Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Witam. Mam takie pytanie czy jest normalne że przy pełnym skrecie kierownicy(właściwie przy nawracaniu) koła jakby przeskakują..? Do tego zauważyłem że bieżnik przednich opon jest nierówno zdarty. Zewnętrzne strony opon są zdarte bardziej niż reszta opony. Niewiem czy jest to norma czy też nie... Pozdrawiam
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Napęd tylko na tył...
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Witam,
Co do zdzierania się opon dodam swoje 3 grosze. Z tymże ja mam napęd 4 matic. Tez ostatnio zauważyłem ze bieżnik przedniej osi nie równo się ściera (zewnętrzna strona bardziej). Pojechałem na zbieżność i wszystko wyszło ok, mówili ze kosmetycznie tylko poprawili. Do tego miałem 3-4 miesiące temu przegląd, także jakby coś się działo z zawieszeniem na pewno by powiedzieli zwłaszcza ze ja nie zauważalnym żadnych niedogodności. Myślę ze dużo tutaj do powiedzenia ma nasz styl jazdy, ja mam nogę dość ciężka i mieszkam w górach (kręte drogi) i tak sobie wytłumaczyłem ze to musi być przyczyna. A co do twojego problemu z przeskakiwaniem, w takich przypadkach na odległość nikt nic nie doradzi, trzeba było by przyłożyć ucho i na miejscu sprawdzić co to ci "przeskakuje", ja dodam od siebie tylko ze nigdy nie staram się kręcić kierownica do oporu. Kiedyś ktoś mnie nauczył ze to niezdrowe dla pompy i tak mi zostało.
Pozdrawiam
Co do zdzierania się opon dodam swoje 3 grosze. Z tymże ja mam napęd 4 matic. Tez ostatnio zauważyłem ze bieżnik przedniej osi nie równo się ściera (zewnętrzna strona bardziej). Pojechałem na zbieżność i wszystko wyszło ok, mówili ze kosmetycznie tylko poprawili. Do tego miałem 3-4 miesiące temu przegląd, także jakby coś się działo z zawieszeniem na pewno by powiedzieli zwłaszcza ze ja nie zauważalnym żadnych niedogodności. Myślę ze dużo tutaj do powiedzenia ma nasz styl jazdy, ja mam nogę dość ciężka i mieszkam w górach (kręte drogi) i tak sobie wytłumaczyłem ze to musi być przyczyna. A co do twojego problemu z przeskakiwaniem, w takich przypadkach na odległość nikt nic nie doradzi, trzeba było by przyłożyć ucho i na miejscu sprawdzić co to ci "przeskakuje", ja dodam od siebie tylko ze nigdy nie staram się kręcić kierownica do oporu. Kiedyś ktoś mnie nauczył ze to niezdrowe dla pompy i tak mi zostało.
Pozdrawiam
W205 C400
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Przeskakują mi koła... Tak jak by był różny promień skrętu... Zbieżność niby jest ok... A ja robię mnóstwo km ale po trasie więc raczej niewiele skręcam...z tad moje pytanie... Ponieważ jadąc na wprost opony powinny zużywać się jednakowo... Ciśnienie w oponach również prawidłowe...
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Jakiej firmy masz opony? Niektóre sa tak twarde i sie slizgaja przy skrecie (przeskakuja), zachowuja sie jakby były z plastiku a nie z gumy...
C 43 AMG
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Michelin 18 cali lato I Pirelli 17 cali zima... Na jednych i na drogich niestety ten sam objaw
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
No to jeszcze do sprawdzenia przekładnia kierownicza w ASO bo były wadliwe i wymieniali na gwarancji... Wada niby polega na tym ze puka przy skrecie...
C 43 AMG
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Ma ktoś pomysł dlaczego mi tak może zjadać opony z przodu? U mnie kompletnie nie ma żadnych objawów w układzie kierowniczym i tak jak już wspominałem zbieżność jest ok. We wtorek jadę nowe zimowki założyć i szkoda trochę opon na tej przedniej osi jak mają służyć na max 2 sezony.
W205 C400
Re: Przeskakujące koła przy pełnym skręcie
Skoro masz wszystko ok to tylko twój styl jazdy ma wpływ na darcie opon z zewnętrznej strony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości