Pacjent 2014 c180 156hp w205 T /model przebieg 114 000
był serwis w grudniu . wszystko dobrze działało . Mamy luty duże mrozy czuć olej i pokazuje że oleju brakuje . Wymiana oleju ( stary olej jest kawowy brudny po 2 miesiącach ) . wszystko gra w ciągu tygodnia , igła . Przychodzi sobota wyjazd do sklepu 5 min ok jazdy póżniej mocny dym z wydechu czuć olej i samochód skacze . gasimy samochód 6 min odczekaliśmy i ok wszystko chodzi dobrze , 5 min póżniej czuć olej i widać dymienie 2 minuty póżniej utrata mocy , mocny smród oleju . na korku od silnika zebrał się biały osad , rano sprawdzałem i go nie było . olej po wymianie już widać że jest brudny . Samochód uziemiony na razie . Jakieś pomysły bo sprawa wygląda nie ciekawie . A jeszcze po jeżdzie słychać jak olej kapie wycieka i jest mokro delikatnie . Ale tylko jak się rozgrzeje
biały dym czuć olej ,utrata mocy , skacze i olej kawowy brudnypacjent
Re: biały dym czuć olej ,utrata mocy , skacze i olej kawowy brudnypacjent
Walczak pisze: ↑13 lut 2021, o 20:54 Pacjent 2014 c180 156hp w205 T /model przebieg 114 000
był serwis w grudniu . wszystko dobrze działało . Mamy luty duże mrozy czuć olej i pokazuje że oleju brakuje . Wymiana oleju ( stary olej jest kawowy brudny po 2 miesiącach ) . wszystko gra w ciągu tygodnia , igła . Przychodzi sobota wyjazd do sklepu 5 min ok jazdy póżniej mocny dym z wydechu czuć olej i samochód skacze . gasimy samochód 6 min odczekaliśmy i ok wszystko chodzi dobrze , 5 min póżniej czuć olej i widać dymienie 2 minuty póżniej utrata mocy , mocny smród oleju . na korku od silnika zebrał się biały osad , rano sprawdzałem i go nie było . olej po wymianie już widać że jest brudny . Samochód uziemiony na razie . Jakieś pomysły bo sprawa wygląda nie ciekawie . A jeszcze po jeżdzie słychać jak olej kapie wycieka i jest mokro delikatnie . Ale tylko jak się rozgrzeje
silnik-osprzet-naped-f11/mocno-kopci-na-bialo-t247.html
Re: biały dym czuć olej ,utrata mocy , skacze i olej kawowy brudnypacjent
Podobno odma ... ja swojego złapałem na dymku ... ale po 1-2 min przestał. gryzący to zapach nie był .. żaden z płynów mu nie ubył. Olej nie przebrawił się ... odetkała się pewnie "szybko" ( no ale to na plusie byla temp. ). Tak objaw pojawił sie 10 minut po odpaleniu auta dopiero ... ciekawe. Podobno jest czujnik ciśnienia w komorze korbowej i błąd jak jest na "ciasno", ale prędzej ci wywali olej niż błąd się pojawi.
Ostatnio stałem w korku za nówka VW prawie .... z rur wydechowych od czasu do czasu puszczał dymka ... a +10 było .. tak sobie pomyślałem że pewnie mnie to tez czeka albo już dopadło .. i jak na razie "radzi" to sobie.
Tak myślałem że to para i działanie kata tak śmierdzi ... zapach nie był gryzący ... taki rozpuszczalnika nitro ( to pewnie kat "przerobił" zapach ).
Odma ... ceny nie znam .... ale jak znam ceny części kupione w ASO MB ( 15 lat z MB "męczę" się ).... jest tam rurek trochę i jakiś czujnik/zaworek ... tak do 800..1 tys. PLN powinno się zamknąć.
Ale wymiana tego ..... to podobno dopiero zabawa ... komuś w hybrydzie GLC w ASO robili ... dzień im to zajęło ... i worek kasy za robociznę. Odma w hybrydzie uklękła przy 84 tys. km przebiegu.
Też mam 180 i podobny przebieg
Ostatnio stałem w korku za nówka VW prawie .... z rur wydechowych od czasu do czasu puszczał dymka ... a +10 było .. tak sobie pomyślałem że pewnie mnie to tez czeka albo już dopadło .. i jak na razie "radzi" to sobie.
Tak myślałem że to para i działanie kata tak śmierdzi ... zapach nie był gryzący ... taki rozpuszczalnika nitro ( to pewnie kat "przerobił" zapach ).
Odma ... ceny nie znam .... ale jak znam ceny części kupione w ASO MB ( 15 lat z MB "męczę" się ).... jest tam rurek trochę i jakiś czujnik/zaworek ... tak do 800..1 tys. PLN powinno się zamknąć.
Ale wymiana tego ..... to podobno dopiero zabawa ... komuś w hybrydzie GLC w ASO robili ... dzień im to zajęło ... i worek kasy za robociznę. Odma w hybrydzie uklękła przy 84 tys. km przebiegu.
Też mam 180 i podobny przebieg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Adrian_ i 6 gości