Podświetlenie klamek zewnętrzych

Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Podświetlenie klamek zewnętrzych

Post autor: Jara »

venom0791 pisze: 31 sie 2020, o 20:52
zmichal pisze: 31 sie 2020, o 11:35 Póki mam gwarancję można się tak bawić, ale jak oni wciąż wkładają tą samą, psująca się lampkę to po gwarancji nie będzie sensu z tym walczyć.
Wcale bym nie był taki pewien tego, że na gwarancji mogą robić ile się da. Po dwóch rozłożeniach tam wszystko już się trzyma na słowo honoru. Bo nawet jak wymienili zapinki od boczków w co nie wierzę. To gwinty do mocowania płyty drzwi, do której przymocowany jest dosłownie każdy mechanizm w drzwiach są już nieźle osłabione. To samo z gwintami w tej plastikowej płycie,które są do mocowania całego uchwytu do zamykania drzwi,a każdy ten uchwyt jest przykręcony tylko na dwa wkręty.
Też jestem tego zdania, można się zdziwić że za kolejnymi rozbiórkami mniej solidniej to się już trzyma. Aczkolwiek moje poprzednie MB były tu lepiej przemyślane nić VW .. Audi - nie wiem jak ten ma. Należy to tylko umiejętnie robić a do tego warto mieć instrukcje .. najlepiej tą co ma serwis MB. Kołki warto wymienić na nowe - 7 PLN od sztuki to nie majątek.
Może tez tak być że jakiś części producent wskazuje by na nowe wymienić np. plastikowe gniazda śrub bo ciężko wyczuć czy wkręcamy po starym gwincie ... czy robimy nową ścieżkę.
Ale jak pisałem kiedyś MB robił to solidniej niż VW/Audi. Są osoby które twierdzą że obecne modele MB - elementy tapicerskie to jednorazowego montażu są. Nie wiem może manuali z serwisu nie mają i coś po prostu na ślepo robią i "urwie" .. a to należy tylko w pewnym jednym punkcie poważyć.

Działające, świecące klamki w MB to rzadkość .... jak widać nie bez powodu.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2021, o 18:07 przez Jara, łącznie zmieniany 1 raz.
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Podświetlenie klamek zewnętrzych

Post autor: Jara »

robklim pisze: 26 cze 2020, o 21:56 Po miesiącu jedno z podświetleń zaczęło świecić na niebiesko (znak, że zaraz padnie) no i po paru tygodniach padło. Czekając aż akcja z epidemią się uspokoi wymontowałem część i wybrałem się do salonu gdzie kupiłem je w grudniu z reklamacją. Pan powiedział, że nie może przyjąć i wymienić samej części, bo muszą podpiąć auto pod komputer i zobaczyć czy to nie coś innego spowodowało jej zepsucia. Umówiłem się i dziś przyjechałem odstawić samochód. Po pół godziny na warsztacie wyszedł do mnie pan, zaprosił do zamkniętego pokoju z dala od innych klientów gdzie oznajmił mi, że nie wymienią mi tej części, bo nie montowałem jej u nich tylko sam i nie wiadomo czy to ja czegoś nie zrobiłem nie tak. Tłumacząc mu, że to tylko plug&play i nie ma możliwości żeby to było źle zamontowane nic nie dało. On mi mówił, że jeśli się nie zgadzam z decyzją to mogą podpiąć pod komputer samochód co potrwa parę godzin i będę musiał za to zapłacić (jakie są ceny roboczogodziny w ASO wiadomo). Za to gdy w grudniu kupowałem u nich te części to zapewniali mnie, że mam na nie pełną 2 letnią gwarancję gdyby przestały świecić...
Orientujecie się czy część kupioną w jednym ASO mogę zareklamować w innym? Mercedes przy Daimlera w Warszawie tak traktuje klienta gdy ten przyjdzie w innej sprawie niż zostawić u nich trochę kasy.
To nie wymysł ich .... a pewnie centrali.

Tak mają ... jak ci sami nie zamontują tego to nie masz żadnej gwarancji na tą część. Ba pytałem ostatnio o zwrot .. i jak cześc zamawiają z Niemiec to nie ma nawet możliwości zwrotu tego na inną cześć.
Tak było u nich od co z MB zabawę mam ... wiec 15 lat. Jak taka lipna "ochrona" jest to kiedyś kupowałem przez pośrednika bezpośrednio z magazynów MB ... było bez marzy ASO .... to nieraz było 2/3 ceny w ASO - ale z 6 lat temu zamknęli tą drogę.
W gruncie rzeczy dużo też podróbek krąży :) .
Nie wiem jak jest w relacji z innymi firmami ... może je aprobują ... nie pytałem ich.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości