Kopci na biało
Kopci na biało
Pacjent w205 1.6 d 136 koni bluetec, po odpaleniu na zimnym kolebie chwile i kopci na biało czasami na wolnych a przy wyprzedzaniu zakopci też przy wyższych obrotach na biało, obstawiam , że pierścienie i chciałbym zastosować Forte Air Intake & Valve Cleaner 500 ml I płukankę silnika Forte New Generation Motor Flush 400 ml 2x. Ktoś próbował z tymi specyfikami coś robić lub ma lepsze rozwiązanie niż remont silnika ? Wtryski sprawdzone i są ok, odma nowa.
Re: Kopci na biało
A co te specyfiki pomogą na pierścienie?Bulix pisze: 18 cze 2024, o 00:30 Pacjent [...] kopci na biało [...] obstawiam , że pierścienie i chciałbym zastosować Forte Air Intake & Valve Cleaner 500 ml I płukankę silnika Forte New Generation Motor Flush 400 ml 2x.
Nie ubywa ci płynu chłodzącego? Jesteś pewien, że kopci na biało a nie na bladoniebiesko? Robiłeś test płynu chłodzącego na CO2?
Kopcenie na biało to spalanie płynu chłodzącego a nie oleju a pierścienie nie mają nic do płynu chłodzącego. Uszczelka pod głowicą ma, różne chłodniczki też maja dużo wspólnego z cieczą chłodzącą. Żaden "air intake cleaner" nie pomoże w tym przypadku. Ja jeśli chcesz uruchomić zapieczone pierścienie - to:
1 - objawy nie pasują
2 - płukanka ani air intake cleaner też nie pomogą
jest kilka sposobów na zapieczone pierścienie, ale to musi zrobić fachowiec (np. zalanie ropą lub wyjęcie tłoków i wymiana pierścieni).
C43 AMG
Re: Kopci na biało
Sprawdzę płyn, a w razie co jak ten test wykonać najlepiej bo jestem zielony w tymdasonen pisze: 18 cze 2024, o 21:39A co te specyfiki pomogą na pierścienie?Bulix pisze: 18 cze 2024, o 00:30 Pacjent [...] kopci na biało [...] obstawiam , że pierścienie i chciałbym zastosować Forte Air Intake & Valve Cleaner 500 ml I płukankę silnika Forte New Generation Motor Flush 400 ml 2x.
Nie ubywa ci płynu chłodzącego? Jesteś pewien, że kopci na biało a nie na bladoniebiesko? Robiłeś test płynu chłodzącego na CO2?
Kopcenie na biało to spalanie płynu chłodzącego a nie oleju a pierścienie nie mają nic do płynu chłodzącego. Uszczelka pod głowicą ma, różne chłodniczki też maja dużo wspólnego z cieczą chłodzącą. Żaden "air intake cleaner" nie pomoże w tym przypadku. Ja jeśli chcesz uruchomić zapieczone pierścienie - to:
1 - objawy nie pasują
2 - płukanka ani air intake cleaner też nie pomogą
jest kilka sposobów na zapieczone pierścienie, ale to musi zrobić fachowiec (np. zalanie ropą lub wyjęcie tłoków i wymiana pierścieni).
Re: Kopci na biało
208 tys
Re: Kopci na biało
Jedź chłopie lepiej do warsztatu 
Re: Kopci na biało
Nie jest żadną tajemnicą, że w większości przypadków oznacza to uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Natomiast nie powinno to się zdarzyć przy tym przebiegu.
Natomiast nie powinno to się zdarzyć przy tym przebiegu.

Re: Kopci na biało
Czy to jest odczyt licznika, czy faktyczny przebieg. Masz auto od nowości?
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: Kopci na biało
Sam tego testu raczej nie zrobisz (brak doświadczenia). Mikun dał Ci dobrą radę: Jedź lepiej do warsztatuBulix pisze: 19 cze 2024, o 08:21 Sprawdzę płyn, a w razie co jak ten test wykonać najlepiej bo jestem zielony w tym

Wystarczy przegrzać silnik...
C43 AMG
Re: Kopci na biało
I miarka od oleju dmucha
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość