Przy hamowaniu trzęsie tylnym zawieszeniem

sylmicha

Re: Przy hamowaniu trzęsie tylnym zawieszeniem

Post autor: sylmicha »

ARTUR. SZ. pisze: 29 sty 2020, o 20:12 Po kontroli w serwisie stwierdzili ze winę za drgania podczas hamowania odczuwalne z tyłu są klocki hamulcowe. A dokładniej mówiąc założył mechanik jakiś zamiennik,. bubel. Krawędź klocków oszlifowali około 1mm i jest ok
Dlatego pytałem co zamontowałeś, skoro szlifowali brzeg klocków tzn tarcza ma ranty, a chyba pisałeś,że też są nowe tarcze. Skoro tego ten facet zwany mechanikiem nie zrobił tego tzn nie potrafi wymienić klocków i zapewne całej reszty, którą powinien zrobić i też nie zrobił.
A co z przesuwaniem zawieszenia?😂
ARTUR. SZ.
Posty: 7
Rejestracja: 23 sty 2020, o 12:18

Re: Przy hamowaniu trzęsie tylnym zawieszeniem

Post autor: ARTUR. SZ. »

Dla mnie też to bardzo dziwne bo wymieniał tarcze i klocki przód i tył. Klocki niby na zaciskach się zacinały. Zawieszenie jest ok, to przez moją nie wiedzę jak powinno działać zawieszenie mylnie to oceniłem. Teraz jest ok. Dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam
sylmicha

Re: Przy hamowaniu trzęsie tylnym zawieszeniem

Post autor: sylmicha »

No więc kolego teraz rozumiem. Szlifowali krawędź klocków czyli nie ranty powierzchni ciernej jak zrozumiałem tylko boki klocków. Więc muszę Ciebie zasmucić, nie szlifuje się boków klocków ponieważ zdziera się farbę zabezpieczającą i w tym miejscu klocek szybko rdzewieje. Powinni wymontować jarzma hamulca i te powierzchnie oczyścić. Tam się zbiera brud i rdza i to powoduje, że klocek ciasno chodzi. Bardzo źle zrobili, dzięki temu szybciej się zużyją klocki i nigdy nie będą hamowały z taką siłą jak powinny. A za jakiś czas powoli zaczną blokować bo zaczną rdzewieć w miejscach gdzie je zeszlifowali. Nawet tego nie potrafią dobrze zrobić. Szok.
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przy hamowaniu trzęsie tylnym zawieszeniem

Post autor: Jara »

Powiem tak .... co druga co trzecia robota poza ASO bez oryginalnych części MB .... to powtórka z rozrywki ... 20 letnie doświadczenie.
Bardzo spadła jakość części .. niby to to ten sam producent co oryginał .. powiem .. koń by się uśmiał na takie stwierdzenie.
Kupiłem kiedyś oryginalny termostat .... działał do momenty sprzedaży auta .. 7 lat ... a ludzie kupowali niby ten sam producent ... często roku nie pożyły.
Bardzo dużo podróbek na świecie krąży ,,, mnie na nie nie stać.

Ktoś powie ale to ten sam zakład produkuje .. a ja powiem tak ... firma ma wile swoich fili na całym świecie ... i kto wie w jakiej fili robię z logo MB ??
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przy hamowaniu trzęsie tylnym zawieszeniem

Post autor: Jara »

sylmicha pisze: 30 sty 2020, o 20:14 No więc kolego teraz rozumiem. Szlifowali krawędź klocków czyli nie ranty powierzchni ciernej jak zrozumiałem tylko boki klocków. Więc muszę Ciebie zasmucić, nie szlifuje się boków klocków ponieważ zdziera się farbę zabezpieczającą i w tym miejscu klocek szybko rdzewieje. Powinni wymontować jarzma hamulca i te powierzchnie oczyścić. Tam się zbiera brud i rdza i to powoduje, że klocek ciasno chodzi. Bardzo źle zrobili, dzięki temu szybciej się zużyją klocki i nigdy nie będą hamowały z taką siłą jak powinny. A za jakiś czas powoli zaczną blokować bo zaczną rdzewieć w miejscach gdzie je zeszlifowali. Nawet tego nie potrafią dobrze zrobić. Szok.
Cicho .. uświadomiłeś go .... że niewymiarowe z Chin kupił .... ile za nią dał ?
Jak to mówią skąpy dwa razy traci ... założył ci serwis pikuć klocki a skasował jak za premium jakość ... są pogłoski że ASO naciąga .... eee ludzie to pikuś .. poza ASO to dopiero naciągają :).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość