C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Dział dla zamierzających nabyć Mercedesa W205.
mikim30
Posty: 5
Rejestracja: 5 wrz 2019, o 12:12

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: mikim30 »

sylmicha pisze: 7 wrz 2019, o 14:04 Co do twardości C z Air Matic,auto nie jest za twarde tylko źle zestrojone. Podczas normalnej jazdy ten samochód płynie i masz wrażenie, że jest za miękki. Natomiast w chwili gdy koło wpada np na zapadniętą studzienkę masz wrażenie, że jest twardy jak samochód bez amortyzacji.
Twierdzisz, że Air Matic w klasie C jest nieuzasadniony?
Właśnie w możliwości zamówienia pneumatyki upatrywałem, co do moich oczekiwań komfortu, przewagę C400 nad C43.
Czym, poza innymi mocami silnika (silniki są takie same) i wydechem, różnią się te modele?
Oprogramowanie skrzyni biegów, zawieszenie, układ kierowniczy?
Rufio
Posty: 470
Rejestracja: 4 lis 2017, o 09:28

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: Rufio »

Masz c63, pojedz na track day na tor w Poznania.
Napisz czy po dwóch, trzech okrążeniach, c63 w205 wchodzi w tryb awaryjny.
C63 w204 z uwagi na wysoka temp. oleju w celu ochrony silnika obcina moc.
Odpowiedz z ASO MB c63, to nie auto na tor.....

Czyli c63 to auto na ulicę.
Obrazek
C43 AMG kombi
Awatar użytkownika
Michal
Posty: 422
Rejestracja: 22 sie 2017, o 22:10

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: Michal »

Na torze bywam. Nie wchodzi. Fakt, że nie ośmielam sie jechać na max. Zwyczajnie ten samochód mnie przerasta w takich warunkach. Ale powiedzmy sobie otwarcie. To nie jest auto wyczynowe. Jeśli za dużo sobie pozwolisz na torze to spuchnie jak każdy inny cywilny samochód. Fakt, że nieco pózniej. Ale albo odpadną hamulce albo przegrzejesz silnik. To nie gt2 rs ;)
Przy czym porsche tez spuchnie. Tylko jeszcze później ;)
Swoją drogą dziwie sie, że tak Ci w aso powiedzieli.
Jasne to nie auto wyczynowe klasy gt, dtm. Ale na tor jak najbardziej.
A ze C63 tylko na ulice... masz w204 to sam wiesz ile procent możliwości tego auta możesz wykorzystać na ulicy.
Rufio
Posty: 470
Rejestracja: 4 lis 2017, o 09:28

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: Rufio »

Dlatego zmienilem z c63, na c43. Okazuje się bardziej praktyczne.

Wracajac do tematu.
Moze lepiej E450 coupe na pneumatyce?
Obrazek
C43 AMG kombi
Awatar użytkownika
Michal
Posty: 422
Rejestracja: 22 sie 2017, o 22:10

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: Michal »

Dlatego pisałem, że C400 czy C43 to bardzo dobry wybór;)
Awatar użytkownika
Tomaso
Posty: 73
Rejestracja: 2 lip 2017, o 10:26

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: Tomaso »

Dokładnie...jest to dziwne,ale faktycznie miałem Stelvio cały dzień 280km,i nie jeżdzi to jak esjufi:)
kwariat
Posty: 8
Rejestracja: 12 sie 2019, o 21:34

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: kwariat »

co do puchnięcia na torze to ciekawa opinia. Na GT Polonia w Poznaniu kilka lat wstecz były jazdy C 63 AMG i AMG GT, które robiły po 2 okrążenia na maxa, potem zmiana pasażera i z powrotem i tak przez pół dnia.

Oba modele ani się nie przegrzewały ani nic, co mnie wówczas bardzo pozytywnie zaskoczyło - chyba, że to było to maskowane przez kierowców z amg driving academy :)
Awatar użytkownika
Michal
Posty: 422
Rejestracja: 22 sie 2017, o 22:10

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: Michal »

Raczej wątpie czy to było rzeczywiście na maxa ;)
Ale C63 istotnie ma granice przesuniete bardzo daleko.
Nigdy nie przegrzałem silnika. Tyle, że hamulce po kilku ostrych kólkach dają znać, że zaraz odpadna.
Nie wiem, albo Rufio jeździ dużo ostrzej odemnie, albo inny nodel.. albo cos nie tak z autem...odpowiedz aso, ze to nie auto na tor jest dla mnie kuriozalna.
Awatar użytkownika
zmichal
Administrator
Posty: 1147
Rejestracja: 17 mar 2016, o 14:26

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: zmichal »

sylmicha pisze: 7 wrz 2019, o 14:04 Co do twardości C z Air Matic,auto nie jest za twarde tylko źle zestrojone. Podczas normalnej jazdy ten samochód płynie i masz wrażenie, że jest za miękki. Natomiast w chwili gdy koło wpada np na zapadniętą studzienkę masz wrażenie, że jest twardy jak samochód bez amortyzacji.
Jako użytkownik C-klasy z Airmatic - potwierdzam :( Airmatic nie radzi sobie z małymi dziurami, łatam,i, szynami itp. Próbując temu zaradzić pompuję opony na 2,0 zamiast zalecanych 2,5, jednak i to nie do końca załatwia sprawę.
C250 Estate
Rufio
Posty: 470
Rejestracja: 4 lis 2017, o 09:28

Re: C400 Coupe - samochód dla przyjemności?

Post autor: Rufio »

Michal pisze: 9 wrz 2019, o 10:51 Raczej wątpie czy to było rzeczywiście na maxa ;)
Ale C63 istotnie ma granice przesuniete bardzo daleko.
Nigdy nie przegrzałem silnika. Tyle, że hamulce po kilku ostrych kólkach dają znać, że zaraz odpadna.
Nie wiem, albo Rufio jeździ dużo ostrzej odemnie, albo inny nodel.. albo cos nie tak z autem...odpowiedz aso, ze to nie auto na tor jest dla mnie kuriozalna.
Hamulce fioletowe.
Temp oleju w menu AMG 140 stopni i wtedy jest, tak je filmie. filmik przykładowy:

https://www.youtube.com/watch?v=qTlzbjMex8A
Obrazek
C43 AMG kombi
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości