Olej w przewodach podciśnienia .

Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: Jara »

BBbiker pisze: 24 sie 2021, o 14:19 Bez przesady, są auta, które po prostu jeżdżą i wymienia się w nich tylko materiały eksploatacyjne a ,że nie mają premium w marketingu to inksza inkszość.
"Premium" to obecnie tylko i wyłącznie marketing ....C klasy nie są jakoś specjalnie zrobiona lepiej od 508 którą używam ... ten sam komfort jazdy, ta sama jakość wnętrza ... a w peugeocie silnik 2l diesel z 170 KM mocy .. 3 latek kupiony w ASO za 1/3 ceny miej niż C klasa .... zrobione 40 tys. i nic się nie dzieje ( rocznik 508 2015 ma teraz 120 tys. km ).. a MB benzyna ASO podejście nr.3 i dalej czuć paliwo w kabinie .... skasowali już za to trochę kasy. A dynamika w 508 .... wymiata benzynowego MB.
No niestety "prawda" o kiepskiej jakości produktów MB .. to nie bajka.

Ja miałem przywiązanie do marki .... ale po 205 .... to już do MB wątpliwe abym wrócił. Fajne robili auta .... ale to już dawno minęło.

Cennik W 206 podskoczył tak ... że trzeba naprawdę być idiota by to kupić ... kpiną jest że modelowy kod zmienili .. a to dalej 205 tylko pod mocnym liftingu .... oj źle musi się dziać w MB.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2021, o 13:03 przez Jara, łącznie zmieniany 1 raz.
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: Jara »

Tomicze pisze: 21 sie 2021, o 07:47
Jara pisze: 29 lip 2021, o 12:08 No niestety taka to jakość w MB .... jak mi serwis niezależnym MB powiedział .... to już nic nie odstaje on naszego citroena ... 170 tys. km przebiegu i należy pozbyć się auta.
A serwis MB w Polsce .... u mnie 2x podchodzili do nieszczelności bo benzynę czuć .... i nie naprawili. Oni to specjalizują się w obsłudze aut w leasingu ... wymienić olej, klocki, ewentualnie jakieś wady produkcyjne usunąć.

A jak sie zepsuło grzanie fotela .. jak to naprawili ... :) ... upalił sie przewód masy .... to pociągnęli nowy ... ale żaby tak ładnie to zrobić i pociągnąć jak wiązka idzie to już nie i jeszcze taśmą go pod dywanikiem przykleili do podłogi ( no już się nie czepiam że wiązki nie wymienili !! ). Okazuje się że nie ja jedyny co ASO kipisz przy naprawie elektroniki zrobiło....

Jak ktoś powiedział MB w obecnych czasach należy szukać w Lexusie.
Z tego co słysze od znajomych , to chyba teraz praktycznie , każda marka ma podobne problemy . Jak zapytałem swojego mechanika na co teraz zmienić , odpowiedział tylko , że na auto ktore ma tańsze części , bo teraz wszystkie padają jak muchy ....
Wyśmiewane francuzy jakoś problemów nie mają ..... japonce ... IS ... Lexusa .. bzdety typu połamany zamek schowka :) .. o taką jakość to rozumiem. A nie "nerwowość" serwisu MB ... pewnie nie bez powodu ... taka jakość produktu i wkurzeniu klienci.

W USA MB już się nawet sloganu dorobił że wyciąga to dużo "Benz Pieniędzy". A teraz silniki elektryczne do benzyniaków fabrycznie już pakują ... a wiadomo nie kupuje się innej Hybrydy niz od Toyota/Lexus - jak nie ma to tylko jeździć dłużej niż tylko do 2 letniej gwarancji.
BBbiker
Posty: 650
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: BBbiker »

Jara pisze: 2 wrz 2021, o 12:34
"Premium" to obecnie tylko i wyłącznie marketing ....C klasy nie są jakoś specjalnie zrobiona lepiej od 508 którą używam ... ten sam komfort jazdy, ta sama jakość wnętrza ... a w peugeocie silnik 2l diesel z 170 KM mocy .. 3 latek kupiony w ASO za 1/3 ceny miej niż C klasa .... zrobione 40 tys. i nic się nie dzieje ( rocznik 508 2015 ma teraz 120 tys. km ).. a MB benzyna ASO podejście nr.3 i dalej czuć paliwo w kabinie .... skasowali już za to trochę kasy. A dynamika w 508 .... wymiata benzynowego MB.
No niestety "prawda" o kiepskiej jakości produktów MB .. to nie bajka.
Mogę skrytykować to i owo ale przynajmniej mój egzempel póki co się nie psuje. Leję paliwo i serwis co roku to wszystko.

Jara pisze: 2 wrz 2021, o 12:34 Ja miałem przywiązanie do marki .... ale po 205 .... to już do MB wątpliwe abym wrócił. Fajne robili auta .... ale to już dawno minęło.

Cennik W 206 podskoczył tak ... że trzeba naprawdę być idiota by to kupić ... kpiną jest że modelowy kod zmienili .. a to dalej 205 tylko pod mocnym liftingu .... oj źle musi się dziać w MB.
Ja nie mam żadnych przywiązań do marki. jak TATA zrobi auto które mi się spodoba to sobie kupię.
Niemniej mam takie własne zapatrywanie, że lubię kupować auta marek, które startują w F1.
Na Ferrari czy Mc Larena mnie nie stać poza tym nie oferują wersji eco :) , Renaultów już sporo przerobiłem więc miałem pomysła, że albo Honda albo MB no i jest W205 bo Accorda w dobrym stanie z minimalnym przebiegiem nie mogłem znaleźć. Do tego zaważył tylny napęd, którym już dawno nie jeździłem a zawsze lubiłem.
W zasadzie na ten moment gdybym posiadał wolne środki i miał iść do salonu po nowe autko to zastanowiłbym się nad Stinger GT po liftingu - Za 240 tys. całkiem fajna oferta o ile ktoś chce aż tyle wydać.
HYBRID
Posty: 141
Rejestracja: 29 sie 2021, o 19:03
Lokalizacja: Venlo

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: HYBRID »

Też leję wahe . Podpinam do stacji i śmigam beż kłopotów (benzyna hybryda)
Kolega lata a raczej latał 508 do momentu aż coś w silniku nie zaczęło delikatnie stukać.... sory ale nie myślałem więcej o peugeot 508
micgor123
Posty: 60
Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:22

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: micgor123 »

Tomicze pisze: 21 sie 2021, o 07:47
Jara pisze: 29 lip 2021, o 12:08 No niestety taka to jakość w MB .... jak mi serwis niezależnym MB powiedział .... to już nic nie odstaje on naszego citroena ... 170 tys. km przebiegu i należy pozbyć się auta.
A serwis MB w Polsce .... u mnie 2x podchodzili do nieszczelności bo benzynę czuć .... i nie naprawili. Oni to specjalizują się w obsłudze aut w leasingu ... wymienić olej, klocki, ewentualnie jakieś wady produkcyjne usunąć.

A jak sie zepsuło grzanie fotela .. jak to naprawili ... :) ... upalił sie przewód masy .... to pociągnęli nowy ... ale żaby tak ładnie to zrobić i pociągnąć jak wiązka idzie to już nie i jeszcze taśmą go pod dywanikiem przykleili do podłogi ( no już się nie czepiam że wiązki nie wymienili !! ). Okazuje się że nie ja jedyny co ASO kipisz przy naprawie elektroniki zrobiło....

Jak ktoś powiedział MB w obecnych czasach należy szukać w Lexusie.
Z tego co słysze od znajomych , to chyba teraz praktycznie , każda marka ma podobne problemy . Jak zapytałem swojego mechanika na co teraz zmienić , odpowiedział tylko , że na auto ktore ma tańsze części , bo teraz wszystkie padają jak muchy ....

moze i sluszne stwierdzenie, moze i nie, ja dorwalem 4,5 roku temu mazde 6 gh 2011 rok 2.2 diesel w bardzo bogatej wersji, bogatszej wersji niz moj c200 w205 i szczerze mialem tylko 1 usterke, padly zaciski z tylu, stanely tloczki, koszt wymiany - 500 zl, 200 tys km prawie na liczniku i tylko awaria za 500 zl.... buhhaha, oczywiscie jeszcze czesci eksploatacyjne ale nic oprocz tych klockow sie nie popsulo - mazda zrobilem 130 tys km a mercedesa mam 2 lata i zrobilismy nim dokladnie 24 tys mil od kupna, lacznie mial juz 4 awarie w tym head unit za 8 tys zl, woda w bagazniku, na zaciskach przednich zbieral sie pyl od klocow i dostal sie miedzy tarcze a klocki, musialem rozebrac, wyczyscic itd zeby nie uszkodzic bardziej tarcz, oraz mam blad ( awarie) noxa ale dalej z tym jezdze, w sumie te 40 tys km tak przejechalem

wiec podsumowywujac mercedesem jezdzi sie naprawde dobrze, cicho, przyjemnie, swietne wlasciwoosci jezdne itd...ale czar i urok pryska kiedy kolejna awaria cie dobija a tym bardziej kiedy wracasz z serwisu... koszty niemilosierne

wiec w tym roku mesio idzie na licytacje a magdalena wybiore sie do speca od konserwacji podwozia:)
hubertuss
Posty: 315
Rejestracja: 10 paź 2020, o 11:18

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: hubertuss »

Niestety auto premium, wyposażenie premium to i koszty premium. Czy tam jak kto woli im droższe i bardziej wyposażone auto tym wyższe koszty naprawy usterek i ryzyko ich wystaienia.
C 220 d 4 matic
Awatar użytkownika
batix
Posty: 1
Rejestracja: 6 gru 2021, o 12:58

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: batix »

Wspomniałeś o NOX -ie - u mnie to samo co jakiś czas zapala się kontrolka silnika, reset robiłem sam za pomocą ELM327 iCar2 Vgate OBD2 Interfejs Bluetooth. Ale pokazywał się za jakiś czas na nowo. Więc pomógł przegląd instalacji AD_BLUE - kompletnie zarośnięta białym osadem "miseczka" zbiorniczek (nie wiem co to za zbiorniczek, może podgrzewacz???) Teraz nie mam kłopotów z NOX-em. A jeszcze wspomnę że a ASO odrazu chcieli mi wymieniać czujniki NOX (w tej wersji są dwa - jeden przed drugi za katalizatorem) każdy z nich po 2,5 tysia. Śmiech :lol: Pozdr

w205 cd220 170KM 2014
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Olej w przewodach podciśnienia .

Post autor: Jara »

hubertuss pisze: 6 paź 2021, o 17:14 Niestety auto premium, wyposażenie premium to i koszty premium. Czy tam jak kto woli im droższe i bardziej wyposażone auto tym wyższe koszty naprawy usterek i ryzyko ich wystaienia.
Jakie premium !!!
Szczerze mówiąc Mazda lepszą jakość wykonania ma niż MB 205 !!!
Trzeba być ślepym lub jakimś "szczurem" by tego nie zauważyć .... MB o=becnie to jakieś nieporozumienie ... no albo marka na pokaz ... toż to G. warte ... takie coś na poziomie Opla.
Jakie to ceny ma .... dla idiotów chyba. Nie warto ... nic już to nie prezentuje.
A sewis ASO .. smiechu warte ... gra idiotów ... lub ... co tu o gównie debatować ... Pan idiota co to kupił ... a my tylko mechanicy to tego g.
Tak wiec kup Mazdę ... i sie ciesz ... zanim rdza do tej Mazdy zawita .. to MB zdąży tysiąc razy sie zepsuć !!
Jak ta marka w d. ma klientów .... to czas by to padło !!

Jara
Bardzo Ciebie proszę pod wpływem niczego nie pisać. :twisted:
Ewentualnie kup tę Mazdę :twisted:
Każdy ma wolność słowa, ale Twoje wypowiedzi są dość...specyficzne.
Pozdrawiam i dzięki za zrozumienie,

Schnaider
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości