Sedan - klapki punktów mocowania relingów

BBbiker
Posty: 650
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Sedan - klapki punktów mocowania relingów

Post autor: BBbiker »

Zamówiłem ostatnio relingi bo chcę na dachu wozić 2 rowerki.
Gość ostrzegał że te klapki w punktach mocowania przy niektórych bagażnikach tzn. mocowaniach relingów się urywają.
Zdarzyło się komuś coś takiego?

Tak czy inaczej zamówiłem thule niby nie łamie klapek ale i tak mam obawy.
Awatar użytkownika
gim-kg
Posty: 588
Rejestracja: 26 paź 2016, o 22:34
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Sedan - klapki punktów mocowania relingów

Post autor: gim-kg »

3 zimy i klapki całe przy bagażniku Thule. Jedynie co to klapki wyblakły (zrobiły się szare), na gwarancji stwierdzili że to od chemii z myjni i nie uznali gwarancji. Firma detalingowa okleiła to folią i jest git.
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
BBbiker
Posty: 650
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Re: Sedan - klapki punktów mocowania relingów

Post autor: BBbiker »

Ponoć wymiana całej listwy z klapkami około 3 tys kosztuje.
Dzięki za odzew moje obawy zmalały:0 W zimie raczej nie będę używał tylko latem.
A jak wrażenia z jazdy - poziom hałasu?
Awatar użytkownika
gim-kg
Posty: 588
Rejestracja: 26 paź 2016, o 22:34
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Sedan - klapki punktów mocowania relingów

Post autor: gim-kg »

Z boxem od 70 już go słychać. Przy 120 jest dość głośno a mam szyby dźwiękochłonne.
Ogólnie dach jest słabo wyciszony i czuć wibracje jak przyłoży się rękę do podsufitki.
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
BBbiker
Posty: 650
Rejestracja: 17 sty 2020, o 09:24

Re: Sedan - klapki punktów mocowania relingów

Post autor: BBbiker »

Założyłem - pierwsza krótka testowa jazda z rowerem na dachu zaliczona.
Coś zaczyna być słychać od 100 km/h - przy 130 ciut bardziej ale jest całkiem OK a po włączeniu radia nie ma tematu.
Obawiałem się, że będzie gorzej.
Jedyne co to musze skombinować jakiś składany taborecik itp. bo wystawienie elektryka na dach w pojedynkę wymaga techniki i nieco siły - sytuację pogarsza nierówne rozłożenie masy - lewa strona roweru (tył) waży o wiele więcej niż prawa a do tego brak optymalnego uchwytu.
Co prawda dałem rady ale nie od razu. Gdyby w trakcie podnoszenia coś poszło nie tak można obić auto.
Klapki stoją na pionowo wewnątrz relingów. Z tego co widzę trzeba uważnie je montować i demontować, żeby nie ułamać.
No ale to nie jest większy problem bo raczej nie będę demontował relingów z uwagi na potrzeby przewozowe rowerów.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości