryty a co innego jakość wykonania -np. na takim fejsbruku C klasa jest już pośmiewiskiem krąży film jak gość wewnątrz porusza elementami kokpitu i drzwi za co się nie złapie to trzeszczy aż boli (nie mam Fb to linka nie podam kolega mi na smartfonie pokazywał) i kto temu jest winien?
Znajomi się mnie pytają czy w moim też tak naprawdę trzeszczy?
Przy takiej polityce jakościowej MB strzela sobie w stopę bo taka "reklama" niesie się po świecie szybko w dzisiejszych czasach.
Jakoś specjalnie droga ta 205 klasa nie jest .... kompakt Toyota to 100-120 tys. PLN musisz dać. Peugeut tej klasy z dieslem to już koło 170 tys. PLN.
A kiedyś MB był .... bardzo "droższy" ... a wyposażenie miał takie że na 5 bieg i obrotomierz trza było płacić ... coś za coś. Wieloletni posiadacze MB już po otwarciu drzwi w 205 widzą taniość.
Nie szukałbym już tam "cech MB" widząc ich cenę ... powątpiewam w E już też ... to w S-ce czuć MB.
Ja już C nie kupiłem dla MB ( bo tam MB już nie ma) .. kupiłem dla mniejszych wymiarów zewnętrznych i że na tylnych siedzeniach nie szurają fryzurami po podsufitce ( w kombi) + silnik benzynowy ... jakby nie to to wcale żal by nie było że nic tam nie kupię.
W210 a W211 też już w nowszym przyoszczędzili :) .. powkładali twarde plastiki .. i to ma taką tendencje z modelu na model .... a reklamy cuda opowiadają .. małe okna, duża maska ... wielkie 19" dają tylko poczucie solidności .. triki producentów znane od dobrych paru lat.

A MB w tym udawaniu nie jest samotny ... robi tak ... bo inni też tak robią :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość