P030085, P030185, P030485

W tytule tematu wpisujemy kod błędu.
Awatar użytkownika
pepe008
Posty: 90
Rejestracja: 8 lip 2018, o 11:56
Lokalizacja: HP (DE)

P030085, P030185, P030485

Post autor: pepe008 »

p00303030.jpg
p00303030.jpg (22.47 KiB) Przejrzano 182 razy
C180 Benzyna (2017), 123kkm nalatane, Stan sprawnosci akumulatora 47%, (naladowany w 89%)

Po okolo pol roku aktywowalem ponownie system Start-Stop i takie cos wyskoczylo mi 2 dni pozniej po przejechaniu 10 kilometrow.
Check oczywiscie sie zaswiecil, ale zadnego braku spadku mocy nie bylo. Auto jezdzilo normalnie.

Wymienilem wszystkie cewki (Deplhi) i swiece (NGK).
Problem powracal po jakichs 10-15 przejechanych kilometrach.

Juz zapomnialem z o tym Start-stopie....

Zdeaktywowalem go ponownie i problem usuniety przynajmniej na razie.
Podejrzewam 2 rzeczy: Akumulator z racji swojej slabej sprawnosci (4-5lat) , ale bardziej obstawiam ten dodatkowy akumulator (kondensator) - ma 7 lat

Jednakze zadnych innych bledow....
Jezdze i obserwuje
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
Awatar użytkownika
dasonen
Moderator
Posty: 663
Rejestracja: 9 paź 2019, o 15:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: P030085, P030185, P030485

Post autor: dasonen »

A zmień paliwo na lepsze (inna stacja) i zobacz, czy się poprawi? Ale stare paliwo trzeba "wyjeździć" przed zalaniem nowego.
C43 AMG
Mikun
Posty: 318
Rejestracja: 26 wrz 2021, o 07:50

Re: P030085, P030185, P030485

Post autor: Mikun »

dasonen pisze: 11 cze 2024, o 16:18 A zmień paliwo na lepsze (inna stacja) i zobacz, czy się poprawi? Ale stare paliwo trzeba "wyjeździć" przed zalaniem nowego.
Pewnie zrobił to parę razy a stare paliwo już dawno zmieniło się na nowe i to też wielokrotnie 😁
To jest dzisiejsza ekologia 😆

Zacisnąć zęby i dać sobie spokój z pierdołami lub zmienić auto na nie europejskie 👍😀
Awatar użytkownika
pepe008
Posty: 90
Rejestracja: 8 lip 2018, o 11:56
Lokalizacja: HP (DE)

Re: P030085, P030185, P030485

Post autor: pepe008 »

Pisze Update, mam nadzieje, ze juz problem sie rozwiazal.

( Paliwo zmienilem od razu.... Shell V-power)
Jakies 3-4 dni bylo wszystko w porzadku az znowu zaswiecil sie CZEK. Nastapilo to jakies 10 sekund po wlaczeniu klimy.
Poprzednie dni klima byla wylaczona.
Pojechalem do zaprzyjaznionego warsztatu, mowie jakie bledy, co wymienilem....
Mechanik mowi; to sprawdzimy akumulator. /sprawdzalem kilka dni wczesniej i stan byl na 47%/.... Ale Ok.
Test akumulatora pokazal Stan 38%, po wlaczeniu zaplonu spadlo na 21%......
Diagnoza: Akumulator ma jakas wade.
Na starym aku ladowania byla prawidlowe.
Dzis zalozylem nowy. wlaczalem klime i wylaczalem i inne odbiorniki pradu.... Na razie dziala.
Za tydzien napisze czy wszystko ok.
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
Awatar użytkownika
dasonen
Moderator
Posty: 663
Rejestracja: 9 paź 2019, o 15:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: P030085, P030185, P030485

Post autor: dasonen »

Mikun pisze: 11 cze 2024, o 18:17 Pewnie zrobił to parę razy a stare paliwo już dawno zmieniło się na nowe i to też wielokrotnie 😁
Żeby wyjeździć kilka baków w tydzień - to trzeba by jeździć tym autem zawodowo :D
pepe008 pisze: 11 cze 2024, o 20:25 Dzis zalozylem nowy. wlaczalem klime i wylaczalem i inne odbiorniki pradu.... Na razie dziala.
Niestety - wykończony akumulator może dawać podobne objawy. W BMW brak prądu z powodu padniętego aku zapalał większość kontrolek :D
C43 AMG
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość