Kupno sedana 2.0 184km
- mienczyslaw2
- Posty: 42
- Rejestracja: 14 paź 2020, o 11:40
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Oczywiście, że był uszkodzony. Sprzedający podał wszystkie dane do sprawdzenia historii pojazdu, a tam wszystko jest podane.
Na plus, zgłoszone ubezpieczycielowi więc jest duża szansa, że naprawa odbyła się w ASO.
Na plus, zgłoszone ubezpieczycielowi więc jest duża szansa, że naprawa odbyła się w ASO.
JEST: C250 '15; E200 '14 Cabrio; A180 '12; C220T CDI '02; SLK 200 '99
BYŁO: VIANO 3.0 CDI '07; C 200 CDI '01; BMW 330i '07 i wiele innych mniej wartych uwagi
BYŁO: VIANO 3.0 CDI '07; C 200 CDI '01; BMW 330i '07 i wiele innych mniej wartych uwagi
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, w dniu dzisiejszym zostałem szczęśliwym posiadaczem w205. Auto zmierzone miernikiem lakieru , wszystkie elementy w oryginalnym lakierze. Pelna historia w Mercedesie do 01.2019 , później cepik - przebieg zgodny. Dodatkowo byliśmy na diagnostyce i na podnośniku. Nic nie wyszło więc zdecydowałem się na zakup. Zrobiłem prawie 300km nim dziś i jeździ jak szatan. Czeka mnie tylko wymiana oleju + filtry i olej w skrzyni. Mam nadzieję że żadnej wady ukrytej nie ma, na razie wygląda że ok i niechaj tak zostanie
W205 C250 Estate
Re: Kupno sedana 2.0 184km
To elegancko, jak wszystko OK.
Ważne, że zrobiłeś wszystko jak należy.
Ważne, że zrobiłeś wszystko jak należy.
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Podobna konstrukcja w C180 awarie:
1. Układa zasilania - jego nieszczelności to zmora .. dwa przewody niskiego ciśnienia do wymiany ... jeden 70 PLN, drugi ( jak śmierdzi gdy silnik pracuje )... podobno 300 funtów - wymiana raczej prosta bez "rozbierania" połowy auta.
Raczej tu auto niebezpieczne ... można zatruć sie oparami, auto sie zapali ... a producent siedzi cicho w temacie tej wady !!!
2. Akumulator dodatkowy ( oryginały 800-1000 PLN) ale już patent MB minał i są podobny dobrych firm za polowę ceny ( to są kondensatory w tym, elektronik amator pewnie wymieniłby to na 20 PLN ) - wymiana banalna.
3. Odma, zimą sie objawia, mi popuszczał dymka do 1 minuty na światłach ( tylko na raz ) ... silnik pracował normalnie, oleju nie zużył - zapach spalin nie był "drażniący" ... ale fakt pojawiło się, a auto garażowane zimą przy +10. Odma jakoś strasznie droga nie jest ... to mała 4 cylindrowa wiec pewnie miejsca na wymianę jej. Auto ma 130 tys. przebiegu .... zimy 2020/2021 już nie uszczał dymaka .... może dlatego że ja wymieniam olej gdy ma on przebieg 9 tys. ( i jak w dieslu potrzebuje to autostrady, rozgrzania się .. to auto pod szkopów i oni problemów z odmą nie mają).
4. Kiepski lakier, cienkie to g., łatwo to zarysować myjąc szybę ( od guzika w spodniach), a jak odpryskuje ... raczej bez zmycia wodą tego nie wycieraj z "kurzu" bo porysujesz sobie . Niektóre rysy mam nie nie kumam przy czym one powstały ( auto zamknięte w garażu) .. .bieganie z tym na polerkę mija sie z celem .... bo lakieru jest "cienizna" zwłaszcza za częściach Alu - a one są z przodu i obrywa się im najbardziej.
5. Przy 70 tys. km przekładnia kierownicza padła na gwarancji i została wymieniona ... 60 tys. ma ta już "nowa" i już widzę że magiel sie lekko poci.
Allegro pełno ma ich wiec ... pewnie sypią się one na potęgę - we wszystkich szwabskich autach jest z nimi problem. Kolega w Mini Copper wymieniał -> 12 tys. PLN.
To Polska przypadłość, Jak ktoś zasugerował .. nie lubi to kiepski dróg .... i potrafi sie zepsuć ja się na krawężnik podjeżdża ... wiec nie parkować na chodnikach .... w Polsce tylko tak można i jak widać .... można "siebie" ukarać.
Ojca Peugeot 508 to bezawaryjne auto ... jak na razie gdy mamy podobne przebiegi ... tylko on 2.0 diesla ma - udana konstrukcja nie to co diesle MB . Nic się z tym francuzem nie dzieje !!!
Tak radziłbym zakręć się koło jakiegoś Lexusa ... jak nie widzisz czegoś "przeciw" .. ja 205 raczej bym nie polecił nikomu. To to moje ostanie MB .. stoczyła sie ta marka.
1. Układa zasilania - jego nieszczelności to zmora .. dwa przewody niskiego ciśnienia do wymiany ... jeden 70 PLN, drugi ( jak śmierdzi gdy silnik pracuje )... podobno 300 funtów - wymiana raczej prosta bez "rozbierania" połowy auta.
Raczej tu auto niebezpieczne ... można zatruć sie oparami, auto sie zapali ... a producent siedzi cicho w temacie tej wady !!!
2. Akumulator dodatkowy ( oryginały 800-1000 PLN) ale już patent MB minał i są podobny dobrych firm za polowę ceny ( to są kondensatory w tym, elektronik amator pewnie wymieniłby to na 20 PLN ) - wymiana banalna.
3. Odma, zimą sie objawia, mi popuszczał dymka do 1 minuty na światłach ( tylko na raz ) ... silnik pracował normalnie, oleju nie zużył - zapach spalin nie był "drażniący" ... ale fakt pojawiło się, a auto garażowane zimą przy +10. Odma jakoś strasznie droga nie jest ... to mała 4 cylindrowa wiec pewnie miejsca na wymianę jej. Auto ma 130 tys. przebiegu .... zimy 2020/2021 już nie uszczał dymaka .... może dlatego że ja wymieniam olej gdy ma on przebieg 9 tys. ( i jak w dieslu potrzebuje to autostrady, rozgrzania się .. to auto pod szkopów i oni problemów z odmą nie mają).
4. Kiepski lakier, cienkie to g., łatwo to zarysować myjąc szybę ( od guzika w spodniach), a jak odpryskuje ... raczej bez zmycia wodą tego nie wycieraj z "kurzu" bo porysujesz sobie . Niektóre rysy mam nie nie kumam przy czym one powstały ( auto zamknięte w garażu) .. .bieganie z tym na polerkę mija sie z celem .... bo lakieru jest "cienizna" zwłaszcza za częściach Alu - a one są z przodu i obrywa się im najbardziej.
5. Przy 70 tys. km przekładnia kierownicza padła na gwarancji i została wymieniona ... 60 tys. ma ta już "nowa" i już widzę że magiel sie lekko poci.
Allegro pełno ma ich wiec ... pewnie sypią się one na potęgę - we wszystkich szwabskich autach jest z nimi problem. Kolega w Mini Copper wymieniał -> 12 tys. PLN.
To Polska przypadłość, Jak ktoś zasugerował .. nie lubi to kiepski dróg .... i potrafi sie zepsuć ja się na krawężnik podjeżdża ... wiec nie parkować na chodnikach .... w Polsce tylko tak można i jak widać .... można "siebie" ukarać.
Ojca Peugeot 508 to bezawaryjne auto ... jak na razie gdy mamy podobne przebiegi ... tylko on 2.0 diesla ma - udana konstrukcja nie to co diesle MB . Nic się z tym francuzem nie dzieje !!!
Tak radziłbym zakręć się koło jakiegoś Lexusa ... jak nie widzisz czegoś "przeciw" .. ja 205 raczej bym nie polecił nikomu. To to moje ostanie MB .. stoczyła sie ta marka.
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Moj komentarz dla potomnych. W zeszłym roku kupiłem C klase z 2015 roku z przebiegiem 250k. Nie zastanawialem sie dlugo bo samochód z pewnego źródła ( od sąsiada), serwisowany w ASO i na sama myśl o oglądaniu w komisach nie bitych i z małym przebiegiem perełek słabo mi sie robiło. Prawie caly przebieg na niemieckich autostradach. Wymieniony czujnik nox, moduł MMR (ten przy kierownicy - nie pamiętam czy to poprawna nazwa), obydwa akumulatory, oleje (skrzynia i silnik bo sie akurat przeglad zblizał) plus opony letnie i zimowe prawie nowe. Na pewno jak bede chcial sprzedac przebieg bedzie problemem ale mysle ze bardzo dobra historia serwisowa troche pomoże. Ogolnie jestem bardzo zadowolony.
Re: Kupno sedana 2.0 184km
W USA mnóstwo przypadków pękniętych tłoków w C300 i innych z tym silnikiem.
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Witam...
"Albercik",,,fajnie, że trafiłeś na dobrze zadbany egzemplarz Teraz coraz trudniej o takie, gdzie żyjemy w dobie leasingów, najmów długoterminowych, itp. gdzie o takie auta niestety większość nie dba...Interwały są na maxa wyżyłowane, auta myte na myjniach przy stacjach benzynowych (szczoty). Mój Friend mecenas po półtora roku sprzedał BMW serii 7, którą miał od nowości-przejechał 50.000 km bez wymiany oleju (przy sprzedaży musiał oczywiście mocno obniżyć cenę, bo gwarant przerwał gwarancję z uwagi na interwał przy 30.000 km), dodatkowo jeździł bez dywaników, bo na którejś myjni mu nie zdążyli włożyć, a nie chciało Mu się po nie wracać..., bo spieszył się do klienta i teraz Ktoś się cieszy, że kupił półtoraroczny wóz totalnie zaniedbany....DRAMAAAT...
Ja, np u siebie pierwszą wymianę zrobiłem przy 3200 km, a kolejne co max. 12.000 km ale auto kupiłem na siebie (nie firmę czy itp.) i był to dla mnie ogromny wydatek więc dmucham i chucham...
P O Z D R P- niech służy
"Albercik",,,fajnie, że trafiłeś na dobrze zadbany egzemplarz Teraz coraz trudniej o takie, gdzie żyjemy w dobie leasingów, najmów długoterminowych, itp. gdzie o takie auta niestety większość nie dba...Interwały są na maxa wyżyłowane, auta myte na myjniach przy stacjach benzynowych (szczoty). Mój Friend mecenas po półtora roku sprzedał BMW serii 7, którą miał od nowości-przejechał 50.000 km bez wymiany oleju (przy sprzedaży musiał oczywiście mocno obniżyć cenę, bo gwarant przerwał gwarancję z uwagi na interwał przy 30.000 km), dodatkowo jeździł bez dywaników, bo na którejś myjni mu nie zdążyli włożyć, a nie chciało Mu się po nie wracać..., bo spieszył się do klienta i teraz Ktoś się cieszy, że kupił półtoraroczny wóz totalnie zaniedbany....DRAMAAAT...
Ja, np u siebie pierwszą wymianę zrobiłem przy 3200 km, a kolejne co max. 12.000 km ale auto kupiłem na siebie (nie firmę czy itp.) i był to dla mnie ogromny wydatek więc dmucham i chucham...
P O Z D R P- niech służy
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Doceńmy tu Mercedesa. W BMW lub VAG interwały long-life to jakieś 30 000 km lub 3 lata a w Mercedesie max 20 000km lub 1 rok.
C43 AMG
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Tylko mniejsze interwały to częściej wykładana kasa przez właściciela a teraz to są spore kwoty...
Re: Kupno sedana 2.0 184km
Bez przesady. Koszt dobrego oleju i filtra jest mniejszy niż koszt jednego tankowania do pełna.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2022, o 23:29 przez GLC X253, łącznie zmieniany 1 raz.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości