P030085, P030185, P030485
P030085, P030185, P030485
Po okolo pol roku aktywowalem ponownie system Start-Stop i takie cos wyskoczylo mi 2 dni pozniej po przejechaniu 10 kilometrow.
Check oczywiscie sie zaswiecil, ale zadnego braku spadku mocy nie bylo. Auto jezdzilo normalnie.
Wymienilem wszystkie cewki (Deplhi) i swiece (NGK).
Problem powracal po jakichs 10-15 przejechanych kilometrach.
Juz zapomnialem z o tym Start-stopie....
Zdeaktywowalem go ponownie i problem usuniety przynajmniej na razie.
Podejrzewam 2 rzeczy: Akumulator z racji swojej slabej sprawnosci (4-5lat) , ale bardziej obstawiam ten dodatkowy akumulator (kondensator) - ma 7 lat
Jednakze zadnych innych bledow....
Jezdze i obserwuje
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Re: P030085, P030185, P030485
A zmień paliwo na lepsze (inna stacja) i zobacz, czy się poprawi? Ale stare paliwo trzeba "wyjeździć" przed zalaniem nowego.
C43 AMG
Re: P030085, P030185, P030485
Pewnie zrobił to parę razy a stare paliwo już dawno zmieniło się na nowe i to też wielokrotniedasonen pisze: 11 cze 2024, o 16:18 A zmień paliwo na lepsze (inna stacja) i zobacz, czy się poprawi? Ale stare paliwo trzeba "wyjeździć" przed zalaniem nowego.
To jest dzisiejsza ekologia
Zacisnąć zęby i dać sobie spokój z pierdołami lub zmienić auto na nie europejskie
Re: P030085, P030185, P030485
Pisze Update, mam nadzieje, ze juz problem sie rozwiazal.
( Paliwo zmienilem od razu.... Shell V-power)
Jakies 3-4 dni bylo wszystko w porzadku az znowu zaswiecil sie CZEK. Nastapilo to jakies 10 sekund po wlaczeniu klimy.
Poprzednie dni klima byla wylaczona.
Pojechalem do zaprzyjaznionego warsztatu, mowie jakie bledy, co wymienilem....
Mechanik mowi; to sprawdzimy akumulator. /sprawdzalem kilka dni wczesniej i stan byl na 47%/.... Ale Ok.
Test akumulatora pokazal Stan 38%, po wlaczeniu zaplonu spadlo na 21%......
Diagnoza: Akumulator ma jakas wade.
Na starym aku ladowania byla prawidlowe.
Dzis zalozylem nowy. wlaczalem klime i wylaczalem i inne odbiorniki pradu.... Na razie dziala.
Za tydzien napisze czy wszystko ok.
( Paliwo zmienilem od razu.... Shell V-power)
Jakies 3-4 dni bylo wszystko w porzadku az znowu zaswiecil sie CZEK. Nastapilo to jakies 10 sekund po wlaczeniu klimy.
Poprzednie dni klima byla wylaczona.
Pojechalem do zaprzyjaznionego warsztatu, mowie jakie bledy, co wymienilem....
Mechanik mowi; to sprawdzimy akumulator. /sprawdzalem kilka dni wczesniej i stan byl na 47%/.... Ale Ok.
Test akumulatora pokazal Stan 38%, po wlaczeniu zaplonu spadlo na 21%......
Diagnoza: Akumulator ma jakas wade.
Na starym aku ladowania byla prawidlowe.
Dzis zalozylem nowy. wlaczalem klime i wylaczalem i inne odbiorniki pradu.... Na razie dziala.
Za tydzien napisze czy wszystko ok.
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Re: P030085, P030185, P030485
Żeby wyjeździć kilka baków w tydzień - to trzeba by jeździć tym autem zawodowoMikun pisze: 11 cze 2024, o 18:17 Pewnie zrobił to parę razy a stare paliwo już dawno zmieniło się na nowe i to też wielokrotnie![]()

Niestety - wykończony akumulator może dawać podobne objawy. W BMW brak prądu z powodu padniętego aku zapalał większość kontrolekpepe008 pisze: 11 cze 2024, o 20:25 Dzis zalozylem nowy. wlaczalem klime i wylaczalem i inne odbiorniki pradu.... Na razie dziala.

C43 AMG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość