Witam Wszystkich,
Zanim zacznę chciałbym tylko napisać, iż przeszukałem forum w nadziei iż znajdę odpowiedz na swoje pytania. Byc może nieuważnie, jeżeli coś przeoczyłem to z góry przepraszam za dublowanie wątku .
Jestem posiadaczem auta od 2,5 roku. Auto kupiłem pod Warszawą jako demo car. Strasznie mnie wymęczył ten samochód przez ten okres eksploatacji, a dokładnie dealer, który w mojej ocenie mnie oszukał i importer który problemu w oszustwie dostrzec nie chciał. Generalnie auto było malowane - a dokumentacja, którą otrzymałem w momencie zakupu wskazywała na brak prac lakierniczych przy tym aucie.Długa historia bez happy endu... Wszystko to wpłynęło jakoś na moje odczucia względem marki, iportera a przed wszystkim mojego auta. Obecnie przestałem go użytkować aczkolwiek przeglądy robić chyba muszę dalej. Tu potrzebowałbym Waszej pomocy. Być może uda się mi w mojej sytuacji ograniczyć te koszty? Auto do sierpnia jest wciąż na gwarancji.
Od ostatniego przeglądu A, który odbył się 11 msc temu przejechałem autem 1000-1500 km. Auto głownie stoi na parkingu, Naprawdę rzadko go używam. Obecnie auto pokazuje mi kolejny serwis B4. Czy jesteście w stanie podać mi zakres serwisu i części z symbolami jakie pasują do mojego auta? BYć może warto kupić oleje i filitry w internetach i tym samym ograniczyć koszty ? Co sądzicie?
Moje auto MB w205 kombii 2.0 4MATIC 184KM Benzyna AMG -2016 rok 51 tyś km - wszystkie serwisy u mnie raz w roku co 10 tyś km
Mój mercedes Benz
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 lut 2020, o 06:55
Re: Mój mercedes Benz
Dział olej silnikowy przeczytaj mój ostatni post i tam masz wszystko jak na dłoni.
Co do lakierowanych elementów to zapewne podpisałeś im, że w samochodzie dopuszczalne jest ponowne lakierowanie elementów lub coś w tym rodzaju. W ten sposób zabezpieczają się przed poprawkami lakierniczymi jakie mógł mieć pojazd. Natomiast gwarantują Ci tylko, że pojazd nie miał napraw blacharskich stałych elementów nadwozia.
Co do lakierowanych elementów to zapewne podpisałeś im, że w samochodzie dopuszczalne jest ponowne lakierowanie elementów lub coś w tym rodzaju. W ten sposób zabezpieczają się przed poprawkami lakierniczymi jakie mógł mieć pojazd. Natomiast gwarantują Ci tylko, że pojazd nie miał napraw blacharskich stałych elementów nadwozia.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2020, o 08:42 przez sylmicha, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mój mercedes Benz
Napisz coś więcej o tej sytuacji, może przestroga będzie dla innych.wpoldodwunastej pisze: ↑1 lut 2020, o 07:19 Jestem posiadaczem auta od 2,5 roku. Auto kupiłem pod Warszawą jako demo car. Strasznie mnie wymęczył ten samochód przez ten okres eksploatacji, a dokładnie dealer, który w mojej ocenie mnie oszukał i importer który problemu w oszustwie dostrzec nie chciał. Generalnie auto było malowane - a dokumentacja, którą otrzymałem w momencie zakupu wskazywała na brak prac lakierniczych przy tym aucie.Długa historia bez happy endu... Wszystko to wpłynęło jakoś na moje odczucia względem marki, iportera a przed wszystkim mojego auta. Obecnie przestałem go użytkować aczkolwiek przeglądy robić chyba muszę dalej. Tu potrzebowałbym Waszej pomocy. Być może uda się mi w mojej sytuacji ograniczyć te koszty? Auto do sierpnia jest wciąż na gwarancji.
Witamy na forum.
W204 C180 Kompressor ---> był
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
W207 E250 CGI ---> był
W205 220d Estate ---> był
W213 220d All Terrain ---> jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości