Błąd P22797A
Błąd P22797A
Witam proszę o pomoc walczę już z tymbłędem 2 miesiące
Numer błędu w tytule po podłączeniu kompa pokazuje nieszczelność w układzie dolotowym powietrza od strony zasysajacej (układ csly sprawdzony przez 3 innych gosci)i auto razma moc a raz jej nie ma C300 polift.
Numer błędu w tytule po podłączeniu kompa pokazuje nieszczelność w układzie dolotowym powietrza od strony zasysajacej (układ csly sprawdzony przez 3 innych gosci)i auto razma moc a raz jej nie ma C300 polift.
Re: Błąd P22797A
Albo uszkodzony czujnik ciśnienia albo faktycznie brak szczelności.
Zdalnie nikt nic nie wymyśli.
Zdalnie nikt nic nie wymyśli.
C43 AMG
Re: Błąd P22797A
Byłem u 3 mechaników i każdy sprawdzał na swój sposób układ dolotowy i każda wersja jest taka sama Szczelny
Re: Błąd P22797A
Jeden sprawdzał dymem
Drugi szukał syczenia
Trzeci rozebrał i składał wg schematu
Byłem dzisiaj u kolejnego powiedział ze to mogą być pęknięte klapki w kolektorze(ponoć jakość daje dużo do myślenia).
Drugi szukał syczenia
Trzeci rozebrał i składał wg schematu
Byłem dzisiaj u kolejnego powiedział ze to mogą być pęknięte klapki w kolektorze(ponoć jakość daje dużo do myślenia).
Re: Błąd P22797A
Sprawdzenie dymem powinno coś dać, ale... w przypadku usterki pojawiającej się po wystąpieniu PODCIŚNIENIA dym nic nie da
Syczenia to mógł sobie człowiek szukać do śmierci
Tam czasem wystarczy stwardniały O-ring jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=5dj4WKy-2bw
Może to być również (dla przykładu) kwestia nieszczelnego osadzenia wtryskiwaczy (jeśli nie masz wtrysku bezpośredniego), uszkodzonej odmy ("lewe" powietrze), wadliwe uszczelnienie czujnika ciśnienia powietrza("lewe" powietrze), wadliwe uszczelnienie czujnika temperatury powietrza ("lewe" powietrze), puszczająca powietrze zakrętka wlewu oleju, uszkodzona uszczelka pokrywy klawiatury, uszkodzony dowolny wężyk podciśnienia, uszkodzony dowolny króciec z kolektora ssącego, może nie same klapki, ale cięgła sterujące klapkami w kolektorze mogą wpuszczać "lewe powietrze". I tak jeszcze dużo można wymieniać...
Próby z dymem powinny pomóc, ale dla części z nich należy zdemontować część dolotu i zatkać przepustnicę itd. itp.
Syczenia to mógł sobie człowiek szukać do śmierci
Tam czasem wystarczy stwardniały O-ring jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=5dj4WKy-2bw
Może to być również (dla przykładu) kwestia nieszczelnego osadzenia wtryskiwaczy (jeśli nie masz wtrysku bezpośredniego), uszkodzonej odmy ("lewe" powietrze), wadliwe uszczelnienie czujnika ciśnienia powietrza("lewe" powietrze), wadliwe uszczelnienie czujnika temperatury powietrza ("lewe" powietrze), puszczająca powietrze zakrętka wlewu oleju, uszkodzona uszczelka pokrywy klawiatury, uszkodzony dowolny wężyk podciśnienia, uszkodzony dowolny króciec z kolektora ssącego, może nie same klapki, ale cięgła sterujące klapkami w kolektorze mogą wpuszczać "lewe powietrze". I tak jeszcze dużo można wymieniać...
Próby z dymem powinny pomóc, ale dla części z nich należy zdemontować część dolotu i zatkać przepustnicę itd. itp.
C43 AMG
Re: Błąd P22797A
Rozumiem a gdyby to był któryś z czujników uszkodzony to blad powinien ciagle świecić a on raz się pokazuje a raz nie aaa i faktycznie wcześniej miałem blad odmy może podmienię i zobaczymy.
Re: Błąd P22797A
A jaka historia auta ?
Raczej po lifcie to za młode auto efekty starzenia się.
Raczej po lifcie to za młode auto efekty starzenia się.
Re: Błąd P22797A
Właśnie USA i dostał z przodu
Re: Błąd P22797A
Witam, i jak? Udało się rozwiązać problem z tym błędem? Mam ten sam, nie ma check engine ale czasami tak jakby zamulal przy przyspieszaniu. Błąd został skasowany i czekam aż wrócę to serwis sprawdzi czy nadal wystapil. Jakies są objawy tej usterki? Ja Mam wrażenie że czasami przy przyspieszaniu brakuje mocy i dopiero po paru sekundach opoznienia moc wraca. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości