Ponawiam pytanie.mikim30 pisze: ↑7 wrz 2019, o 20:35Twierdzisz, że Air Matic w klasie C jest nieuzasadniony?sylmicha pisze: ↑7 wrz 2019, o 14:04 Co do twardości C z Air Matic,auto nie jest za twarde tylko źle zestrojone. Podczas normalnej jazdy ten samochód płynie i masz wrażenie, że jest za miękki. Natomiast w chwili gdy koło wpada np na zapadniętą studzienkę masz wrażenie, że jest twardy jak samochód bez amortyzacji.
Właśnie w możliwości zamówienia pneumatyki upatrywałem, co do moich oczekiwań komfortu, przewagę C400 nad C43.
Czym, poza innymi mocami silnika (silniki są takie same) i wydechem, różnią się te modele?
Oprogramowanie skrzyni biegów, zawieszenie, układ kierowniczy?
Jeżeli pneumatyka nie podnosi komfortu jazdy, może warto, w moim przypadku, rozważyć C43? Czy może jednak lepiej doposażony C400?
Nie zakładam nieograniczonych funduszy.
Zależy mi na przyjemnej, w codziennej, "cywilnej" jeździe. Jazda na torze mnie nie interesuje. Na autostradzie też nie będę przesadzał z prędkością.
Czy różnica w cenie, w wysokości ok. 50tys. zł, w taki przypadku, jest warta C43?