CLK 300 USA 2.0 BENZYNA - żółty komunikat płynu chłodniczego ?
CLK 300 USA 2.0 BENZYNA - żółty komunikat płynu chłodniczego ?
Witam serdecznie, mam problem z powodu pojawiającego się często po dłuższym użytkowaniu samochodu żółtego komunikatu odnośnie płynu chłodniczego - w naczyniu wyrównawczym jest płyn do połowy zbiornika dziwi mnie taki komunikat temperatura jest ok.
co może być tego przyczyną ?
W załączniku przesyłam fotki
co może być tego przyczyną ?
W załączniku przesyłam fotki
Re: CLK 300 USA 2.0 BENZYNA - żółty komunikat płynu chłodniczego ?
No raczej temperatura nie jest OK - jest mocno podwyższona co pokazuje wskaźnik temperatury.
Re: CLK 300 USA 2.0 BENZYNA - żółty komunikat płynu chłodniczego ?
Sprawdź termostat bo ugotujesz silnik .
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 28 lut 2020, o 19:02
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: CLK 300 USA 2.0 BENZYNA - żółty komunikat płynu chłodniczego ?
Prawidłowa temperatura w tych silnikach na wskaźniku powinna się objawiać trzema nieświecącymi kwadracikami białymi i jednym czerwonym czyli cztery ostatnie powinny się nie świecić... tak jak kolega BBbiker pisze jest za wysoka... czyli prawdopodobnie termostat nie puszcza dużego obiegu... nie działa wentylator lub cokolwiek innego związanego z układem chłodzenia. Ja na Twoim miejscu na lawecie auto do serwisu zawiózł... 

C200 Estate 4Matic MY2018 AMG + BRABUS Xtra
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lip 2024, o 10:10
Re: CLK 300 USA 2.0 BENZYNA - żółty komunikat płynu chłodniczego ?
Witam, rozwiazałeś problem ? Podpinam się pod temat :
Witam, pacjent glc300 2021 r z USA, 2.0T.
Problem wygląda tak,że na początku był spalony bezpiecznik silnika odpowiedzialny za wentylator ,który nie chodził po wymianie bezpiecznika, wentylator zaczął chodzić cały czas na maxa od razu po odpaleniu silnika.
Auto podstawilem do mechanika i stało tam ponad miesiąc , został sprawdzony wentylator,odpowietrzenie, kable,przywrócone wszystko do ustawień fabrycznych po online MB itp .
Temperatura jest w normie cały czas, płyny chłodniczego nie ubywa, ktoś wie co to może być za problem ?
Jedyne co wybiło to po dłuższym czasie ten bład U011564
Witam, pacjent glc300 2021 r z USA, 2.0T.
Problem wygląda tak,że na początku był spalony bezpiecznik silnika odpowiedzialny za wentylator ,który nie chodził po wymianie bezpiecznika, wentylator zaczął chodzić cały czas na maxa od razu po odpaleniu silnika.
Auto podstawilem do mechanika i stało tam ponad miesiąc , został sprawdzony wentylator,odpowietrzenie, kable,przywrócone wszystko do ustawień fabrycznych po online MB itp .
Temperatura jest w normie cały czas, płyny chłodniczego nie ubywa, ktoś wie co to może być za problem ?
Jedyne co wybiło to po dłuższym czasie ten bład U011564
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość