Nagar na zaworach ssących M274

Mikun
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2021, o 07:50

Re: Nagar na zaworach ssących M274

Post autor: Mikun »

Stosowanie tego preparatu nie ma związku z wymianą oleju
matrix95
Posty: 12
Rejestracja: 19 paź 2022, o 18:19

Re: Nagar na zaworach ssących M274

Post autor: matrix95 »

Edit. Chciałem dzisiaj zastosować ten preparat liqui, ale niestety trzeba by rozpiąć intercooler i odpuściłem temat. Być może latem faktycznie zdemontuje cały kolektor.
Posiada ktoś jakąś instrukcję demontażu kolektora w M274??
Pozdrawiam.
lajsta
Posty: 166
Rejestracja: 10 lip 2022, o 17:58

Re: Nagar na zaworach ssących M274

Post autor: lajsta »

Na YT znajdziesz filmiki dotyczące wymiany termostatu w M274. To dokładnie ten sam manual tyle, że kończysz jeden etap wcześniej Obrazek Nie wygląda to skomplikowanie, ale trzeba sposcic płyn chłodzący i najlepiej zaopatrzyć się w nowe uszczelki kolektora.
https://youtu.be/Il4h_Ac--jU
Jara
Posty: 744
Rejestracja: 22 sie 2018, o 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nagar na zaworach ssących M274

Post autor: Jara »

Nagary to słyszałem w Oplowskich silnikach z bezpośrednim wtryskiem ( wolnossące) - oj to lata pierwszych takich siników z ERG były. Odkładały się w głowicy.
A grzebanie w silniku Opla zmuszała praca silnika na biegu jałowym - świece nie pomagały i nic z tych rzeczy -> to nagar. I niestety wyczyszczenie po 100 tys. km nie pomagało na długo ... ot na 12 tys. km.

A diesle ... w W210 270 CDI przy 300 tys. km tragedii nie było, sucha warstewka może max. 2 mm . Olej w dolocie bardziej przeszkadza ... co nie jest winą turbiny a przedmuchów silnika. To auto mojego kolegi mechanika było ( wiedział co kupuje) ... u mnie z przebiegiem mniejszym tak różowo nie było. Czyli nasz wniosek -> kręcony.

Ot masz ropniaka https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-wa ... 7#slajd-14
Zdjęcie nr. 14 w 2 lata zrobił 100 tys. km. Pewnie to w korkach nie stało ... więc to stan najlepszy z możliwych :)

Gdzieś jeszcze A klasa była benzynowa ale to M270 chyba ten to zrobił 250 tys. km i go rozebrali. Tam ten słabszy 1.6 był ale to ta sama rodzina silników. 2.0 ma większy skok tłoka.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości