Błąd P2177
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 sie 2024, o 19:27
Błąd P2177
Cześć, wyskoczył mi check z błędem P2177 (system Too Lean Off Idle Bank 1 - zubożona dawka paliwa na biegu jałowym).
Ponadto w niepotwierdzonych kodach widnieją błędy P13B0 (Inlet Camshaft Sensor Synchronization - czujnik położenia wałka rozrządu) oraz P0190 (czujnik szyny paliwowej), a ostatnio także P0597 (obwód sterowniczy termostatu i podgrzewacza - obwód otwarty) faktycznie mam podniesioną tem. skacze nawet do 103 stopni.
Wyjaśnijcie mi proszę szeszcze jeden szczegół: czy w MB C200 występuje 3 sonda lambda? W aplikacji widnieje pomiar: "Czujnik telnu 3 Bank 1 Napięcie UWAGA niezmienne: 0,2V".
Wiem,że to może być wiele. Może miał ktoś podobny przypadek...
Ponadto w niepotwierdzonych kodach widnieją błędy P13B0 (Inlet Camshaft Sensor Synchronization - czujnik położenia wałka rozrządu) oraz P0190 (czujnik szyny paliwowej), a ostatnio także P0597 (obwód sterowniczy termostatu i podgrzewacza - obwód otwarty) faktycznie mam podniesioną tem. skacze nawet do 103 stopni.
Wyjaśnijcie mi proszę szeszcze jeden szczegół: czy w MB C200 występuje 3 sonda lambda? W aplikacji widnieje pomiar: "Czujnik telnu 3 Bank 1 Napięcie UWAGA niezmienne: 0,2V".
Wiem,że to może być wiele. Może miał ktoś podobny przypadek...
Re: Błąd P2177
Pierwszy błąd, jeśli się powtarza, spróbowałbym, na początek, zlikwidować jakimś dobrym dodatkiem do czyszczenia wtrysków. Resztą błędów, jeśli ich nie wyrzuca i nie powtarzają się, bym się nie przejmował.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Wysłane przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 lut 2025, o 00:25
Re: Błąd P2177
Jak rozwiązał się problem?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 lut 2025, o 06:34
Re: Błąd P2177
Witam.
Również wyskakuje mi check z błądem P2177 - błąd czasami potrafi zniknąć sam z siebie tak jak by po kilkunastu odpaleniach. Przy kasowaniu błędów auto potrafi nierówno pracować, lekko drżeć. Szlak mnie trafia bo auto nabyłem niedawno i zamiast wow jest wk...nie. Silnik 2.0 cgi 184 hp 4matic 2015, salon Polska z pełnym serwisem. Przebieg 96000.
Jeżdżąc z błędem nie wyczuwam jakiś dziwnych objawów ze strony silnika, raczej wszystko pracuje tak jak trzeba - tylko po skasowaniu jest taki moment w którym lekko trzęsie.
Może ktoś, cos.....
Będę wdzęczny
Również wyskakuje mi check z błądem P2177 - błąd czasami potrafi zniknąć sam z siebie tak jak by po kilkunastu odpaleniach. Przy kasowaniu błędów auto potrafi nierówno pracować, lekko drżeć. Szlak mnie trafia bo auto nabyłem niedawno i zamiast wow jest wk...nie. Silnik 2.0 cgi 184 hp 4matic 2015, salon Polska z pełnym serwisem. Przebieg 96000.
Jeżdżąc z błędem nie wyczuwam jakiś dziwnych objawów ze strony silnika, raczej wszystko pracuje tak jak trzeba - tylko po skasowaniu jest taki moment w którym lekko trzęsie.
Może ktoś, cos.....
Będę wdzęczny

MB C200 -2.0 CGI 4Matic
Re: Błąd P2177
Błędy kasujemy na niepracującym silniku .
Typowy błąd ubogiej mieszanki , zwalaj kolektor dolotowy i czyść zawory - będzie duży nagar . Nagar blokuje prawidłowy przepływ powietrza i stąd ten problem.
Typowy błąd ubogiej mieszanki , zwalaj kolektor dolotowy i czyść zawory - będzie duży nagar . Nagar blokuje prawidłowy przepływ powietrza i stąd ten problem.
Re: Błąd P2177
Zapowietrzona skrzynia korbowa.
Wyczyścić odmę i po sprawie.
Wyczyścić odmę i po sprawie.
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi C-250 ;)
Re: Błąd P2177
Wyczyścić? W sensie, że jak? Z której strony niby miałby rozpocząć to czyszczenie?
Wysłane przy użyciu Tapatalka

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Re: Błąd P2177
Wyczyścić zawór odmy i w miarę możliwości cały przewód.
Sprawdzić elektrycznie działanie zaworu.
Drugą możliwą przyczyną mogą być wtryski.
Słabo r ozpylone (lejące) paliwo źle miesza się z powietrzem i powstaje mieszanka uboga. Nie zmieszane paliwo z powietrzem dostaje się do układu wydechowego. Stąd słabsza moc i większe zużycie paliwa.
Zalecał bym więc też sprawdzenie wtryskiwaczy.
Zatkaną odmę poznasz po:
nadmierne zużycie oleju, wycieki,
nierówna praca silnika, falowanie obrotów,
syczenie i samoczynne podnoszenie się bagnetu podczas sprawdzania poziomu oleju.
Duże ciśnienie w skrzyni korbowej, które rozpoznasz po silnym oporze podczas odkręcania wlewu oleju,
dymienie z wydechu oraz problemy z nieregularnymi zapłonem.
Sprawdzić elektrycznie działanie zaworu.
Drugą możliwą przyczyną mogą być wtryski.
Słabo r ozpylone (lejące) paliwo źle miesza się z powietrzem i powstaje mieszanka uboga. Nie zmieszane paliwo z powietrzem dostaje się do układu wydechowego. Stąd słabsza moc i większe zużycie paliwa.
Zalecał bym więc też sprawdzenie wtryskiwaczy.
Zatkaną odmę poznasz po:
nadmierne zużycie oleju, wycieki,
nierówna praca silnika, falowanie obrotów,
syczenie i samoczynne podnoszenie się bagnetu podczas sprawdzania poziomu oleju.
Duże ciśnienie w skrzyni korbowej, które rozpoznasz po silnym oporze podczas odkręcania wlewu oleju,
dymienie z wydechu oraz problemy z nieregularnymi zapłonem.
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi C-250 ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości