Marcel2828 pisze: ↑7 sie 2024, o 15:36
Na pewno kluczyk po wymianie baterii nie będzie wymagał ponownego kodowania? Pytam, bo kiedyś w innym aucie miałem z tym przeprawę, konkretnie w Peugeocie. Wiadomo, niby "Gwiazda" to co innego, ale jakoś mam obawy
Śmiało wymieniaj... tylko kup dobrą baterię, z tego co pamiętam to 2025 a nie 2032, która na oko wygląda tak samo, ale jest grubsza i ostaje dekiel kluczyka
Ja używam Varty lub Enrgizer... wymieniałem już kilka razy.. nic się nie dzieje... zresztą wymiana trwa kilka sekund, a nie kilka dni...
kończy mi się bateria w kluczyku... komunikat na zegarach "replace key battery" i trąbi przy zamykaniu/otwieraniu. Wymieniłem. Nadal to samo. Kupiłem jeszcze dwa komplety baterii w dwóch innych sklepach, bo różnie z tymi bateriami jest. Cały czas to samo. Przy okazji wymieniłem też w zapasowym kluczu, bo umarł.
Komunikat cały czas jest. Klakson przy zamykaniu jest. Co jest grane? Żeby aż błędy trzeba było kasować przy tej operacji czy jak?
Marka baterii nie ma żadnego znaczenia, komunikat wyskakuje bez powodu nawet na nowej baterii. Zostaw to w spokoju, samo zniknie tak jak się pojawiło . Z resztą pomyśl przez chwilę... Możesz otworzyć i zamknąć auto z pilota to jaką słaba bateria
nie bardzo rozumiem co jest takiego śmiesznego? jak każda bateria litowa, napięcie spada poniżej pewnego poziomu i kluczyk zaczyna zgłaszać wymaganie wymiany. Ale cały czas działa. Trzeci komplet energizera działa. Bez problemu. Jak zwykle. Po prostu kupiłem wcześniej jakieś stare baterie i tyle.
Ja też miewam takie perypetie jak esszead z bateriami w kluczyku. Już nie wiem jakiej marki kupować, bo czy to markowy energizer, czy chińczyk z allegro - często mam tak samo. Ostatnio kupiłem w Lidlu i na razie jest ok.