Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport”?
Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport”?
Czy wyłącza się kontrola trakcji?
Jakieś inne systemy wyłączają się?
Pytam pod kątem bezpieczeństwa jazdy w normalnych warunkach drogowych.
Jakieś inne systemy wyłączają się?
Pytam pod kątem bezpieczeństwa jazdy w normalnych warunkach drogowych.
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport
W Sport+ wyłączony jest system start/stop
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport
Rusza zawsze z pierwszego biegu
Reakcja na gaz jest błyskawiczna
Układ kierowniczy działa bardziej bezpośrednio
Skrzynia nie wrzuca najwyższych biegów huba tylko do 6
Podczas zmiany manualnej biegu pow 4 tys obr wydech generuje fajny dzięk oraz szepniecie.
(I to nie z głośnika już go nie montują w AMG line )
A co do bezpieczeństwa to oczywiście jest dużo wyższe bo jedziesz szybko
i problemy zostają za tobą .... hehehe
Pozdrawiam
Reakcja na gaz jest błyskawiczna
Układ kierowniczy działa bardziej bezpośrednio
Skrzynia nie wrzuca najwyższych biegów huba tylko do 6
Podczas zmiany manualnej biegu pow 4 tys obr wydech generuje fajny dzięk oraz szepniecie.
(I to nie z głośnika już go nie montują w AMG line )
A co do bezpieczeństwa to oczywiście jest dużo wyższe bo jedziesz szybko
i problemy zostają za tobą .... hehehe
Pozdrawiam
C200+chip 4matic AMG
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport
Moim zdaniem w sport+, jest dużo bardziej brutalna zmiana biegów i b. Szybka reakcja na gaz.
Nie jeżdżę w trybie sport plus, bo głowa obija się o zagłówek.
Nie jeżdżę w trybie sport plus, bo głowa obija się o zagłówek.
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport
W żadnym trybie nie wyłącza się kontrola trakcji. Mercedes dba o bezpieczeństwo
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport
Obawiam się, że nie masz racji. W trybie Race ESP jest częściowo wyłączone. Tzn budzi się do życia w ostatniej chwili. Bączka nie zrobisz, ale bokiem po zakrętach polatać można.Sebastian pisze:W żadnym trybie nie wyłącza się kontrola trakcji. Mercedes dba o bezpieczeństwo
Oczywiście można wyłączyć ESP całkowicie
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport
Tak tylko że tryb race masz tylko w AMG
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport
A dokladnie tylko C63s. Co nie zmienia faktu,ze jest tryb jazdy gdzie ESP jest uspione
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport”?
C200 pytałem w ASO nie ma możliwości wyłączenia ESP
w trybie Sport+ kierownica jest "sztywniejsza"
w trybie Sport+ kierownica jest "sztywniejsza"
Re: Program „sport plus” czym się różni w praktyce od „sport”?
Można wyłączyć ESP - przez komputer między zegarami - wchodzisz w menu->Ustawienia->Asysta->ESP i tam możesz wyłączyć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości