Shadow pisze: ↑17 paź 2019, o 16:36
Jestem po kolejnej wizycie i trafiłem na człowieka który chciał rozwiązać problem.
Przyczyną dziwnego dźwięku jest katalizator.Dochodzenie trwało ze 3h.
Nie jest uszkodzony, ale wkład wpada w wibracje.Podobno pierwszy raz coś takiego mają.
Pojawiło mi się też głuche stukanie przy najeżdżaniu na krawężnik na skręconych kołach. Diagnoza serwisu - wadliwa przekładnia kierownicza.
W przyszłym tygodniu zostanie to wszystko wymienione. Trochę jestem rozczarowany. Nowy samochód i takie usterki.
Elektroniczne przekładnie tak mają ... od Skody po Mini .... podobno tylko w szwabskich autach tak jest
. Podobno nie ma to prawa długo żyć bez stukowo, bo konstrukcja cieka ... wymienią teraz zacznie stukać za 10 - 50 tys. Stawiam że każdym MB to stuka przy skrajnym max położeniu ... taka to konstrukcja w której już nie ma hydrauliki .... no ale jak testerzy zachwalani bezpośredniość sterowania w stosunku do W204
.... tylko że w w 204 przekładnia praktycznie auto przeżywa....
Ja coś czuję że z 205 nie zrobię nawet połowy okresu użytkowania co 203 ... ba im dłużej to auto mam to powątpiewam w 1/4.
I jak to ktoś powiedział .. delikatna ta przekładnia jest ... nie pakować się za szybko na krawężnik bo się może od tego popsuć
. Ciekawe co w tym aucie jest trwałe
...
W Mini Cooper wymieniona przekładnia zaczęła stukać po 10 tys. Śmieją się niezależne serwisy że to zaleta aut "premium".
U mnie wymieniana po 69 tys. przy 95 zaczęła stukać przy skrajnym położeniu i wjeździe na krawężnik ( ma 115 i tak nieraz dalej puknie .. ciekawe że nieraz ). Nie jest to awaria ... ten typ tak ma .... premium stukanie.
Ktoś na forum pisał 2 lata temu że ASO odrzuciło mu roszczenie serwisowe .. mówiąc że ten typ tak ma
.
Jak to powiedział niezleżny serwisant od MB ... nie szukaj Pan problemów ... jeszcze nawydaje sie Pan kasy.